اپلیکیشن‌ های الزامی برای زندگی در استانبول

اپلیکیشن های ضروری در ترکیه

آیا اپلیکیشن‌ های الزامی برای زندگی در استانبول را می شناسید؟ در دنیای دیجیتال امروز، نمی توتن بدون اپلیکیشن ها روزگار را گذراند. فقط تصور کنید اسنپ، دیوار و یا 780 وجود ندارند. خوب می توان گفت زندگی خیلی دچار مشکل می شود.

در ترکیه هم همین قائده نانوشته وجود دارد. اپلیکیشن های خاصی هستند که به شما کمک می کنند زندگی در ترکیه راحت تر باشد. در ادامه با استانبول همراه به معرفی اپلیکیشن‌ های الزامی برای زندگی در استانبول می پردازیم. این را به یاد داشته باشید که مهاجرت و خرید ملک در ترکیه، باید همراه با مشورت با متخصصان و همچنین برنامه ریزی و تفکر باشد.

 

سفارش غذا

اپلیکیشن Yemeksepeti اپلیکیشنی  برای سفارش آنلاین غذا در شهر استانبول است. بعد از ثبت نام و وارد کردن آدرس خود، اپلیکیشن لیستی از رستوران های اطرافتان و منوی آن ها را برایتان نمایش می دهد. فقط حتما لوکیشن تلفن همراهتان را روشن کنید. کافی است غذایتان را سفارش دهید. سپس غذا را درب خانه تحویل بگیرید.

 

سفارش آب

درمقاله هزینه های زندگی در ترکیه برایتان توضیح دادیم که آب آشامیدنی را باید خریداری کنید. چون آب لوله کشی قابل شرب نیست.  با  اپلیکیشن BiSU می‌توانید به راحتی آب آشامیدنی را سفارش دهید.  می توانید آشامیدنی ای را که آنلاین سفارش می دهید، بر اساس مقدار pH آب، کیفیت درجه بندی خدمات، قیمت، پرداخت آنلاین یا نقدی و مشخصات آب فیلتر بندی کنید. بعد از سفارش، آب را درب منزلات تحویل می گیرید. ایم برنامه از کابردی ترین اپلیکیشن‌ های الزامی برای زندگی در استانبول است.

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید  هرآنچه باید درباره محله ساری‌ یر استانبول بدانید

 

سفارش پوشاک

اپلیکیشن ترندیول یکی از پرکاربرد ترین اپلیکیشن های کشور ترکیه محسوب می شود. توجه داشته باشید، وقتی لباسی را سفارشی می دهید، به سایز آن دقت کنید. البته امکان تعویض وجود دارد. امتا کمی پروسه زمان بری است.

البته ترندیول به نوعی حکم دی جی کالای ترکیه را هم دارد.

 

تاکسی آنلاین

Bitaksi اپلیکیشن سفارش آنلاین تاکسی  می باشد. می توانید از طریق حساب کاربری فیس‌بوک، گوگل، و با تلفن همراهتان در این اپلیکیشن ثبت نام کنید. کاربرد آن دقیقا مثل تپسی و اسنپ است. توجه داشته باشید که هزینه تاکسی در ترکیه 13 لیر است که به ازای هر کیلوتر، 3 لیر به آن اضافه می شود.

مارکت آنلاین

با اپلیکیشنGetir  می توانید سفارش آنلاین سوپرمارکتی را  برای خود ثبت کنید. با این اپلیکیشن شما میتوانید به صورت آنلاین اقلام سوپرمارکتی خود را سفارش دهید. البته در نظر داشاه باشید که قیمت های اجناس موجود در این برنامه کمی سود و کارمزد بیشتری دارند. آن هم به این خاطر است که اجناس را درب منزل تحویل می گیرید. اما در مواقع اورژانسی گزینه خوبی است.

 

خرید و فروش آنلاین

 اپلیکیشن صاحبیندن  (Sahibinden) دقیقا مثل دیوار عمل می کند.  شما  قادر خواهید بود املاک بسیاری را به صورت آنلاین ببینید و حتی اگر کمی ترکی بلد باشید،  آگهی های استخدام و لوازم دست دوم را نیز در این اپلیکیشن به صورت آنلاین بیابید.

اپلیکیشن Emlakjet هم همین کارایی را دارد. این اپلیکیشن بر اساس محله درخواستی مشتریان خود در شهر استانبول و سایر شهر های کشور ترکیه، می تواند بهترین گزینه هارا به کاربرانش معرفی کند.

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید  انتقال حیوانات خانگی به ترکیه در سال 2024

اپلیکیشن Letgo هم یک اپلیکیشن شبه دیوار است. می توانید در این اپلیکشین اقدام به خرید و فروش اجناس دست دوم بکنید. این سه برنامه از مهمترین  اپلیکیشن‌ های الزامی برای زندگی در استانبول هستند.

در این مقاله سعی کردیم اکثر اپلیکیشن های کاربردی را معرفی کنیم. اگر موردی را از قلم انداخته ایم، در کامنت ها به ما یاد آوری کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

Recent search terms:

  • https://istanbulhamrah com/اپلیکیشن-‌های-الزامی-برای-زندگی-در-اس/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *