شرایط خرید ملک در آلانیا ترکیه

شرایط خرید ملک در آلانیا ترکیه

خرید ملک در آلانیا از بهترین سرمایه گذاری ها محسوب می شود. آلانیا، این دهکده توریستی در حومه شهر آنتالیا قرار گرفته است. این منطقه به واسطه  چشم‌اندازهای زیبا و وسیعش، طبیعت و آب‌وهوای خوش آیندش شهرت زیادی دارد. رستوران های فوق العاده که با غذاهای لذیذ مدیترانه ای از مشتریان پذیرایی م یکنند نیز از دلایل محبوبیت این منطقه هستند. منطقه آلانیا از دیرباز به خاطر آب و هوای خوبش، مورد توجه بوده است.

شاید بد نباشد بدانید، به طور تقریبی ۱۰ درصد از اقتصاد این شهر از راه گردشگری و ۳۰ درصد از طریق خرید ملک توسط افراد خارجی تامینت می شود.

 

خرید ملک در آلانیا و اخذ اقامت ترکیه

خرید ملک در ترکیه از سریعترین راه ها برای اخذ اقامت دائم ترکیه است. برای اطلاع از مراحل خرید ملک در ترکیه، حتما مقاله مربوطه را به طور دقیق مطالعه کنید. آلتنیا هم از بهترین مناطق برای تهیه ملک است. خرید اپارتمان ارزان در الانیا هم از دیگر مواردی است که مسافران زیادی را به این شهر می کشاند.

 

هزینه های خرید ملک در آلانیا

هزینه خرید ملک در آلانیا شامل هزینه های جانبی می شود که  باید در کنار هزینه خرید ملک آن را پرداخت کنید. هزینه های مثل:

  • ترجمه پاسپورت
  • هزینه انتقال سند
  • مترجم فارسی زبان رسمی
  • هزینه گزارش ارزیابی ملک در آلانیا
  • بیمه املاک و زلزله در آلانیا

به طور تقربی هزینه خرید ملک در آنتالیا از چیزی بالای 40 هزار یورو شروع می شود. البته خرید اپارتمان قسطی در الانیا هم امکان پذیر است.

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید  از هزینه‌های جانبی خرید ملک در ترکیه چه می‌دانید؟

 

آیا خرید آپارتمان در آلانیا سود آور است؟

کشور ترکیه در سال 2019 در آسیا به عنوان دومین  جذب کننده بزرگ سرمایه خارجی شناخته شده است. بد نیست بدانید ایالات کتحده آمریکا بعد از کشور هلند دومین سرمایه‌گذار بزرگ در کشور ترکیه می باشد.

لازم به ذکر است خرید خانه در آلانیا یک سرمایه‌گذاری امن و مطمئن است.  چرا که با ایجاد یک سری از اصلاحات قانونی موفق شده است سرمایه‌گذاران خارجی را به خود جذب کند. با در نظر گرفتن توسعه و رشد اقتصادی در کشور ترکیه، خرید ملک در این کشور و به خصوص خرید خانه در آلانیا موجب افزایش سرمایه شما در زمان کمی می شود.

 

امیدواریم سوالات شما پیرامون خرید خانه در آلانیا پاسخ داده باشیم. فراموش نکنید مهاجرت و خرید ملک در ترکیه، باید همراه با مشورت با متخصصان و همچنین برنامه ریزی و تفکر باشد. اگر سوالی دارید یا فکر می کنید مطلبی باید به مقاله اضافه شود، از طریق بخش نظرات آن را با استانبول همراه در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *