خرید ملک در ازمیر 2024

خرید ملک در ازمیر

چنانچه قصد خرید ملک در ترکیه را دارید، در این مقاله قصد داریم تا شرایط خرید ملک در ازمیر ترکیه در 2024 را مورد بررسی قرار دهیم.

ازمیر سومین شهر بزرگ ترکیه است.

نام این شهر به معنی زیبا است. پس باید توقع دیدن  زیبایی های زیادی را از این شهر داشته باشید.

ازمیر یکی از پرطرفدار ترین شهرها برای خرید ملک در میان ایرانیان است. بد نیست بدانید هزینه خرید ملک در ازمیر از استانبول پایین تر است.

از جمله دلایل محبوبیت شهر ازمیر، نزدیکی به سواحل مدیترانه , اقتصاد بین المللی قوی ، گوناگونی مذاهب و آب و هوای ساحلی و تمیز است.

دلایل محبوبیت خرید ملک در ازمیردر بین ایرانیان

همچنین ازمیر دارای شرایطی عالی به عنوان شهری تجاری، صنعتی و بندری می باشد. میانگین دمای حاکم بر این شهر بین 14 تا 18 درجه سانتی گراد است. نهایت گرمای هوا 27 درجه و پایین ترین درجه هم 7 درجه سانتی گراد است. پس می توان گفت آب و هوای خوب و معتدلی دارد.

حمل و نقل شهری هم بسیار روان است و بندرت شاهد ترافیک هستید. این موضوع برای خرید ملک در ازمیر حائز اهمیت است چون دیگر مجبور نیستید نگران باشید آیا برای رفت و آمد درون شهری دچار مشکل می شوید یا نه. در ادامه استانبول همراه، قوانین خرید ملک در ازمیر را برایتان شرح خواهد داد.

مشاوره در زمینه خرید ملک در ترکیه

تیم مشاوره و کارشناسان « استانبول همراه » در امور خرید ملک در ترکیه، اخذ اقامت ترکیه، شهروندی و پاسپورت ترکیه، ثبت شرکت در ترکیه، تحصیل در ترکیه، خرید خودرو در ترکیه، کلیه امور بانکی و گرفتن نمایندگی برند های برتر ترکیه در کنار شماست.





    هزینه خرید ملک در ازمیر

    مثل همه جای دنیا در ازمیر هم با توجه به نوع ملک و مکان ان هزینه خرید می توانید متفاوت باشد. شما می توانید برای خرید آپارتمان در ازمیر املاکی در بازه قیمتی 90,000 دلار آمریکا تا 500,000 دلار پیدا کنید.

    شاید به این مطلب هم علاقمند باشید  با محله غازی عثمان پاشا استانبول آشنا شوید

    پیشنهاد می کنم برای مشاهده املاک این شهر سری به این لینک بزنید.

    همچنین اگر به دنبال خرید ویلا در ازمیر هستید باید بدانید که می توانید ویلاهایی در بازه قیمتی 300 هزار دلار تا 500 هزار دلار در این شهر پیدا کنید. در این لینک هم می توانید ویلاهای آماده فروش در این شهر را مشاهده کنید.

    خانه های ویلایی در ازمیر

    قوانین خرید ملک در ازمیر ترکیه

    بر اساس قانون شماره ۳۵ املاک و اراضی ترکیه تبعه خارجی توانایی خرید ملک و اراضی در ترکیه را  به شرطی که مساحت کل این املاک و اراضی از ۳۰ هکتار بیشتر نباشد دارد.
    شما میتوانید با مراجعه به سازمان ثبت و نقشه برداری اراضی در ترکیه ، در مورد ملک یا اراضی که قصد خرید دارید استعلام کنید.

    خرید هتل در ازمیر

    شاید شما هم در جست و جوی خرید هتل در ازمیر هستید.

    ازمیر در خط ساحلی غربی دریای اژه ترکیه، استانی وسیع است که سومین شهر پرجمعیت ترکیه و چندین استراحتگاه ساحلی را در خود جای داده است.

    اگر شما که به دنبال خرید هتل در ازمیر هستید، متوجه خواهید شد که گزینه ها در بازار املاک و مستغلات این شهر بسیار محدود است؛ زیرا بسیاری از هتلدارانی که هتلی در ازمیر را برای فروش ارائه می دهند، ترجیح می دهند که این کار را به صورت خصوصی و به دور از سر و صدا انجام دهند؛ و کمی در مورد این موضوع محتاط هستند.

    هتل در ازمیر

    خرید هتل در ازمیر بودجه نسبتا بالایی نیاز دارد و مثلا در این لینک  اگر مشاهده کنید می بینید که چیزی در حدود 14 میلیون دلار می باشد. بنابراین این موضوع یک سرمایه گذاری بزرگ است و حتما از کارشناسان در این زمینه کمک بگیرید.

    برای این موضوع می توانید از مشاوران ملک استانبول همراه در این زمینه مشاوره بگیرید.

    اقامت و شهروندی ترکیه با خرید ملک در ازمیر

    یکی از بزرگترین مزایای خرید ملک در ازمیر این است که خارجی ها می توانند با سرمایه گذاری از طریق برنامه ویزای طلایی تابعیت ترکیه را دریافت کنند. سرمایه گذاران خارجی در صورت دستیابی به ملکی به ارزش حداقل 400000 دلار، حق درخواست شهروندی در ترکیه و پاسپورت ترکیه  را به دست می آورند.

    شاید به این مطلب هم علاقمند باشید  معرفی و شناخت محله آتاشهیر استانبول

    برای اخذ پاسپورت ترکیه با خرید ملک، متقاضی باید در تمامی مراحل از انتخاب ملک تا انتقال سند حضور داشته باشد. پس از ارائه سند ملکی می توانید با انتخاب وکیل و تیم حقوقی و تهیه وکالت نامه برای دریافت گذرنامه اقدام نمایید.

    اقامت و شهروندی ترکیه با خرید ملک در ازمیر

    مدارک مورد نیاز برای خرید ملک در ازمیر ترکیه

    • سند ملک و کلیه ی اطلاعات مربوطه مثل محل دقیق قرار گیری ملک، آدرس، مختصات زمین و همچنین تائیدیه ی سازمان ثبت اسناد درباره هویت مالکیت ملک در ترکیه
    • مدارک خریدار از جمله پاسپورت و کارت شناسایی که به ترکی ترجمه ی رسمی شده و توسط توتر تائید شده باشد.
    • پرداخت عوارض شهرداری
    • دو قطعه عکس شش در چهار از خریدار و فروشنده
    • دو نفر شاهد
    •  وکیل با ارائه ی اصل و کپی وکالتنامه با ترجمه ی رسمی مورد تائید وزارت خارجه و دادگستری
    • حضور مترجم رسمی

    چرا خرید ملک در ازمیر ؟

    بر اساس آمار منتشر شده در سال های اخیر حدود 8000 ملک در ازمیر به اتباع خارجی فروخته شده است که رقم قابل توجهی است.  در ازمیر 2 منطقه آزاد تجاری و 13 شهرک صنعتی موجود است.

    دقیقا به همین سبب  سرمایه گذاران و شرکت هایی که در زمینه صادرات و واردات فعالیت دارند ،در ازمیر حضور فعالی دارند. نمایشگاههای بین المللی گوناگونی در شهر برگزار می شوند که خود باعث اشتیاق سرمایه گذاران خارجی برای سرمایه گذاری می شود.

    همچنین ازمیر فضای امنی دارد. نکته بسیار مهمی را در خاطر داشته باشید. اینکه مهاجرت و خرید ملک در ترکیه، باید همراه با مشورت با متخصصان و همچنین برنامه ریزی و تفکر باشد.

    بیشتر مجتمع های مسکونی و شهرک های ازمیر امکانات رفاهی مثل باشگاه ورزشی، استخر رو باز و بسته، فضای بازی کودکان و کافی شاپ را دارند.

    شاید جالب باشد بدانید، بر اساس نظرسنجی ها، شهر ازمیر چهارمین شهر ایده‌آل ترکیهبرای زندگی، کار  و  اقامت ترکیه اعلام شده است.  هزینه های زندگی در ازمیر ۱۹ درصد کمتر از استانبول می باشد. یعنی تقریبا با آنکارا برابر است. و خبر خوب این که ۱۲ درصد نسبت به تهران ارزانتر است.

    در مقاله هزینه های زندگی در ترکیه در این باره بیشتر بخوانید.

    شاید به این مطلب هم علاقمند باشید  آشنایی با محله‌ های آسیایی استانبول

    هزینه های انتقال مالکیت

    مالیات انتقال سند در ترکیه ۴% مبلغ ارزش ملک است. در قانون نقل و انتقالات اسناد ترکیه به وضوح بیان شده  میزان مالیات پرداختی باید در بین خریدار و فروشنده به صورت مساوی برای پرداخت تقسیم بشود. روش های پرداخت توافقی نیز قابل قبول است. در صورت غیبت خریدار، هزینه ی دریافت وکالت ۱۵۰ یورو خواهد بود.

    skan/یا به عبارتی پایان کار، هزینه ایی است برای آپارتمان های نوساز که با توجه به ارزش و متراژ آپارتمان از ۴۰۰ یورو شروع می شود. قرارداد دریافت آبونمان برق برای واحد های نوساز حدود ۱۰۰ یورو است. این هزینه برای واحد های قدیمی ساز، از حدود ۳۰ یورو فراتر نمی رود.

    قرار داد اخذ آبونمان آب، برای واحدهای نوساز حدود ۶۰ یورو و برای واحد های قدیمی ساز، حدود ۳۰ یورو است. عوارض شهرداری سالیانه یک بار قبل از آخرین روز ماه مه (اواخر اردیبهشت و اوایل خرداد) هر سال مستلزم پرداخت است.

    هزینه شارژ تعمیر و نگه داری آپارتمان ها می تواند بصورت سالی یک بار و یا به صورت ماهیانه پرداخت شود. این هزینه در آپارتمان های نوساز می تواند به صورت متوسط بین ۴۰-۷۰ یورو در ماه باشد.

    هزینه اجاره خانه در ازمیر

    قیمت اجاره خانه در مناطق مختلف ازمیر متفاوت می باشد.هزینه اجاره ارتباط مستقیمی با عواملی از جمله تتازه ساز یا نوساز بودن و دوری یا نزدیکی به شهر دارد.

    مثلا در منطقه برنوا به با قیمت حدود ۱۲۰۰تا ۱۵۰۰ لیر می توان آپارتمان تک خواب نوساز عیر مبله و ۱۶۰۰ لیر بصورت مبله را اجاره کرد. همین قیمت برای خانه ای مشابه ولی سه خوابه یا چهار خوابه حدود ۲۲۰۰ لیر غیر مبله و ۲۶۰۰ لیر بصورت مبله است.

    در مقاله اجاره خانه در ترکیه در این باره بیشتر بخوانید.

    سخن پایانی

    سعی کردیم به اکثر سوالات شما در مورد خرید آپارتمان در ازمیر در این مقاله پاسخ دهیم. چناچه پاسخ سوال خود را نیافتید، آن را در در قسمت نظرات همین نوشته برایمان بنویسید.

    استانبول همراه به عنوان یک سایت خرید خانه در ترکیه در تمام مراحل خرید ملک، اقامت و شهروندی ترکیه در کنار شماست.

    همچنین در بخش قیمت آپارتمان در استانبول 2024 می توانید جدید ترین پروزه های آماده فروش استانبول را مشاهده کنید.

    5/5 - (2 امتیاز)

    Recent search terms:

    • https://istanbulhamrah com/خرید-ملک-در-ازمیر/

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *