معرفی بهترین سایت های خرید ملک در ترکیه

بهترین سایت های خرید ملک

در مقاله‌ی امروز «استانبول همراه» قصد داریم تا  شما را با سایت های خرید ملک در ترکیه آشنا کنیم. همانطور که پیشتر ذکرش گذشت، خرید ملک در ترکیه کار بسیار زمان‌بری است و نیاز به دانش و اطلاعات کافی دارد.

از آنجایی که بسیاری از ما این دانش را در اختیار نداریم، یاری گرفتن از سایت های خرید ملک در ترکیه، بدون شک عاقلانه‌ترین راهکار خواهد بود. در ادامه با ما همراه باشید تا با چند مورد از این وبسایت‌ها آشنا شویم.

از بهترین راه‌های افزایش سرمایه و دارایی، سرمایه‌گذاری در خارج از مرزهای ایران است. برای مثال، خرید ملک در ترکیه می‌تواند یکی از همین راه‌ها باشد. شگفت‌زده خواهید شد که اگر بدانید در سال 2021، ایرانیان صدرنشین کسانی بودند که در ترکیه دست به خرید ملک زده‌اند.

خرید ملک در این کشور از آنچه که فکر کنید سودمندتر است. از اخذ اقامت و شهروندی گرفته تا برخورداری از فرصت‌های شغلی و تحصیلی و حتی لذت از طبیعت و تاریخ این کشور. اما خرید ملک، آن هم در یک کشور خارجی، پیچیدگی‌های بسیاری دارد که دقت و آگاهی بسیاری را می‌طلبد. اینجاست که سایت های خرید ملک در ترکیه به کارمان می‌آیند.

مشاوره در زمینه خرید ملک در ترکیه

تیم مشاوره و کارشناسان « استانبول همراه » در امور خرید ملک در ترکیه، اخذ اقامت ترکیه، شهروندی و پاسپورت ترکیه، ثبت شرکت در ترکیه، تحصیل در ترکیه، خرید خودرو در ترکیه، کلیه امور بانکی و گرفتن نمایندگی برند های برتر ترکیه در کنار شماست.





    چرا خرید ملک در ترکیه؟

    بگذارید قبل از اینکه به معرفی بهترین سایت خرید خانه در ترکیه بپردازیم، از بزرگترین مزایای خرید ملک در ترکیه برای شما صحبت کنیم؛ آنگاه خودتان به خوبی پی خواهید برد که چرا مراجعه به یک سایت خرید ملک در ترکیه، برای این امر ضروری و حیاتی است. از مزایای خرید ملک در این کشور، می‌توان موارد زیر را برشمرد:

    • خرید ملک در این کشور، اقامت ترکیه را به همراه خواهد داشت.
    • خرید ملک به ارزش 400 هزار دلار آمریکا، پاسپورت و شهروندی ترکیه را برایتان به ارمغان خواهد آورد.(طبق قانون تصویب شده در سه شنبه ۲۳ فروردین 1401 مصادف با دوازدهم آوریل 2024)
    • خرید ملک در این کشور نوعی سرمایه‌گذاری است و بازدهی آن نیز بسیار بالاست.
    • با کسب شهروندی، حق کار و تحصیل و استفاده از بیمه‌ی درمانی را به دست خواهید آورد.
    شاید به این مطلب هم علاقمند باشید  معرفی کامل و جامع محله آوجیلار استانبول

    حال باید بدانید که در این میان، عده‌ای با دانستن چنین مزایا و منافعی از خرید خانه در ترکیه، بدون شک سعی خواهند کرد که از موقعیت به وجود آمده، سوء استفاده کنند.

    در همین سال 2024 هرچند که آمار خرید و فروش ملک در کشور ترکیه بسیار افزایش یافته، اما به دنبال آن کلاهبرداری‌ها نیز بیشتر شده‌اند. حال پیشنهاد ما این است که مشاوره از یک سایت خرید خانه در ترکیه را در دستور کار خود قرار دهید

    . به علاوه، همانطور که گفتیم، ظرافت‌ها و جزییات خرید ملک بسیار است، اگر کوچکترین اشتباهی رخ دهد و نکته‌ای از قلم بیفتد، ممکن است به از بین رفتن سرمایه‌ی شما منجر شود.

    اگر تمایل دارید در مورد اخذ اقامت ترکیه با خرید ملک بیشتر بدانید مقاله زیر را مطالعه کنید.

    اگر تمایل دارید در مورد مزایای خرید ملک در ترکیه بیشتر بدانید می توانید مقاله زیر را مطالعه کنید.

    معرفی سایت های خرید ملک در ترکیه به زبان ترکی

    همواره پیشنهاد می‌شود که قبل از خرید ملک در ترکیه و یا قبل از سفر به این کشور به منظور همین کار، ملک خود را از طریق وبسایت‌های موجود انتخاب کرده و سپس به بازدید محلی و حضوری بپردازید.

    سایت خرید ملک در ترکیه در سرتاسر وب بسیار است؛ حال اگر شما به زبان ترکی هم مسلط باشید، می‌توانید مستقیما با مراجعه به سایت‌های ترکی، از تازه‌ترین کیس‌های موجود آگاه شوید. از بهترین سایت های خرید خانه در ترکیه به زبان ترکی، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

    1-  وبسایت HurriyetEmlak

    گفته می‌شود که این وبسایت در هر ماه، حدود 10 الی 15 میلیون بازدید کننده دارد. خود پیداست که وبسایت حریت، از معتبرترین سایت خرید ملک در استانبول و کل ترکیه است.

    این وبسایت نه تنها شهر استانبول و تمامی مناطق آن، بلکه شهرهای آنکارا و ازمیر را نیز مورد پوشش قرار می‌دهد. حتی اگر قصد اجاره خانه در ترکیه را نیز دارید، این وبسایت به کارتان خواهد آمد. در این لینک می توانید این وبسایت را مشاهده کنید.

    2- وبسایت Sahibinden

    این وبسایت نیز یکی از بهترین سایت های خرید ملک در ترکیه به حساب می‌آید. این وبسایت را می‌توان مشابه وبسایت «دیوار» در ایران دانست.  زیرا علاوه بر خرید و فروش و یا اجاره‌ی ملک، می‌توان بخش‌های دیگری چون وسایل نقلیه، قطعات یدکی، اکسسوری منزل، وسایل دست دوم، تجهیزات صنعتی، امور خدماتی و تدریس را نیز در آن پیدا کرد.

    شاید به این مطلب هم علاقمند باشید  آشنایی با محله مجیدیه کوی، نگین منطقه شیشلی

    3-   وبسایت Zingat

    این وبسایت هم یکی از پربازدیدترین سایت های خرید ملک در ترکیه به حساب می‌آید. با 5 تا 8 میلیون بازدیدکننده در ماه در سال 2024، هر روزه هزاران خانه و ملک جدید را برای خرید و فروش و اجاره، به کاربران معرفی می‌کند. در این لینک می توانید این وبسایت را مشاهده کنید.

    4- وبسایت propertyturkey

    این وبسایت هم یکی از بهترین و پربازدید ترین سایت های  خرید ملک در استانبول می باشد. در این لیتک می توانید این سایت را مشاهده کنید.

    5- سایت propertyturkey

    این سایت که می توانید در این لینک مشاهده کنید دارای لیست بلند بالایی از املاک در ترکیه می باشد که شما می تواندی به راحتی بر اساس شهر و متراژ و محل آپارتمان و بسیاری فیلترهای دیگر آپارتمان مناسب خود را پیدا کنید.

    دیگر وبسایت های خارجی خرید املاک ترکیه

    معرفی سایت های ایرانی خرید ملک در ترکیه

    برخلاف سایت‌های ترکی که در بخش پیشین معرفی کردیم، سایت‌های ایرانی علاوه بر معرفی انواع کیس‌های ملکی، خدمات مشاوره و راهنمایی، از ابتدای امر خرید تا انتهای آن را نیز به کاربران ارائه می‌دهند.

    بدون شک این سایت های خرید ملک در ترکیه، نسبت به همتای ترکی خود بسیار برترند و موفق‌تر عمل کرده‌اند. از بهترین سایت‌های خرید ملک و مهاجرت به ترکیه، می‌توان وبسایت‌های زیر را نام برد:

     1- وبسایت استانبول همراه

    «استانبول همراه» بدون شک صدرنشین سایت های خرید ملک در ترکیه است. این وبسایت خدمات بسیاری را به کاربران خود ارائه می‌دهد. شما به عنوان کسی که قصد دارد برای خرید ملک در ترکیه اقدام کند، می‌توانید با استفاده از پکیج‌های این وبسایت، خیال خود را از هر بابت راحت کنید؛ زیرا که مشاوران این وبسایت، از ابتدایی‌ترین مراحل خرید خانه در ترکیه، تا پایان کار و سکونت شما در ملک، همراه و در کنار شما خواهند بود.

     

    خدمات این وبسایت استانبول همراه به شرح زیر است:

    •  اخذ شهروندی و پاسپورت ترکیه
    • افتتاح حساب در ترکیه و انتقال وجه با صراف امین
    • امکان بازدید از پروژه‌های مختلف و انتخاب ملک
    • انتقال سند به نام خریدار
    • حضور وکیل معتبر ترک
    • به علاوه، دروس و پست‌های آموزش رایگان  زبان ترکی استانبولی  به صورت روزانه، در وبسایت و اینستاگرام

    در ویدئوی زیر می توانید برخی از خدمات شرکت استانبول همراه را مشاهده کنید.

     

    همچنین اگر علاقمند به خرید ملک در استانبول هستید، می توانید در بخش قیمت و خرید آپارتمان در استانبول قیمت محله های مختلف استانبول و همچنین پروژه های آماده فروش این شهر را مشاهده کنید.

    شاید به این مطلب هم علاقمند باشید  هرآنچه باید درباره محله ساری‌ یر استانبول بدانید

    2-  وبسایت ملک پور

    این وبسایت نیز یکی از برترین سایت های خرید ملک در ترکیه است که آموزش‌ها و دستورالعمل‌های بسیار خوبی را در این زمنیه، در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

    به علاوه، با مشاوران خبره و باتجربه‌ی خود، از ابتدای امر خرید ملک در ترکیه یا مهاجرت به این کشور، همراه شما خواهد بود. در این لینک می توانید این سایت را مشاهده کنید.

    3-   وبسایت ملک دلتا

    این سایت، یکی از بهترین سایت های خرید ملک در استانبول است. این سایت را می‌توان با سایت‌های ترکیه‌ای که پیشتر معرفی کردیم، مقایسه کرد. البته باید گفت نه تنها شهر استانبول، بلکه شهرهای دیگری همچون ازمیر، آنکارا و آنتالیا را نیز پوشش می‌دهد.

    حتی فراتر از آن، کیس‌های بسیاری برای خرید و اجاره، در کشورهایی نظیر امارات، انگلستان، یونان، اسپانیا، پرتغال و قبرس را نیز در اختیار کاربران قرار می‌دهد. در این لینک می توانید این وبسایت را مشاهده کنید.

    سوالات متداول در مورد بهترین سایت های خرید ملک در ترکیه

    چرا باید به سایت های خرید ملک در ترکیه مراجعه کنیم؟
    خرید ملک در ترکیه یک امر پیچیده و حساس است، نیاز به دانش و آگاهی کافی دارد. به همین دلیل برای جلوگیری از اشتباه و تضییع سرمایه، لازم است تا از مشاوران خبره‌ی سایت های خرید ملک در ترکیه بهره بگیریم.

    از بهترین سایت‌های خرید ملک در ترکیه، کدام وبسایت‌ها را می‌توان معرفی کرد؟
    از بهترین سایت‌های ترکی برای خرید ملک در استانبول و سایرهای شهرهای ترکیه، می‌توان به وبسایت‌های HurriyetEmlak، Sahibinden و Zingat اشاره کرد. از سایت‌های معتبر داخلی نیز «استانبول همراه»، «ملک پور» و « وبسایت ملک دلتا» از بهترین‌ها هستند.

    از مزایای استفاده از سایت استانبول همراه چه مواردی را می‌توان نام برد؟
    این وبسایت یکی از بهترین سایت های خرید ملک در ترکیه است و از صفر تا صد خرید ملک در این کشور، همراه شما خواهد بود. به کمک مشاوران خبره‌ی این مجموعه، وکلای ترک و صراف‌های مطمئن برای انتقال وجه، دیگر جای هیچ گونه نگرانی باقی نخواهد ماند.

    نرخ سود سپرده بانکی در ترکیه چگونه تعیین می‌شود؟
    بسته به میزان مبلغ سرمایه‌ی شما، نرخ سود نیز متفاوت خواهد بود. به علاوه در مبالغ بالا، نظر رئیس شعبه نیز در این امر دخیل است. باید بدانید به سپرده‌های دلار و یورو نیز سود تعلق می‌گیرد.

    سود سپرده بانکی در ترکیه سرمایه‌گذاری بهتری است یا خرید ملک؟
    همه چیز به هدف و تصمیم شما بستگی دارد. در طولانی مدت، خرید ملک در ترکیه بازدهی بیشتری دارد. اما برای مقادیر زمانی کوتاه، سود سپرده بانکی سرمایه‌گذاری بهتری خواهد بود.

    4.3/5 - (15 امتیاز)

    ‫1 نظر ارسال شده در “معرفی بهترین سایت های خرید ملک در ترکیه

    1. تیم تحریریه استانبول همراه :

      شرکت رسمی “استانبول همراه” با تیمی از کارشناسان خبره خدمات زیر را به شما عزیزان ارائه می کند.

      ۱- مشاوره و گرفتن انواع اقامت
      ۲- مشاوره و انجام کلیه امور جهت خرید ملک
      ۳- مشاوره و انجام تمامی پروسه اخذ شهروندی
      ۴- مشاوره و انجام تمامی امور جهت تاسیس انواع شرکت
      ۵- انجام کلیه امور بانکی و اداری از قبیل افتتاح حساب، گرفتن کد مالیاتی و انتقال پول از ایران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *