وکیل امور ملکی در ترکیه

شرایط خرید خانه در ترکیه

خرید ملک در ترکیه یک کار حساس و مهم است و خیلی بهتر است که برای این کار از یک وکیل امور ملکی خبره کمک گرفته شود. ضرورت داشتن وکیل امور ملکی در ترکیه چیست؟ آیا استخدام وکیل مهاجرت الزامی است؟ میتوان بدون استخدام وکیل هم اقدام به خرید ملک در ترکیه کرد؟ در این مقاله، استانبول همراه قرار است به این پرسش ها پاسخ دهد. با هم برسی می کنیم که داشتن وکیل امور ملک در ترکیه چقدر لازم است. اما تصمیم نهایی با خود شما خواهد بود.

مشاوره در زمینه وکیل جهت خرید ملک در ترکیه

تیم مشاوره و کارشناسان « استانبول همراه » در امور خرید ملک در ترکیه، اخذ اقامت ترکیه، شهروندی و پاسپورت ترکیه، ثبت شرکت در ترکیه، تحصیل در ترکیه، خرید خودرو در ترکیه، کلیه امور بانکی و گرفتن نمایندگی برند های برتر ترکیه در کنار شماست.





    به چه کسی وکیل امور ملکی در ترکیه می گویند؟

    وکیل شخصی است که از طرف شخص دیگری چه  حقوقی یا حقیقی، برای انجام کاری وکالت گرفته است. وکالت یک عقد جایز است که در چارچوب مقررات قانون مدنی بسته می‌شود و طرفین آن وکیل و موکل خوانده می‌شوند. این فرد متعهد می شود که در تمامی مسائل حقوقی تان، در کنار شما باشد. به شما مشاوره دهد و در طی مراحل قانونی به شما کمک کند.

    شاید به این مطلب هم علاقمند باشید  آشنایی با بهترین مال‌ها و مراکز خرید در ترکیه

    در قانون جمهوری اسلامی وکیل دادگستری بعد از به پایان رساندن تحصیلات دانشگاهی، با شرکت در آزمون وکالت و گذراندن 18 ماه کارآموزی موفق به اخذ پروانه وکالت از کانون وکلاء دادگسترى مى شود. وکیل امور ملکی در ترکیه باید علاوه بر قوانین کشور ترکیه، از طرف کشور ترکیه هم تایید شده باشد.

    چرا برای خرید ملک در ترکیه به وکیل نیاز داریم؟

    خرید ملک در کشور خودمان هم نیازمند دقت و طی مراحل فراوانی است. اشتباهات یا بی دقتی ها می تواند بسیار به ضرر ما تمام شود. د ریک کشور دیگر هم شرایط به همین شکل است. حال تصور کنید در کشوری که با قوانین آن هیچ آشنایی ندارید، می خواهید اقدام به خرید ملک کنید. خوب مسلماً باید یک شخص راهنما در کنارتان باشد که قوانین کشور مقصد را به خوبی بداند. قرارداد ها را بررسی کند و به امور آشنایی داشته باشد.

    کارهایی که وکیل جهت خرید ملک در ترکیه، در پروسه خرید می تواند برایتان انجام دهد

    • وکیل ملکی در ترکیه می تواند سوابق حقوقی و ثبتی ملک انتخابی را مورد بررسی قرار دهد.
    •  اعتبار سنجی اسناد و مدارک ثبتی ملک
    • کمک در  در پروسه امضای مبایعه نامه ( قرارداد خرید ملک خارجی) تا سرمایه شما از دست نرود.
    • وکیل امور ملکی همچنین باید به اجرای تعهدات فروشنده ملک، از جمله تنظیم سند هم اشراف کامل داشته باشد. بدین ترتیب شما یک معامله پر سود را برای خود رقم می زنید.

    ? توجه کنید : حتی همین الان هم تعداد اتباع خارجی که به دلیل عدم حضور وکیل د رفرآیند خرید دچار مشکل شده اند کم نیست. اتباعی که در دام افراد شیاد افتاده اند.  قرارداد های مشکل دار را بدون توجه امضا کرده اند یا بندهایی را بدون توافق بر درستی آن نادیده گرفته اند. (این اتفاق بیشتر در پیش خرید ملک رخ می دهد).

    شاید به این مطلب هم علاقمند باشید  حمل اثاثیه منزل به ترکیه، شرایط و قوانین در سال 2024

    دعاوی مثل مطالبه وجه ، الزام به تحویل ملک ، الزام به تنظیم سند و تخلیه و رفع تصرفات عدوانی از قبیل دعاوی ملکی در ترکیه هستند که به کمک وکیل امور ملکی در ترکیه حل می شوند.

    از جمله موارد اسخدام وکیل در ترکیه:

     

    حق الوکاله وکیل در ترکیه

    طبق ماده 168 قانون وکیل می تواند با موافقت و تایید موکلش هر مدل قرارداد در مورد با حق الوکاله خود با موکل خود ببندد. اما در غیر این صورت طرفین مجبورند از تعرفه های مصوب کانون وکلای ترکیه استفاده نمایند.

    نکته: در ماده 171 قانون گفته شده اگر موکل  اقساط حق الوکاله را به وکیل خود پرداخت نکند، وکیل این اختیار را دارد که از وکالت موکلش استعفا دهد و موکل حق پس گرفتن آنچه تا آن زمان پرداخت کرده است را نخواهد داشت.

    پس دقت کنید که اگر اقدام به استخدام وکیل کردید، نسبت به پرداخت حق الزحمه وکیلتان کوتاهی نکنید.

    در هنگام انتخاب وکیل در ترکیه به چه مواردی دقت کنیم؟

    • سابقه کاری وکیل را در نظر بگیرید. هر چقدر سابقه کاری وکیل بیشتر باشد، بهتر است.
    • اگر امکان داشت، با موکلین سابق آن ها تماس بگیرید و جویای موفقیت ها و عملکردشان شوید.
    • دقت کنید و بی رودربایستی، از آن ها بخواهید مدارک و اسناد و مجوزهای لازم را نشانتان دهند. همچنین حتما نسبت به اصل بودن آن ها استعلام بگیرید.
    شاید به این مطلب هم علاقمند باشید  معرفی و شناخت محله آتاشهیر استانبول

    انتخاب وکیل امور ملک در ترکیه که بتواند تا انتهای مسیر شما را راهنمایی کند،  فرآیند خرید ملک در ترکیه را سرعت می بخشد. باید بدانید که تنها داشتن مترجم برای منعقد کردن قرار داد ملکی در ترکیه کافی نیست. شما با صرف هزینه یک وکیل، خود را از دردسر های احتمالی در آینده نجات خواهید داد.

    نکنه پایانی

    شرکت رسمی استانبول همراه برای انجام تمام فرآیند خرید ملک و شهروندی از بهترین و مجرب ترین وکلای ترک استفاده می کند؛ و در صورت تمایل شما عزیزان وکیل امور ملکی مناسب را به شما معرفی می کند. برای اطلاعات بیشتر با مشاوران استانبول همراه در تماس باشید.

    5/5 - (1 امتیاز)

    ‫2 نظر ارسال شده در “وکیل امور ملکی در ترکیه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *