خرید فرانچایز برندهای مختلف در ترکیه

خرید فرانچایزها در ترکیه

راهنمای مطالعه

خرید فرانچایز برندهای مختلف در ترکیه یک فرصت و سرمایه گذاری تضمین شده است. چرا؟ چون این برند های آماده حسابی جا افتاده اند. پس دیگر نمی خواهد نگران جذب مشتری و مارکتینگ باشید. دقیقا بخاطر همین نکته است که هزینه خرید فرانچایز در ترکیه کمی بالا است.

در این مقاله از استانبول همراه به بررسی فرانچایز های ترکیه می پردازیم. مانند کافه و رستوران، فست فود، دسر و شیرینی، مشاغل ارزان، خدمات، آرایشی و بهداشتی، پوشاک و کیف و کفش . به یاد داشته باشید مهاجرت و خرید ملک در ترکیه، باید همراه با مشورت با متخصصان و همچنین برنامه ریزی و تفکر باشد.

برند دیلک

برند دیلک یک کافه و رستوران می باشد. محصولات قابل ارایه در این رستوران ، انواع کافی ها و نوشیدنی های، کیک ها، بستنی ها و غذاها است.

این برند در سه مدل نمایندگی های خودش را ارایه می دهد:

  • نمایندگی های کافه
  • نمایندگی های رستوران
  • نمایندگی های کافه و رستوران

مهلتی که برای راه اندازی هر یک از شعبات از طرف صاحب برند اعلام می شود، ۶۰ روز کاری است. هزینه فرانچایز در ترکیه یا استفاده نام تجاری این برند ۴۰ هزار دلار است. سرمایه عملیاتی مورد نیاز که شامل ساخت و ساز، تعمیرات، دکوراسیون، تجهیزات و … بوده ۱۵۰ هزار دلار است. همچنین میزان سرمایه در گردش که بعد از راه اندازی شامل خرید مواد اولیه، حقوق پرسنل، اجاره ماهانه و … است ۴۰ هزار دلار می شود.

برای افتتاح نمایندگی فول پکیج یعنی کافه و رستوران نیاز به ۱۰ پرسنل دارید. سود ناخالص ماهانه از طرف برند ۵۵ درصد اعلام شده و بازگشت سرمایه شما حدودا ۳۶ ماه، به طول می انجامد. این برند برای هزینه های تبلیغاتی که در سطح شهر، رادیو و تلویزیون، مجله و پوستر ها و … انجام می دهد، از شما سهمی نخواسته و بابت خدماتی که شامل آموزش پرسنل، بازار سازی و بازار یابی، مشاوره های دوره ای، مکان یابی و …. به شما میدهد ۲% از درآمد ماهانه شما را اخذ میکند.

مشخصات ملکی که برای هر یک از شعب در نظر گرفته شده است، حداقل ۱۵۰ متر فضای بسته و بدون نیاز به فضای باز می باشد. در این پست سعی شده که تمام اطلاعات مورد نیاز برای داشتن یکی از شعبات این برند خدمتتان ارایه شود.

همانطور که قبلا ذکر شد خرید فرانچایز برندهای مختلف در ترکیه برای شما یک مزیت است و شما با ۲۳۰ هزار دلار می توانید یکی از شعبات این برند را داشته باشید. لازم به ذکر است که این هزینه های اعلام شده بدون در نظرگرفتن هزینه های مربوط به ملک و موارد اخذ مجوز های حقوقی بوده. اجاره ماهانه ملک مناسب برای این برند حدودا ۱۵ هزار لیر به بالا می باشد که دو برابر این عدد هم به عنوان دپوزیت باید به صاحب ملک داده شود و ۱۲% اجاره یک سال به عنوان کمیسیون باید به بنگاه املاک پرداخت شود.

برای موارد حقوقی که شامل ثبت شرکت در ترکیه، افتتاح حساب بانکی، اخذ چالیشما ایزین، اخذ اقامت کاری در ترکیه، اخذ بیمه تامین اجتماعی در ترکیه، اخذ مجوزها در ترکیه و رخصت های شهرداری حدودا ۲۰ هزار لیر باید در نظر بگیرید.

  • گوگا (Gogga) : شرایط خرید فرانچایز گوگا در ترکیه

همانطور که میدانید برند گوگا یک کافه و رستوران است،  که از صبح با سرو صبحانه خدماتش را به مشتریان شروع میکند و تا آخر شب تمام وعده ها و میان وعده های غذایی را سرویس می دهد.

محصولات قابل ارایه در این رستوران ، انواع کافی ها و نوشیدنهای الکلی و غیر الکلی ، کیک ها، بستنی ها و غذاهاست.

کشور مبدا این برند ترکیه بوده و در سال ۱۹۹۹ اولین شعبه را راه اندازی کرده است. در حال حاضر یعنی تا ابتدای سال ۲۰۲۰ چهل و هفت شعبه  با نام این برند راه اندازی شده است.

یکی از حساسیت های این برند برای تاسیس شعبات جدید، کیفی بودن شعبات بوده و برای همین است که در مدت ۲۰ سال سابقه کار ۴۷ شعبه راه اندازی کرده است.

این برند در سه مدل نمایندگی های خودش را ارایه میکند:

نمایندگی های کافه

نمایندگی های رستوران

نمایندگی های کافه و رستوران

مدت زمانی که برای راه اندازی هر یک از شعبات از طرف صاحب برند اعلام میشود، ۶۰ روز کاری می باشد.

اگر شما بخواهید از میزان سرمایه برای خرید یکی از شعبات این برند اطلاعات داشته باشید، باید بگوییم که هزینه فرانچایز یا استفاده نام تجاری این برند ۲۰۰ هزار لیر می باشد. سرمایه عملیاتی مورد نیاز که شامل ساخت و ساز، تعمیرات، دکوراسیون، تجهیزات و … بوده ۶۰۰ هزار لیر و میزان سرمایه در گردش که بعد از راه اندازی شامل خرید مواد اولیه، حقوق پرسنل، اجاره ماهانه و … بوده ۱۰۰ هزار لیر می باشد.

برای افتتاح نمایندگی فول پکیج یعنی کافه و رستوران نیاز به ۱۰ پرسنل دارید. سود ناخالص ماهانه از طرف برند ۶۰ درصد اعلام شده و بازگشت سرمایه شما حدودا ۳۰  ماه، به طول می انجامد. این برند برای هزینه های تبلیغاتی که در سطح شهر، رادیو و تلویزیون، مجله و پوستر ها و … انجام می دهد، از شما سهمی معادل با ۱% در نظر دارد و بابت خدماتی که شامل آموزش پرسنل، بازار سازی و بازار یابی، مشاوره های دوره ای، مکان یابی و …. به شما میدهد ۳% از درآمد ماهانه شما را اخذ میکند.

مشخصات ملکی که برای هر یک از شعب در نظر گرفته شده است، حداقل ۲۰۰ متر فضای بسته و ۵۰ متر فضای باز می باشد. در این پست سعی شده که تمام اطلاعات مورد نیاز برای داشتن یکی از شعبات این برند خدمتتان ارایه شود.

همانطور که قبلا ذکر شد خرید فرانچایز برندهای مختلف در ترکیه برای شما یک مزیت است و شما با ۹۰۰ هزار لیر می توانید یکی از شعبات این برند را داشته باشید. لازم به ذکر است که این هزینه های اعلام شده بدون در نظرگرفتن هزینه های مربوط به ملک و موارد اخذ مجوز های حقوقی بوده. اجاره ماهانه ملک مناسب برای این برند حدودا ۳۵ هزار لیر به بالا می باشد که دو برابر این عدد هم به عنوان دپوزیت باید به صاحب ملک داده شود و ۱۲% اجاره یک سال به عنوان کمیسیون باید به بنگاه املاک پرداخت شود.

برای موارد حقوقی که شامل ثبت شرکت در ترکیه، افتتاح حساب بانکی، اخذ چالیشما ایزین، اخذ اقامت کاری در ترکیه، اخذ بیمه تامین اجتماعی، اخذ مجوزها و رخصت های شهرداری حدودا ۲۰ هزار لیر باید در نظر بگیرید.

 

 

  • بیگ چف (Big Chefs) : شرایط خرید فرانچایز big chefs در ترکیه

همانطور که میدانید برند big chefs یک کافه و رستوران است،  که از صبح با سرو صبحانه خدماتش را به مشتریان شروع میکند و تا آخر شب تمام وعده ها و میان وعده های غذایی را سرویس می دهد.

محصولات قابل ارایه در این رستوران ، انواع کافی ها و نوشیدنهای، کیک ها بستنی ها و غذاهاست.

کشور مبدا این برند ترکیه بوده و در سال ۱۹۹۵ اولین شعبه را راه اندازی کرده است. در حال حاضر یعنی تا ابتدای سال ۲۰۲۰ پنجاه و یک شعبه  با نام این برند راه اندازی شده است.

این برند در سه مدل نمایندگی های خودش را ارایه میکند:

نمایندگی های کافه

نمایندگی های رستوران

نمایندگی های کافه و رستوران

مدت زمانی که برای راه اندازی هر یک از شعبات از طرف صاحب برند اعلام میشود، ۶۰ روز کاری می باشد.

اگر شما بخواهید از میزان سرمایه برای خرید یکی از شعبات این برند اطلاعات داشته باشید، باید بگوییم که هزینه فرانچایز یا استفاده نام تجاری این برند ۷۰۰ هزار لیر می باشد. سرمایه عملیاتی مورد نیاز که شامل ساخت و ساز، تعمیرات، دکوراسیون، تجهیزات و … بوده ۳۰۰ هزار لیر و میزان سرمایه در گردش که بعد از راه اندازی شامل خرید مواد اولیه، حقوق پرسنل، اجاره ماهانه و … بوده ۲۰۰ هزار لیر می باشد.

برای افتتاح نمایندگی فول پکیج یعنی کافه و رستوران نیاز به ۱۰ پرسنل دارید. سود ناخالص ماهانه از طرف برند ۶۰ درصد اعلام شده و بازگشت سرمایه شما حدودا ۳۰ ماه، به طول می انجامد. این برند برای هزینه های تبلیغاتی که در سطح شهر، رادیو و تلویزیون، مجله و پوستر ها و … انجام می دهد، از شما سهمی نخواسته و بابت خدماتی که شامل آموزش پرسنل، بازار سازی و بازار یابی، مشاوره های دوره ای، مکان یابی و …. به شما میدهد ۳ % از درآمد ماهانه شما را اخذ میکند.

مشخصات ملکی که برای هر یک از شعب در نظر گرفته شده است، حداقل ۲۰۰ متر فضای بسته و ۱۰۰ متر فضای باز می باشد. در این پست سعی شده که تمام اطلاعات مورد نیاز برای داشتن یکی از شعبات این برند خدمتتان ارایه شود.

همانطور که قبلا ذکر شد خرید فرانچایز برندهای مختلف در ترکیه برای شما یک مزیت است و شما با ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار لیر می توانید یکی از شعبات این برند را داشته باشید. لازم به ذکر است که این هزینه های اعلام شده بدون در نظرگرفتن هزینه های مربوط به ملک و موارد اخذ مجوز های حقوقی بوده. اجاره ماهانه ملک مناسب برای این برند حدودا ۵۰ هزار لیر به بالا می باشد که دو برابر این عدد هم به عنوان دپوزیت باید به صاحب ملک داده شود و ۱۲% اجاره یک سال به عنوان کمیسیون باید به بنگاه املاک پرداخت شود.

برای موارد حقوقی که شامل ثبت شرکت، افتتاح حساب بانکی، اخذ چالیشما ایزین، اخذ اقامت کاری، اخذ بیمه تامین اجتماعی، اخذ مجوزها و رخصت های شهرداری حدودا ۲۰ هزار لیر باید در نظر بگیرید.

 

  • (بیگ ماماس Big Mammas) : شرایط خرید فرانچایز Big Mammas در ترکیه

همانطور که میدانید برند big mammas  یک کافه و رستوران است،  که از صبح با سرو صبحانه خدماتش را به مشتریان شروع میکند و تا آخر شب تمام وعده ها و میان وعده های غذایی را سرویس می دهد.

محصولات قابل ارایه در این رستوران ، انواع کافی ها و نوشیدنهای، کیک ها بستنی ها و غذاهاست.

کشور مبدا این برند ترکیه بوده و در سال ۱۹۹۰ اولین شعبه را راه اندازی کرده است. در حال حاضر یعنی تا ابتدای سال ۲۰۲۰  سی و چهار شعبه  با نام این برند راه اندازی شده است.

این برند در سه مدل نمایندگی های خودش را ارایه میکند:

نمایندگی های کافه

نمایندگی های رستوران

نمایندگی های کافه و رستوران

مدت زمانی که برای راه اندازی هر یک از شعبات از طرف صاحب برند اعلام میشود، ۶۰ روز کاری می باشد.

اگر شما بخواهید از میزان سرمایه برای خرید یکی از شعبات این برند اطلاعات داشته باشید، باید بگوییم که هزینه فرانچایز یا استفاده نام تجاری این برند ۴۰۰ هزار لیر می باشد. سرمایه عملیاتی مورد نیاز که شامل ساخت و ساز، تعمیرات، دکوراسیون، تجهیزات و … بوده ۹۰۰ هزار لیر و میزان سرمایه در گردش که بعد از راه اندازی شامل خرید مواد اولیه، حقوق پرسنل، اجاره ماهانه و … بوده ۲۰۰ هزار لیر می باشد.

برای افتتاح نمایندگی فول پکیج یعنی کافه و رستوران نیاز به ۱۰ پرسنل دارید. سود ناخالص ماهانه از طرف برند ۶۰ درصد اعلام شده و بازگشت سرمایه شما حدودا ۳۰ ماه، به طول می انجامد. این برند برای هزینه های تبلیغاتی که در سطح شهر، رادیو و تلویزیون، مجله و پوستر ها و … انجام می دهد، از شما سهمی نخواسته و بابت خدماتی که شامل آموزش پرسنل، بازار سازی و بازار یابی، مشاوره های دوره ای، مکان یابی و …. به شما میدهد نیز سهمی نمی خواهد.

مشخصات ملکی که برای هر یک از شعب در نظر گرفته شده است، حداقل ۲۰۰ متر فضای بسته و ۵۰ متر فضای باز می باشد. در این پست سعی شده که تمام اطلاعات مورد نیاز برای داشتن یکی از شعبات این برند خدمتتان ارایه شود.

همانطور که قبلا ذکر شد خرید فرانچایز برندهای مختلف در ترکیه برای شما یک مزیت است و شما با ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار لیر می توانید یکی از شعبات این برند را داشته باشید. لازم به ذکر است که این هزینه های اعلام شده بدون در نظرگرفتن هزینه های مربوط به ملک و موارد اخذ مجوز های حقوقی بوده. اجاره ماهانه ملک مناسب برای این برند حدودا ۵۰ هزار لیر به بالا می باشد که دو برابر این عدد هم به عنوان دپوزیت باید به صاحب ملک داده شود و ۱۲% اجاره یک سال به عنوان کمیسیون باید به بنگاه املاک پرداخت شود.

برای موارد حقوقی که شامل ثبت شرکت، افتتاح حساب بانکی، اخذ چالیشما ایزین، اخذ اقامت کاری، اخذ بیمه تامین اجتماعی، اخذ مجوزها و رخصت های شهرداری حدودا ۲۰ هزار لیر باید در نظر بگیرید.

 

  • بِرِو موود (Brew Mood) : شرایط خرید فرانچایز Brew Mood در ترکیه

همانطور که میدانید برند Brew Mood یک کافی شاپ است،  که از صبح با سرو صبحانه خدماتش را به مشتریان شروع میکند و تا آخر شب تمام خدمات یک کافی شاپ را سرویس می دهد.

محصولات قابل ارایه در این کافی شاپ، انواع کافی ها و نوشیدنهای، کیک ها بستنی ها و میان وعده هاست.

کشور مبدا این برند ترکیه بوده و در سال ۲۰۱۵ اولین شعبه را راه اندازی کرده است. در حال حاضر یعنی تا ابتدای سال ۲۰۲۰ سی و دو شعبه  با نام این برند راه اندازی شده است.

مدت زمانی که برای راه اندازی هر یک از شعبات از طرف صاحب برند اعلام میشود، ۳۰ روز کاری می باشد.

اگر شما بخواهید از میزان سرمایه برای خرید یکی از شعبات این برند اطلاعات داشته باشید، باید بگوییم که هزینه فرانچایز یا استفاده نام تجاری این برند ۱۵۰ هزار لیر می باشد. سرمایه عملیاتی مورد نیاز که شامل ساخت و ساز، تعمیرات، دکوراسیون، تجهیزات و … بوده ۶۰۰ هزار لیر و میزان سرمایه در گردش که بعد از راه اندازی شامل خرید مواد اولیه، حقوق پرسنل، اجاره ماهانه و … بوده ۵۰ هزار لیر می باشد.

برای افتتاح نمایندگی فول پکیج یعنی کافه و رستوران نیاز به ۵ پرسنل دارید. سود ناخالص ماهانه از طرف برند ۸۰ درصد اعلام شده و بازگشت سرمایه شما حدودا ۲۴ ماه، به طول می انجامد. این برند برای هزینه های تبلیغاتی که در سطح شهر، رادیو و تلویزیون، مجله و پوستر ها و … انجام می دهد، از شما سهمی نخواسته و بابت خدماتی که شامل آموزش پرسنل، بازار سازی و بازار یابی، مشاوره های دوره ای، مکان یابی و …. به شما میدهد ۶ % از درآمد ماهانه شما را اخذ میکند.

مشخصات ملکی که برای هر یک از شعب در نظر گرفته شده است، حداقل ۱۲۰ متر فضای بسته و ۱۰۰ متر فضای باز می باشد. در این پست سعی شده که تمام اطلاعات مورد نیاز برای داشتن یکی از شعبات این برند خدمتتان ارایه شود.

همانطور که قبلا ذکر شد خرید فرانچایز برندهای مختلف در ترکیه برای شما یک مزیت است و شما با ۸۰۰ هزار لیر می توانید یکی از شعبات این برند را داشته باشید. لازم به ذکر است که این هزینه های اعلام شده بدون در نظرگرفتن هزینه های مربوط به ملک و موارد اخذ مجوز های حقوقی بوده. اجاره ماهانه ملک مناسب برای این برند حدودا ۵۰ هزار لیر به بالا می باشد که دو برابر این عدد هم به عنوان دپوزیت باید به صاحب ملک داده شود و ۱۲% اجاره یک سال به عنوان کمیسیون باید به بنگاه املاک پرداخت شود.

برای موارد حقوقی که شامل ثبت شرکت، افتتاح حساب بانکی، اخذ چالیشما ایزین، اخذ اقامت کاری، اخذ بیمه تامین اجتماعی، اخذ مجوزها و رخصت های شهرداری حدودا ۲۰ هزار لیر باید در نظر بگیرید.

 

  • گونول کاهوه سی (Gönül Kahvesi ) : شرایط خرید فرانچایز Gönül Kahvesi در ترکیه

همانطور که میدانید برند  Gönül Kahvesi یک کافی شاپ  و رستوران است،  که از صبح با سرو صبحانه خدماتش را به مشتریان شروع میکند و تا آخر شب تمام وعده ها و میان وعده های غذایی را سرویس می دهد.

محصولات قابل ارایه در این رستوران ، انواع کافی ها و نوشیدنهای، کیک ها بستنی ها و غذاهاست.

کشور مبدا این برند ترکیه بوده و در سال ۲۰۰۲ اولین شعبه را راه اندازی کرده است. در حال حاضر یعنی تا ابتدای سال ۲۰۲۰ بیست شعبه با نام این برند راه اندازی شده است.

مدت زمانی که برای راه اندازی هر یک از شعبات از طرف صاحب برند اعلام میشود، ۳۰ روز کاری می باشد.

اگر شما بخواهید از میزان سرمایه برای خرید یکی از شعبات این برند اطلاعات داشته باشید، باید بگوییم که هزینه فرانچایز یا استفاده نام تجاری این برند ۲۰۰ هزار لیر می باشد. سرمایه عملیاتی مورد نیاز که شامل ساخت و ساز، تعمیرات، دکوراسیون، تجهیزات و … بوده ۸۵۰ هزار لیر و میزان سرمایه در گردش که بعد از راه اندازی شامل خرید مواد اولیه، حقوق پرسنل، اجاره ماهانه و … بوده ۵۰ هزار لیر می باشد.

برای افتتاح نمایندگی فول پکیج یعنی کافه و رستوران نیاز به ۶ پرسنل دارید. سود ناخالص ماهانه از طرف برند ۶۰ درصد اعلام شده و بازگشت سرمایه شما حدودا ۳۶ ماه، به طول می انجامد. این برند برای هزینه های تبلیغاتی که در سطح شهر، رادیو و تلویزیون، مجله و پوستر ها و … انجام می دهد، از شما سهمی معادل با ۲% در نظر دارد و بابت خدماتی که شامل آموزش پرسنل، بازار سازی و بازار یابی، مشاوره های دوره ای، مکان یابی و …. به شما میدهد ۵ % از درآمد ماهانه شما را اخذ میکند.

مشخصات ملکی که برای هر یک از شعب در نظر گرفته شده است، حداقل ۱۰۰ متر فضای بسته و ۵۰ متر فضای باز می باشد. در این پست سعی شده که تمام اطلاعات مورد نیاز برای داشتن یکی از شعبات این برند خدمتتان ارایه شود.

همانطور که قبلا ذکر شد خرید فرانچایز برندهای مختلف در ترکیه برای شما یک مزیت است و شما با ۱ میلیون و ۱۰۰ هزار لیر می توانید یکی از شعبات این برند را داشته باشید. لازم به ذکر است که این هزینه های اعلام شده بدون در نظرگرفتن هزینه های مربوط به ملک و موارد اخذ مجوز های حقوقی بوده. اجاره ماهانه ملک مناسب برای این برند حدودا ۵۰ هزار لیر به بالا می باشد که دو برابر این عدد هم به عنوان دپوزیت باید به صاحب ملک داده شود و ۱۲% اجاره یک سال به عنوان کمیسیون باید به بنگاه املاک پرداخت شود.

برای موارد حقوقی که شامل ثبت شرکت، افتتاح حساب بانکی، اخذ چالیشما ایزین، اخذ اقامت کاری، اخذ بیمه تامین اجتماعی، اخذ مجوزها و رخصت های شهرداری حدودا ۲۰ هزار لیر باید در نظر بگیرید.

 

  • سیمیت سرایی (simit sarayı) : شرایط خرید فرانچایز simit sarayı در ترکیه

همانطور که میدانید برند  simit sarayı   یک کافی شاپ است،  که از صبح با سرو صبحانه خدماتش را به مشتریان شروع میکند و تا آخر شب تمام خدمات یک کافی شاپ را ارایه می دهد.

محصولات قابل ارایه در این کافی شاپ ، انواع کافی ها و نوشیدنهای،  تست ها و سیمیت هاست.

کشور مبدا این برند ترکیه بوده و در سال ۲۰۰۲ اولین شعبه را راه اندازی کرده است. در حال حاضر یعنی تا ابتدای سال ۲۰۲۰ چهارصد شعبه با نام این برند راه اندازی شده است.

مدت زمانی که برای راه اندازی هر یک از شعبات از طرف صاحب برند اعلام میشود، ۶۰ روز کاری می باشد.

اگر شما بخواهید از میزان سرمایه برای خرید یکی از شعبات این برند اطلاعات داشته باشید، باید بگوییم که هزینه فرانچایز یا استفاده نام تجاری این برند ۵۰ هزار یورو می باشد. سرمایه عملیاتی مورد نیاز که شامل ساخت و ساز، تعمیرات، دکوراسیون، تجهیزات و … بوده ۱۲۵ هزار یورو  و میزان سرمایه در گردش که بعد از راه اندازی شامل خرید مواد اولیه، حقوق پرسنل، اجاره ماهانه و … بوده ۲۵ هزار یورو می باشد.

برای افتتاح نمایندگی فول پکیج کافه نیاز به ۸ پرسنل دارید. سود ناخالص ماهانه از طرف برند ۶۰ درصد اعلام شده و بازگشت سرمایه شما حدودا ۳۶ ماه، به طول می انجامد. این برند برای هزی نه های تبلیغاتی که در سطح شهر، رادیو و تلویزیون، مجله و پوستر ها و … انجام می دهد، از شما سهمی معادل با ۲% در نظر دارد و بابت خدماتی که شامل آموزش پرسنل، بازار سازی و بازار یابی، مشاوره های دوره ای، مکان یابی و …. به شما میدهد ۳ % از درآمد ماهانه شما را اخذ میکند.

مشخصات ملکی که برای هر یک از شعب در نظر گرفته شده است، حداقل ۲۰۰ متر فضای بسته و ۵۰ متر فضای باز می باشد. در این پست سعی شده که تمام اطلاعات مورد نیاز برای داشتن یکی از شعبات این برند خدمتتان ارایه شود.

همانطور که قبلا ذکر شد خرید فرانچایز برندهای مختلف در ترکیه برای شما یک مزیت است و شما با ۲۰۰ هزار یورو می توانید یکی از شعبات این برند را داشته باشید. لازم به ذکر است که این هزینه های اعلام شده بدون در نظرگرفتن هزینه های مربوط به ملک و موارد اخذ مجوز های حقوقی بوده. اجاره ماهانه ملک مناسب برای این برند حدودا ۳۰ تا ۵۰ هزار لیر می باشد که دو برابر این عدد هم به عنوان دپوزیت باید به صاحب ملک داده شود و ۱۲% اجاره یک سال به عنوان کمیسیون باید به بنگاه املاک پرداخت شود.

برای موارد حقوقی که شامل ثبت شرکت، افتتاح حساب بانکی، اخذ چالیشما ایزین، اخذ اقامت کاری، اخذ بیمه تامین اجتماعی، اخذ مجوزها و رخصت های شهرداری حدودا ۲۰ هزار لیر باید در نظر بگیرید.

 

  • کوفته چی رامیز ( köfteci Ramiz) : شرایط خرید فرانچایز köfteci Ramiz در ترکیه

همانطور که میدانید برند  köfteci Ramiz یک رستوران است،  که خدمات ارایه شده توسط این رستوران بسیار با کیفیت بوده و یکی از برندهای مطرح در این حیطه می باشد.

محصولات قابل ارایه در این رستوران ، انواع غذا ها و کوفته هاست.

کشور مبدا این برند ترکیه بوده و در سال ۱۹۲۸ اولین شعبه را راه اندازی کرده است. در حال حاضر یعنی تا ابتدای سال ۲۰۲۰ صد و شصت شعبه با نام این برند راه اندازی شده است.

مدت زمانی که برای راه اندازی هر یک از شعبات از طرف صاحب برند اعلام میشود، ۳۰ روز کاری می باشد.

اگر شما بخواهید از میزان سرمایه برای خرید یکی از شعبات این برند اطلاعات داشته باشید، باید بگوییم که هزینه فرانچایز یا استفاده نام تجاری این برند ۱۵۰ هزار لیر می باشد. سرمایه عملیاتی مورد نیاز که شامل ساخت و ساز، تعمیرات، دکوراسیون، تجهیزات و … بوده ۳۰۰ هزار لیر و میزان سرمایه در گردش که بعد از راه اندازی شامل خرید مواد اولیه، حقوق پرسنل، اجاره ماهانه و … بوده ۵۰ هزار لیر می باشد.

برای افتتاح نمایندگی فول پکیج یعنی کافه و رستوران نیاز به ۵ پرسنل دارید. سود ناخالص ماهانه از طرف برند ۵۰ درصد اعلام شده و بازگشت سرمایه شما حدودا ۳۲ ماه، به طول می انجامد. این برند برای هزینه های تبلیغاتی که در سطح شهر، رادیو و تلویزیون، مجله و پوستر ها و … انجام می دهد، از شما نخواسته و بابت خدماتی که شامل آموزش پرسنل، بازار سازی و بازار یابی، مشاوره های دوره ای، مکان یابی و …. به شما میدهد ۲ % از درآمد ماهانه شما را اخذ میکند.

مشخصات ملکی که برای هر یک از شعب در نظر گرفته شده است، حداقل ۱۲۰ متر فضای بسته و بدون نیاز به فضای باز می باشد. در این پست سعی شده که تمام اطلاعات مورد نیاز برای داشتن یکی از شعبات این برند خدمتتان ارایه شود.

همانطور که قبلا ذکر شد خرید فرانچایز برندهای مختلف در ترکیه برای شما یک مزیت است و شما با ۵۰۰ هزار لیر می توانید یکی از شعبات این برند را داشته باشید. لازم به ذکر است که این هزینه های اعلام شده بدون در نظرگرفتن هزینه های مربوط به ملک و موارد اخذ مجوز های حقوقی بوده. اجاره ماهانه ملک مناسب برای این برند حدودا ۴۰ هزار لیر به بالا می باشد که دو برابر این عدد هم به عنوان دپوزیت باید به صاحب ملک داده شود و ۱۲% اجاره یک سال به عنوان کمیسیون باید به بنگاه املاک پرداخت شود.

برای موارد حقوقی که شامل ثبت شرکت، افتتاح حساب بانکی، اخذ چالیشما ایزین، اخذ اقامت کاری، اخذ بیمه تامین اجتماعی، اخذ مجوزها و رخصت های شهرداری حدودا ۲۰ هزار لیر باید در نظر بگیرید.

 

  • روبوت شف (Robot şef) : شرایط خرید فرانچایز Robot şef در ترکیه

همانطور که میدانید برند  Robot şef یک کافی شاپ است،  که از صبح با سرو صبحانه خدماتش را به مشتریان شروع میکند و تا آخر شب تمام وعده ها و میان وعده های غذایی را سرویس می دهد.

محصولات قابل ارایه در این کافی شاپ ، انواع کافی ها و نوشیدنهای، کیک ها بستنی هاست.

کشور مبدا این برند ترکیه بوده و در سال ۲۰۱۹ اولین شعبه را راه اندازی کرده است. در حال حاضر یعنی تا ابتدای سال ۲۰۲۰ دو شعبه با نام این برند راه اندازی شده است.

مدت زمانی که برای راه اندازی هر یک از شعبات از طرف صاحب برند اعلام میشود، ۳۰ روز کاری می باشد.

اگر شما بخواهید از میزان سرمایه برای خرید یکی از شعبات این برند اطلاعات داشته باشید، باید بگوییم که هزینه فرانچایز یا استفاده نام تجاری این برند ۵۰ هزار یورو می باشد. سرمایه عملیاتی مورد نیاز که شامل ساخت و ساز، تعمیرات، دکوراسیون، تجهیزات و … بوده ۵۰ هزار یورو و میزان سرمایه در گردش که بعد از راه اندازی شامل خرید مواد اولیه، حقوق پرسنل، اجاره ماهانه و … بوده ۵ هزار یورو می باشد.

برای افتتاح نمایندگی فول پکیج یعنی کافه و رستوران نیاز به ۴ پرسنل دارید. سود ناخالص ماهانه از طرف برند ۳۰ درصد اعلام شده و بازگشت سرمایه شما حدودا ۶۰ ماه، به طول می انجامد. این برند برای هزینه های تبلیغاتی که در سطح شهر، رادیو و تلویزیون، مجله و پوستر ها و … انجام می دهد، از شما سهمی نخواسته و بابت خدماتی که شامل آموزش پرسنل، بازار سازی و بازار یابی، مشاوره های دوره ای، مکان یابی و …. به شما میدهد نیز هزینه ای دریافت نخواهد کرد.

مشخصات ملکی که برای هر یک از شعب در نظر گرفته شده است، حداقل ۱۰۰ متر فضای بسته و ۵۰ متر فضای باز می باشد. در این پست سعی شده که تمام اطلاعات مورد نیاز برای داشتن یکی از شعبات این برند خدمتتان ارایه شود.

همانطور که قبلا ذکر شد خرید فرانچایز برندهای مختلف در ترکیه برای شما یک مزیت است و شما با حدودا ۱۰۵ هزار یورو می توانید یکی از شعبات این برند را داشته باشید. لازم به ذکر است که این کسب و کار در هر کافه و رستورانی می تواند فعالیت کند چون یک بازوی رباتیک است که بدون نیاز به انسان به مشتریان سرویس می دهد و از طرفی برای مشتریان بسیار جذاب است.

برای موارد حقوقی که شامل ثبت شرکت، افتتاح حساب بانکی، اخذ چالیشما ایزین، اخذ اقامت کاری، اخذ بیمه تامین اجتماعی، اخذ مجوزها و رخصت های شهرداری حدودا ۲۰ هزار لیر باید در نظر بگیرید.

 

  • چیمنی اکسپرت (Chimney Expert) : شرایط خرید فرانچایز Chimney Expert در ترکیه

همانطور که میدانید برند  Chimney Expert یک کافی شاپ  و رستوران است،  که از صبح با سرو صبحانه خدماتش را به مشتریان شروع میکند و تا آخر شب تمام وعده ها و میان وعده های غذایی را سرویس می دهد.

محصولات قابل ارایه در این رستوران ، انواع کافی ها و نوشیدنهای، کیک ها بستنی ها و غذاهاست.

کشور مبدا این برند ترکیه بوده و در سال ۱۹۹۰ اولین شعبه را راه اندازی کرده است. در حال حاضر یعنی تا ابتدای سال ۲۰۲۰ پنجاه شعبه با نام این برند راه اندازی شده است.

مدت زمانی که برای راه اندازی هر یک از شعبات از طرف صاحب برند اعلام میشود، ۶۰ روز کاری می باشد.

اگر شما بخواهید از میزان سرمایه برای خرید یکی از شعبات این برند اطلاعات داشته باشید، باید بگوییم که هزینه فرانچایز یا استفاده نام تجاری این برند ۴۰ هزار لیر می باشد. سرمایه عملیاتی مورد نیاز که شامل ساخت و ساز، تعمیرات، دکوراسیون، تجهیزات و … بوده ۲۹۰ هزار لیر و میزان سرمایه در گردش که بعد از راه اندازی شامل خرید مواد اولیه، حقوق پرسنل، اجاره ماهانه و … بوده ۲۰ هزار لیر می باشد.

برای افتتاح نمایندگی فول پکیج یعنی کافه و رستوران نیاز به ۴ پرسنل دارید. سود ناخالص ماهانه از طرف برند ۴۰ درصد اعلام شده و بازگشت سرمایه شما حدودا ۴۸ ماه، به طول می انجامد. این برند برای هزینه های تبلیغاتی که در سطح شهر، رادیو و تلویزیون، مجله و پوستر ها و … انجام می دهد، از شما سهمی معادل با ۲% در نظر دارد و بابت خدماتی که شامل آموزش پرسنل، بازار سازی و بازار یابی، مشاوره های دوره ای، مکان یابی و …. به شما میدهد ۵ % از درآمد ماهانه شما را اخذ میکند.

مشخصات ملکی که برای هر یک از شعب در نظر گرفته شده است، حداقل ۱۰۰ متر فضای بسته و ۵۰ متر فضای باز می باشد. در این پست سعی شده که تمام اطلاعات مورد نیاز برای داشتن یکی از شعبات این برند خدمتتان ارایه شود.

همانطور که قبلا ذکر شد خرید فرانچایز برندهای مختلف در ترکیه برای شما یک مزیت است و شما با ۳۵۰ هزار لیر می توانید یکی از شعبات این برند را داشته باشید. لازم به ذکر است که این هزینه های اعلام شده بدون در نظرگرفتن هزینه های مربوط به ملک و موارد اخذ مجوز های حقوقی بوده. اجاره ماهانه ملک مناسب برای این برند حدودا ۵۰ هزار لیر به بالا می باشد که دو برابر این عدد هم به عنوان دپوزیت باید به صاحب ملک داده شود و ۱۲% اجاره یک سال به عنوان کمیسیون باید به بنگاه املاک پرداخت شود.

برای موارد حقوقی که شامل ثبت شرکت، افتتاح حساب بانکی، اخذ چالیشما ایزین، اخذ اقامت کاری، اخذ بیمه تامین اجتماعی، اخذ مجوزها و رخصت های شهرداری حدودا ۲۰ هزار لیر باید در نظر بگیرید.

 

  • کاهوه سرایی (Kahve Sarayı) : شرایط خرید فرانچایز Kahve Sarayı در ترکیه

همانطور که میدانید برند  Kahve Sarayı یک کافی شاپ و رستوران  است،  که از صبح با سرو صبحانه خدماتش را به مشتریان شروع میکند و تا آخر شب تمام وعده ها و میان وعده های غذایی را سرویس می دهد.

محصولات قابل ارایه در این کافی شاپ ، انواع کافی ها و نوشیدنهای، کیک ها بستنی ها و غذاهاست.

کشور مبدا این برند ترکیه بوده و در سال ۱۹۹۰ اولین شعبه را راه اندازی کرده است. در حال حاضر یعنی تا ابتدای سال ۲۰۲۰ سی و چهار شعبه با نام این برند راه اندازی شده است.

مدت زمانی که برای راه اندازی هر یک از شعبات از طرف صاحب برند اعلام میشود، ۶۰ روز کاری می باشد.

اگر شما بخواهید از میزان سرمایه برای خرید یکی از شعبات این برند اطلاعات داشته باشید، باید بگوییم که هزینه فرانچایز یا استفاده نام تجاری این برند ۴۰۰ هزار لیر می باشد. سرمایه عملیاتی مورد نیاز که شامل ساخت و ساز، تعمیرات، دکوراسیون، تجهیزات و … بوده ۹۰۰ هزار لیر و میزان سرمایه در گردش که بعد از راه اندازی شامل خرید مواد اولیه، حقوق پرسنل، اجاره ماهانه و … بوده ۲۰۰ هزار لیر می باشد.

برای افتتاح نمایندگی فول پکیج یعنی کافه و رستوران نیاز به ۱۰ پرسنل دارید. سود ناخالص ماهانه از طرف برند ۶۰ درصد اعلام شده و بازگشت سرمایه شما حدودا ۳۰ ماه، به طول می انجامد. این برند برای هزینه های تبلیغاتی که در سطح شهر، رادیو و تلویزیون، مجله و پوستر ها و … انجام می دهد، از شما سهمی نخواسته و بابت خدماتی که شامل آموزش پرسنل، بازار سازی و بازار یابی، مشاوره های دوره ای، مکان یابی و …. به شما میدهد نیز هزینه ای دریافت نخواهد کرد.

مشخصات ملکی که برای هر یک از شعب در نظر گرفته شده است، حداقل ۲۰۰ متر فضای بسته و ۵۰ متر فضای باز می باشد. در این پست سعی شده که تمام اطلاعات مورد نیاز برای داشتن یکی از شعبات این برند خدمتتان ارایه شود.

همانطور که قبلا ذکر شد خرید فرانچایز برندهای مختلف در ترکیه برای شما یک مزیت است و شما با ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار لیر می توانید یکی از شعبات این برند را داشته باشید. لازم به ذکر است که این هزینه های اعلام شده بدون در نظرگرفتن هزینه های مربوط به ملک و موارد اخذ مجوز های حقوقی بوده. اجاره ماهانه ملک مناسب برای این برند حدودا ۲۰ هزار لیر به بالا می باشد که دو برابر این عدد هم به عنوان دپوزیت باید به صاحب ملک داده شود و ۱۲% اجاره یک سال به عنوان کمیسیون باید به بنگاه املاک پرداخت شود.

برای موارد حقوقی که شامل ثبت شرکت، افتتاح حساب بانکی، اخذ چالیشما ایزین، اخذ اقامت کاری، اخذ بیمه تامین اجتماعی، اخذ مجوزها و رخصت های شهرداری حدودا ۲۰ هزار لیر باید در نظر بگیرید.

 

  • هپی مون (Happy Moon) : شرایط خرید فرانچایز  Happy Moon در ترکیه

همانطور که میدانید برند  Happy Moon یک کافی شاپ  و رستوران است،  که از صبح با سرو صبحانه خدماتش را به مشتریان شروع میکند و تا آخر شب تمام وعده ها و میان وعده های غذایی را سرویس می دهد.

محصولات قابل ارایه در این رستوران ، انواع کافی ها و نوشیدنهای، کیک ها بستنی ها و غذاهاست.

کشور مبدا این برند ترکیه بوده و در سال ۱۹۹۰ اولین شعبه را راه اندازی کرده است. در حال حاضر یعنی تا ابتدای سال ۲۰۲۰ بیست و پنج شعبه با نام این برند راه اندازی شده است.

مدت زمانی که برای راه اندازی هر یک از شعبات از طرف صاحب برند اعلام میشود، ۶۰ روز کاری می باشد.

اگر شما بخواهید از میزان سرمایه برای خرید یکی از شعبات این برند اطلاعات داشته باشید، باید بگوییم که هزینه فرانچایز یا استفاده نام تجاری این برند ۳۵۰ هزار لیر می باشد. سرمایه عملیاتی مورد نیاز که شامل ساخت و ساز، تعمیرات، دکوراسیون، تجهیزات و … بوده ۴ میلیون لیر و میزان سرمایه در گردش که بعد از راه اندازی شامل خرید مواد اولیه، حقوق پرسنل، اجاره ماهانه و … بوده ۵۰ هزار لیر می باشد.

برای افتتاح نمایندگی فول پکیج یعنی کافه و رستوران نیاز به ۱۰ پرسنل دارید. سود ناخالص ماهانه از طرف برند ۶۰ درصد اعلام شده و بازگشت سرمایه شما حدودا ۳۰ ماه، به طول می انجامد. این برند برای هزینه های تبلیغاتی که در سطح شهر، رادیو و تلویزیون، مجله و پوستر ها و … انجام می دهد، از شما سهمی معادل با ۱% در نظر دارد و بابت خدماتی که شامل آموزش پرسنل، بازار سازی و بازار یابی، مشاوره های دوره ای، مکان یابی و …. به شما میدهد ۳ % از درآمد ماهانه شما را اخذ میکند.

مشخصات ملکی که برای هر یک از شعب در نظر گرفته شده است، حداقل ۴۰۰ متر فضای بسته و ۱۵۰ متر فضای باز می باشد. در این پست سعی شده که تمام اطلاعات مورد نیاز برای داشتن یکی از شعبات این برند خدمتتان ارایه شود.

همانطور که قبلا ذکر شد خرید فرانچایز برندهای مختلف در ترکیه برای شما یک مزیت است و شما با ۴ میلیون و ۴۰۰ هزار لیر می توانید یکی از شعبات این برند را داشته باشید. لازم به ذکر است که این هزینه های اعلام شده بدون در نظرگرفتن هزینه های مربوط به ملک و موارد اخذ مجوز های حقوقی بوده. اجاره ماهانه ملک مناسب برای این برند حدودا ۳۰ هزار لیر به بالا می باشد که دو برابر این عدد هم به عنوان دپوزیت باید به صاحب ملک داده شود و ۱۲% اجاره یک سال به عنوان کمیسیون باید به بنگاه املاک پرداخت شود.

برای موارد حقوقی که شامل ثبت شرکت، افتتاح حساب بانکی، اخذ چالیشما ایزین، اخذ اقامت کاری، اخذ بیمه تامین اجتماعی، اخذ مجوزها و رخصت های شهرداری حدودا ۲۰ هزار لیر باید در نظر بگیرید.

 

  • مورات چف (Murat Chef) : شرایط خرید فرانچایز Murat Chef در ترکیه

همانطور که میدانید برند  Murat Chef یک رستوران  است،  که از انواع استیک ها در آن سرو می شود. اگر به خوردن یک استیک خوشمزه در ترکیه فکر می کنید، مورات چف می تواند یک انتخاب مناسب برای شما باشد.

محصولات قابل ارایه در این رستوران، انواع استیک ها می باشد.

کشور مبدا این برند ترکیه بوده و در سال ۲۰۱۷ اولین شعبه را راه اندازی کرده است. در حال حاضر یعنی تا ابتدای سال ۲۰۲۰ چهار شعبه با نام این برند راه اندازی شده است.

مدت زمانی که برای راه اندازی هر یک از شعبات از طرف صاحب برند اعلام میشود، ۳۰ روز کاری می باشد.

اگر شما بخواهید از میزان سرمایه برای خرید یکی از شعبات این برند اطلاعات داشته باشید، باید بگوییم که هزینه فرانچایز یا استفاده نام تجاری این برند ۲۵ هزار لیر می باشد. سرمایه عملیاتی مورد نیاز که شامل ساخت و ساز، تعمیرات، دکوراسیون، تجهیزات و … بوده ۴۵۰ هزار لیر و میزان سرمایه در گردش که بعد از راه اندازی شامل خرید مواد اولیه، حقوق پرسنل، اجاره ماهانه و … بوده ۵۰ هزار لیر می باشد.

برای افتتاح نمایندگی فول پکیج این رستوران، نیاز به ۱۰ پرسنل دارید. سود ناخالص ماهانه از طرف برند ۵۰ درصد اعلام شده و بازگشت سرمایه شما حدودا ۳۰ ماه، به طول می انجامد. این برند برای هزینه های تبلیغاتی که در سطح شهر، رادیو و تلویزیون، مجله و پوستر ها و … انجام می دهد، از شما سهمی نخواسته و بابت خدماتی که شامل آموزش پرسنل، بازار سازی و بازار یابی، مشاوره های دوره ای، مکان یابی و …. به شما میدهد، هزینه ای  معادل ۲% از سهم درآمد ماهیانه را دریافت خواهد کرد.

مشخصات ملکی که برای هر یک از شعب در نظر گرفته شده است، حداقل ۱۵۰ متر فضای بسته می باشد و لزومی به داشتن فضای باز نیست. در این پست سعی شده که تمام اطلاعات مورد نیاز برای داشتن یکی از شعبات این برند خدمتتان ارایه شود.

همانطور که قبلا ذکر شد خرید فرانچایز برندهای مختلف در ترکیه برای شما یک مزیت است و شما با پانصد و بیست و پنج هزار لیر می توانید یکی از شعبات این برند را داشته باشید. لازم به ذکر است که این هزینه های اعلام شده بدون در نظرگرفتن هزینه های مربوط به ملک و موارد اخذ مجوز های حقوقی بوده. اجاره ماهانه ملک مناسب برای این برند حدودا ۱۰ هزار لیر به بالا می باشد که دو برابر این عدد هم به عنوان دپوزیت باید به صاحب ملک داده شود و ۱۲% اجاره یک سال به عنوان کمیسیون باید به بنگاه املاک پرداخت شود.

برای موارد حقوقی که شامل ثبت شرکت، افتتاح حساب بانکی، اخذ چالیشما ایزین، اخذ اقامت کاری، اخذ بیمه تامین اجتماعی، اخذ مجوزها و رخصت های شهرداری حدودا ۲۰ هزار لیر باید در نظر بگیرید.

 

  • کاجون کرنر (Cajun Corner) : شرایط خرید فرانچایز Cajun Corner در ترکیه

همانطور که میدانید برند  Cajun Corner یک رستوران  است،  که انواع پاستا، برگر و کنتاکی در این رستوران سرو می شود. این رستوران یک انتخاب مناسب برای علاقه مندان به این گونه غذا ها می باشد.

محصولات قابل ارایه در این رستوران ، انواع پاستا ها، برگرها و کنتاکی هاست.

کشور مبدا این برند ترکیه بوده و در سال ۲۰۰۹ اولین شعبه را راه اندازی کرده است. در حال حاضر یعنی تا ابتدای سال ۲۰۲۰ سیزده شعبه با نام این برند راه اندازی شده است.

مدت زمانی که برای راه اندازی هر یک از شعبات از طرف صاحب برند اعلام میشود، ۲۵ روز کاری می باشد.

اگر شما بخواهید از میزان سرمایه برای خرید یکی از شعبات این برند اطلاعات داشته باشید، باید بگوییم که هزینه فرانچایز یا استفاده نام تجاری این برند ۲۵ هزار لیر می باشد. سرمایه عملیاتی مورد نیاز که شامل ساخت و ساز، تعمیرات، دکوراسیون، تجهیزات و … بوده ۱۷۵ هزار لیر و میزان سرمایه در گردش که بعد از راه اندازی شامل خرید مواد اولیه، حقوق پرسنل، اجاره ماهانه و … بوده ۵۰ هزار لیر می باشد.

برای افتتاح نمایندگی فول پکیج این رستوران، نیاز به ۶ پرسنل دارید. سود ناخالص ماهانه از طرف برند ۵۵ درصد اعلام شده و بازگشت سرمایه شما حدودا ۲۴ ماه، به طول می انجامد. این برند برای هزینه های تبلیغاتی که در سطح شهر، رادیو و تلویزیون، مجله و پوستر ها و … انجام می دهد، از شما سهمی نخواسته و بابت خدماتی که شامل آموزش پرسنل، بازار سازی و بازار یابی، مشاوره های دوره ای، مکان یابی و …. به شما میدهد نیز هزینه ای دریافت نخواهد کرد.

مشخصات ملکی که برای هر یک از شعب در نظر گرفته شده است، حداقل ۵۰ متر فضای بسته می باشد و لزومی به داشتن فضای باز نیست. در این پست سعی شده که تمام اطلاعات مورد نیاز برای داشتن یکی از شعبات این برند خدمتتان ارایه شود.

همانطور که قبلا ذکر شد خرید فرانچایز برندهای مختلف در ترکیه برای شما یک مزیت است و شما با دویست و پنجاه هزار لیر می توانید یکی از شعبات این برند را داشته باشید. لازم به ذکر است که این هزینه های اعلام شده بدون در نظرگرفتن هزینه های مربوط به ملک و موارد اخذ مجوز های حقوقی بوده. اجاره ماهانه ملک مناسب برای این برند حدودا ۱۰ هزار لیر به بالا می باشد که دو برابر این عدد هم به عنوان دپوزیت باید به صاحب ملک داده شود و ۱۲% اجاره یک سال به عنوان کمیسیون باید به بنگاه املاک پرداخت شود.

برای موارد حقوقی که شامل ثبت شرکت، افتتاح حساب بانکی، اخذ چالیشما ایزین، اخذ اقامت کاری، اخذ بیمه تامین اجتماعی، اخذ مجوزها و رخصت های شهرداری حدودا ۲۰ هزار لیر باید در نظر بگیرید.

 

  • کافه ایتالیانو (Café Italiano) : شرایط خرید فرانچایز  Café Italiano در ترکیه

همانطور که میدانید برند  Café Italiano یک کافی شاپ  و رستوران است،  که از صبح با سرو صبحانه خدماتش را به مشتریان شروع میکند و تا آخر شب تمام وعده ها و میان وعده های غذایی را سرویس می دهد.

محصولات قابل ارایه در این رستوران ، انواع کافی ها و نوشیدنهای، کیک ها بستنی ها و غذاهاست.

کشور مبدا این برند ترکیه بوده و در سال ۲۰۰۴ اولین شعبه را راه اندازی کرده است. در حال حاضر یعنی تا ابتدای سال ۲۰۲۰ دو شعبه با نام این برند راه اندازی شده است.

مدت زمانی که برای راه اندازی هر یک از شعبات از طرف صاحب برند اعلام میشود، ۴۵ روز کاری می باشد.

اگر شما بخواهید از میزان سرمایه برای خرید یکی از شعبات این برند اطلاعات داشته باشید، باید بگوییم که هزینه فرانچایز یا استفاده نام تجاری این برند ۲۵ هزار یورو می باشد. سرمایه عملیاتی مورد نیاز که شامل ساخت و ساز، تعمیرات، دکوراسیون، تجهیزات و … بوده ۱۰۰ هزار یورو و میزان سرمایه در گردش که بعد از راه اندازی شامل خرید مواد اولیه، حقوق پرسنل، اجاره ماهانه و … بوده ۱۰ هزار یورو می باشد.

برای افتتاح نمایندگی فول پکیج یعنی کافه و رستوران نیاز به ۹ پرسنل دارید. سود ناخالص ماهانه از طرف برند ۵۰ درصد اعلام شده و بازگشت سرمایه شما حدودا ۲۸ ماه، به طول می انجامد. این برند برای هزینه های تبلیغاتی که در سطح شهر، رادیو و تلویزیون، مجله و پوستر ها و … انجام می دهد، از شما سهمی نخواسته و بابت خدماتی که شامل آموزش پرسنل، بازار سازی و بازار یابی، مشاوره های دوره ای، مکان یابی و …. به شما میدهد ۵ % از درآمد ماهانه شما را اخذ میکند.

مشخصات ملکی که برای هر یک از شعب در نظر گرفته شده است، حداقل ۱۵۰ متر فضای بسته و ۵۰ متر فضای باز می باشد. در این پست سعی شده که تمام اطلاعات مورد نیاز برای داشتن یکی از شعبات این برند خدمتتان ارایه شود.

همانطور که قبلا ذکر شد خرید فرانچایز برندهای مختلف در ترکیه برای شما یک مزیت است و شما با ۱۳۵ هزار یورو می توانید یکی از شعبات این برند را داشته باشید. لازم به ذکر است که این هزینه های اعلام شده بدون در نظرگرفتن هزینه های مربوط به ملک و موارد اخذ مجوز های حقوقی بوده. اجاره ماهانه ملک مناسب برای این برند حدودا ۲۰ هزار لیر به بالا می باشد که دو برابر این عدد هم به عنوان دپوزیت باید به صاحب ملک داده شود و ۱۲% اجاره یک سال به عنوان کمیسیون باید به بنگاه املاک پرداخت شود.

برای موارد حقوقی که شامل ثبت شرکت، افتتاح حساب بانکی، اخذ چالیشما ایزین، اخذ اقامت کاری، اخذ بیمه تامین اجتماعی، اخذ مجوزها و رخصت های شهرداری حدودا ۲۰ هزار لیر باید در نظر بگیرید.

 

  • ساب وی (SUBWAY) : شرایط خرید فرانچایز SUBWAY در ترکیه

همانطور که میدانید برند  SUBWAY یک کافی شاپ  است،  که از صبح با سرو صبحانه خدماتش را به مشتریان شروع میکند و تا آخر شب تمام وعده ها و میان وعده های غذایی را سرویس می دهد.

محصولات قابل ارایه در این کافی شاپ ، انواع نوشیدنها ست.

کشور مبدا این برند آمریکا بوده و در سال ۱۹۹۰ اولین شعبه را راه اندازی کرده است. در حال حاضر یعنی تا ابتدای سال ۲۰۲۰ ۴۲ هزار شعبه در ترکیه با نام این برند راه اندازی شده است.

مدت زمانی که برای راه اندازی هر یک از شعبات از طرف صاحب برند اعلام میشود، ۴۰ روز کاری می باشد.

اگر شما بخواهید از میزان سرمایه برای خرید یکی از شعبات این برند اطلاعات داشته باشید، باید بگوییم که هزینه فرانچایز یا استفاده نام تجاری این برند ۱۰ هزار دلار می باشد. سرمایه عملیاتی مورد نیاز که شامل ساخت و ساز، تعمیرات، دکوراسیون، تجهیزات و … بوده ۱۱۰ هزار دلار و میزان سرمایه در گردش که بعد از راه اندازی شامل خرید مواد اولیه، حقوق پرسنل، اجاره ماهانه و … بوده ۱۰ هزار دلار می باشد.

برای افتتاح نمایندگی فول پکیج این برند نیاز به ۶ پرسنل دارید. سود ناخالص ماهانه از طرف برند ۶۰ درصد اعلام شده و بازگشت سرمایه شما حدودا ۲۴ ماه، به طول می انجامد. این برند برای هزینه های تبلیغاتی که در سطح شهر، رادیو و تلویزیون، مجله و پوستر ها و … انجام می دهد، از شما سهمی نخواسته و بابت خدماتی که شامل آموزش پرسنل، بازار سازی و بازار یابی، مشاوره های دوره ای، مکان یابی و …. به شما میدهد ۱۳ % از درآمد ماهانه شما را اخذ میکند.

مشخصات ملکی که برای هر یک از شعب در نظر گرفته شده است، حداقل ۸۰ متر فضای بسته و بدون نیاز به فضای باز می باشد. در این پست سعی شده که تمام اطلاعات مورد نیاز برای داشتن یکی از شعبات این برند خدمتتان ارایه شود.

همانطور که قبلا ذکر شد خرید فرانچایز برندهای مختلف در ترکیه برای شما یک مزیت است و شما با ۱۳۰ هزار دلار می توانید یکی از شعبات این برند را داشته باشید. لازم به ذکر است که این هزینه های اعلام شده بدون در نظرگرفتن هزینه های مربوط به ملک و موارد اخذ مجوز های حقوقی بوده. اجاره ماهانه ملک مناسب برای این برند حدودا ۱۰ هزار لیر به بالا می باشد که دو برابر این عدد هم به عنوان دپوزیت باید به صاحب ملک داده شود و ۱۲% اجاره یک سال به عنوان کمیسیون باید به بنگاه املاک پرداخت شود.

برای موارد حقوقی که شامل ثبت شرکت، افتتاح حساب بانکی، اخذ چالیشما ایزین، اخذ اقامت کاری، اخذ بیمه تامین اجتماعی، اخذ مجوزها و رخصت های شهرداری حدودا ۲۰ هزار لیر باید در نظر بگیرید.

 

  • بورسا کباب اوی (Bursa Kebap Evi) : شرایط خرید فرانچایز Bursa Kebap Evi در ترکیه

همانطور که میدانید برند  Bursa Kebap Evi یک  رستوران  است،  که از صبح با سرو صبحانه خدماتش را به مشتریان شروع میکند و تا آخر شب تمام وعده ها و میان وعده های غذایی را سرویس می دهد.

محصولات قابل ارایه در این رستوران ، انواع کباب و دونرهاست.

کشور مبدا این برند ترکیه بوده و در سال ۲۰۰۳ اولین شعبه را راه اندازی کرده است. در حال حاضر یعنی تا ابتدای سال ۲۰۲۰ ۹۹ شعبه در ترکیه با نام این برند راه اندازی شده است.

مدت زمانی که برای راه اندازی هر یک از شعبات از طرف صاحب برند اعلام میشود، ۶۰ روز کاری می باشد.

اگر شما بخواهید از میزان سرمایه برای خرید یکی از شعبات این برند اطلاعات داشته باشید، باید بگوییم که هزینه فرانچایز یا استفاده نام تجاری این برند ۵۰ هزار دلار می باشد. سرمایه عملیاتی مورد نیاز که شامل ساخت و ساز، تعمیرات، دکوراسیون، تجهیزات و … بوده ۱۰۰ هزار دلار و میزان سرمایه در گردش که بعد از راه اندازی شامل خرید مواد اولیه، حقوق پرسنل، اجاره ماهانه و … بوده ۲۰ هزار دلار می باشد.

برای افتتاح نمایندگی فول پکیج این برند نیاز به ۱۰ پرسنل دارید. سود ناخالص ماهانه از طرف برند ۴۵ درصد اعلام شده و بازگشت سرمایه شما حدودا ۳۰ ماه، به طول می انجامد. این برند برای هزینه های تبلیغاتی که در سطح شهر، رادیو و تلویزیون، مجله و پوستر ها و … انجام می دهد، از شما سهمی نخواسته و بابت خدماتی که شامل آموزش پرسنل، بازار سازی و بازار یابی، مشاوره های دوره ای، مکان یابی و …. به شما میدهد ۴ % از درآمد ماهانه شما را اخذ میکند.

مشخصات ملکی که برای هر یک از شعب در نظر گرفته شده است، حداقل ۱۰۰ متر فضای در مراکز خرید و ۲۵۰ متر خیابان های اصلی می باشد. در این پست سعی شده که تمام اطلاعات مورد نیاز برای داشتن یکی از شعبات این برند خدمتتان ارایه شود.

همانطور که قبلا ذکر شد خرید فرانچایز برندهای مختلف در ترکیه برای شما یک مزیت است و شما با ۱۷۰ هزار دلار می توانید یکی از شعبات این برند را داشته باشید. لازم به ذکر است که این هزینه های اعلام شده بدون در نظرگرفتن هزینه های مربوط به ملک و موارد اخذ مجوز های حقوقی بوده. اجاره ماهانه ملک مناسب برای این برند حدودا ۳۰ هزار لیر به بالا می باشد که دو برابر این عدد هم به عنوان دپوزیت باید به صاحب ملک داده شود و ۱۲% اجاره یک سال به عنوان کمیسیون باید به بنگاه املاک پرداخت شود.

برای موارد حقوقی که شامل ثبت شرکت، افتتاح حساب بانکی، اخذ چالیشما ایزین، اخذ اقامت کاری، اخذ بیمه تامین اجتماعی، اخذ مجوزها و رخصت های شهرداری حدودا ۲۰ هزار لیر باید در نظر بگیرید.

 

  • پاپیس (Popeyes) : شرایط خرید فرانچایز  Popeyesدر ترکیه

همانطور که میدانید برند  Popeyes یک فست فود است،  که در طول روز انواع سوخاری ها را به مشتریان خود ارایه می کند و از کیفیت بالایی برخوردار است

محصولات قابل ارایه در این فست فود ، انواع سوخاری هاست.

کشور مبدا این برند آمریکا بوده و در سال ۱۹۷۶ اولین شعبه را راه اندازی کرده است. در حال حاضر یعنی تا ابتدای سال ۲۰۲۰ دویست و شانزده شعبه با نام این برند راه اندازی شده است.

مدت زمانی که برای راه اندازی هر یک از شعبات از طرف صاحب برند اعلام میشود، ۳۰ روز کاری می باشد.

اگر شما بخواهید از میزان سرمایه برای خرید یکی از شعبات این برند اطلاعات داشته باشید، باید بگوییم که هزینه فرانچایز یا استفاده نام تجاری این برند ۴۰ هزار دلار می باشد. سرمایه عملیاتی مورد نیاز که شامل ساخت و ساز، تعمیرات، دکوراسیون، تجهیزات و … بوده ۸۰ هزار دلار و میزان سرمایه در گردش که بعد از راه اندازی شامل خرید مواد اولیه، حقوق پرسنل، اجاره ماهانه و … بوده ۱۰ هزار دلار می باشد.

برای افتتاح نمایندگی فول پکیج این فست فود نیاز به ۶ پرسنل دارید. سود ناخالص ماهانه از طرف برند ۵۰ درصد اعلام شده و بازگشت سرمایه شما حدودا ۳۰ ماه، به طول می انجامد. این برند برای هزینه های تبلیغاتی که در سطح شهر، رادیو و تلویزیون، مجله و پوستر ها و … انجام می دهد، از شما سهمی معادل با ۵% در نظر دارد و بابت خدماتی که شامل آموزش پرسنل، بازار سازی و بازار یابی، مشاوره های دوره ای، مکان یابی و …. به شما میدهد ۸ % از درآمد ماهانه شما را اخذ میکند.

مشخصات ملکی که برای هر یک از شعب در نظر گرفته شده است، حداقل ۱۰۰ متر فضای بسته و بدون نیاز به فضای باز می باشد. در این پست سعی شده که تمام اطلاعات مورد نیاز برای داشتن یکی از شعبات این برند خدمتتان ارایه شود.

همانطور که قبلا ذکر شد خرید فرانچایز برندهای مختلف در ترکیه برای شما یک مزیت است و شما با ۱۳۰ هزار دلار می توانید یکی از شعبات این برند را داشته باشید. لازم به ذکر است که این هزینه های اعلام شده بدون در نظرگرفتن هزینه های مربوط به ملک و موارد اخذ مجوز های حقوقی بوده. اجاره ماهانه ملک مناسب برای این برند حدودا ۱۵ هزار لیر به بالا می باشد که دو برابر این عدد هم به عنوان دپوزیت باید به صاحب ملک داده شود و ۱۲% اجاره یک سال به عنوان کمیسیون باید به بنگاه املاک پرداخت شود.

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید  سرمایه گذاری در ترکیه 2024

برای موارد حقوقی که شامل ثبت شرکت، افتتاح حساب بانکی، اخذ چالیشما ایزین، اخذ اقامت کاری، اخذ بیمه تامین اجتماعی، اخذ مجوزها و رخصت های شهرداری حدودا ۲۰ هزار لیر باید در نظر بگیرید.

 

  • اوستا پیدجی (Usta Pideci) : شرایط خرید فرانچایز Usta Pideci در ترکیه

همانطور که میدانید برند  Usta Pideci یک فست فود است،  که در طول روز انواع پیده ها را به مشتریان خود ارایه می کند و از کیفیت بالایی برخوردار است.

محصولات قابل ارایه در این فست فود ، انواع پیده هاست.

کشور مبدا این برند ترکیه بوده و در سال ۲۰۱۶ اولین شعبه را راه اندازی کرده است. در حال حاضر یعنی تا ابتدای سال ۲۰۲۰ نوزده شعبه با نام این برند راه اندازی شده است.

مدت زمانی که برای راه اندازی هر یک از شعبات از طرف صاحب برند اعلام میشود، ۴۵ روز کاری می باشد.

اگر شما بخواهید از میزان سرمایه برای خرید یکی از شعبات این برند اطلاعات داشته باشید، باید بگوییم که هزینه فرانچایز یا استفاده نام تجاری این برند ۴۰ هزار دلار می باشد. سرمایه عملیاتی مورد نیاز که شامل ساخت و ساز، تعمیرات، دکوراسیون، تجهیزات و … بوده ۵۰ هزار دلار و میزان سرمایه در گردش که بعد از راه اندازی شامل خرید مواد اولیه، حقوق پرسنل، اجاره ماهانه و … بوده ۱۰ هزار دلار می باشد.

برای افتتاح نمایندگی فول پکیج این فست فود نیاز به ۶ پرسنل دارید. سود ناخالص ماهانه از طرف برند ۴۰ درصد اعلام شده و بازگشت سرمایه شما حدودا ۲۴ ماه، به طول می انجامد. این برند برای هزینه های تبلیغاتی که در سطح شهر، رادیو و تلویزیون، مجله و پوستر ها و … انجام می دهد، از شما سهمی معادل با ۳.۵% در نظر دارد و بابت خدماتی که شامل آموزش پرسنل، بازار سازی و بازار یابی، مشاوره های دوره ای، مکان یابی و …. به شما میدهد ۶.۵ % از درآمد ماهانه شما را اخذ میکند.

مشخصات ملکی که برای هر یک از شعب در نظر گرفته شده است، حداقل ۱۵۰ متر فضای بسته و بدون نیاز به فضای باز می باشد. در این پست سعی شده که تمام اطلاعات مورد نیاز برای داشتن یکی از شعبات این برند خدمتتان ارایه شود.

همانطور که قبلا ذکر شد خرید فرانچایز برندهای مختلف در ترکیه برای شما یک مزیت است و شما با ۱۰۰ هزار دلار می توانید یکی از شعبات این برند را داشته باشید. لازم به ذکر است که این هزینه های اعلام شده بدون در نظرگرفتن هزینه های مربوط به ملک و موارد اخذ مجوز های حقوقی بوده. اجاره ماهانه ملک مناسب برای این برند حدودا ۱۵ هزار لیر به بالا می باشد که دو برابر این عدد هم به عنوان دپوزیت باید به صاحب ملک داده شود و ۱۲% اجاره یک سال به عنوان کمیسیون باید به بنگاه املاک پرداخت شود.

برای موارد حقوقی که شامل ثبت شرکت، افتتاح حساب بانکی، اخذ چالیشما ایزین، اخذ اقامت کاری، اخذ بیمه تامین اجتماعی، اخذ مجوزها و رخصت های شهرداری حدودا ۲۰ هزار لیر باید در نظر بگیرید.

 

  • اوستا دونر (Usta Döner) : شرایط خرید فرانچایز Usta Döner در ترکیه

همانطور که میدانید برند  Usta Döner یک فست فود است،  که در طول روز انواع دونرها را به مشتریان خود ارایه می کند و از کیفیت بالایی برخوردار است.

محصولات قابل ارایه در این فست فود ، انواع دونر هاست.

کشور مبدا این برند ترکیه بوده و در سال ۲۰۱۶ اولین شعبه را راه اندازی کرده است. در حال حاضر یعنی تا ابتدای سال ۲۰۲۰ نوزده شعبه با نام این برند راه اندازی شده است.

مدت زمانی که برای راه اندازی هر یک از شعبات از طرف صاحب برند اعلام میشود، ۴۵ روز کاری می باشد.

اگر شما بخواهید از میزان سرمایه برای خرید یکی از شعبات این برند اطلاعات داشته باشید، باید بگوییم که هزینه فرانچایز یا استفاده نام تجاری این برند ۲۰ هزار دلار می باشد. سرمایه عملیاتی مورد نیاز که شامل ساخت و ساز، تعمیرات، دکوراسیون، تجهیزات و … بوده ۵۰ هزار دلار و میزان سرمایه در گردش که بعد از راه اندازی شامل خرید مواد اولیه، حقوق پرسنل، اجاره ماهانه و … بوده ۱۰ هزار دلار می باشد.

برای افتتاح نمایندگی فول پکیج این فست فود نیاز به ۶ پرسنل دارید. سود ناخالص ماهانه از طرف برند ۴۰ درصد اعلام شده و بازگشت سرمایه شما حدودا ۲۴ ماه، به طول می انجامد. این برند برای هزینه های تبلیغاتی که در سطح شهر، رادیو و تلویزیون، مجله و پوستر ها و … انجام می دهد، از شما سهمی معادل با ۳.۵% در نظر دارد و بابت خدماتی که شامل آموزش پرسنل، بازار سازی و بازار یابی، مشاوره های دوره ای، مکان یابی و …. به شما میدهد ۶.۵ % از درآمد ماهانه شما را اخذ میکند.

مشخصات ملکی که برای هر یک از شعب در نظر گرفته شده است، حداقل ۱۵۰ متر فضای بسته و بدون نیاز به فضای باز می باشد. در این پست سعی شده که تمام اطلاعات مورد نیاز برای داشتن یکی از شعبات این برند خدمتتان ارایه شود.

همانطور که قبلا ذکر شد خرید فرانچایز برندهای مختلف در ترکیه برای شما یک مزیت است و شما با ۸۰ هزار دلار می توانید یکی از شعبات این برند را داشته باشید. لازم به ذکر است که این هزینه های اعلام شده بدون در نظرگرفتن هزینه های مربوط به ملک و موارد اخذ مجوز های حقوقی بوده. اجاره ماهانه ملک مناسب برای این برند حدودا ۱۵ هزار لیر به بالا می باشد که دو برابر این عدد هم به عنوان دپوزیت باید به صاحب ملک داده شود و ۱۲% اجاره یک سال به عنوان کمیسیون باید به بنگاه املاک پرداخت شود.

برای موارد حقوقی که شامل ثبت شرکت، افتتاح حساب بانکی، اخذ چالیشما ایزین، اخذ اقامت کاری، اخذ بیمه تامین اجتماعی، اخذ مجوزها و رخصت های شهرداری حدودا ۲۰ هزار لیر باید در نظر بگیرید.

 

  • چوپس (Çöps) : شرایط خرید فرانچایز Çöps در ترکیه

همانطور که میدانید برند  Çöps یک فست فود است،  که در طول روز انواع کباب های چوبی و کوفته ها را به مشتریان خود ارایه می کند و از کیفیت بالایی برخوردار است.

محصولات قابل ارایه در این فست فود ، انواع کباب های چوبی و کوفته هاست.

کشور مبدا این برند ترکیه بوده و در سال ۲۰۱۶ اولین شعبه را راه اندازی کرده است. در حال حاضر یعنی تا ابتدای سال ۲۰۲۰ پانزده شعبه با نام این برند راه اندازی شده است.

مدت زمانی که برای راه اندازی هر یک از شعبات از طرف صاحب برند اعلام میشود، ۴۰ روز کاری می باشد.

اگر شما بخواهید از میزان سرمایه برای خرید یکی از شعبات این برند اطلاعات داشته باشید، باید بگوییم که هزینه فرانچایز یا استفاده نام تجاری این برند ۶۰ هزار لیر می باشد. سرمایه عملیاتی مورد نیاز که شامل ساخت و ساز، تعمیرات، دکوراسیون، تجهیزات و … بوده ۵۰۰ هزار لیر و میزان سرمایه در گردش که بعد از راه اندازی شامل خرید مواد اولیه، حقوق پرسنل، اجاره ماهانه و … بوده ۲۰ هزار لیر می باشد.

برای افتتاح نمایندگی فول پکیج این فست فود نیاز به ۸ پرسنل دارید. سود ناخالص ماهانه از طرف برند ۵۵ درصد اعلام شده و بازگشت سرمایه شما حدودا ۲۸ ماه، به طول می انجامد. این برند برای هزینه های تبلیغاتی که در سطح شهر، رادیو و تلویزیون، مجله و پوستر ها و … انجام می دهد، از شما سهمی معادل با ۱% در نظر دارد و بابت خدماتی که شامل آموزش پرسنل، بازار سازی و بازار یابی، مشاوره های دوره ای، مکان یابی و …. به شما میدهد ۱ % از درآمد ماهانه شما را اخذ میکند.

مشخصات ملکی که برای هر یک از شعب در نظر گرفته شده است، حداقل ۸۰ متر فضای بسته و بدون نیاز به فضای باز می باشد. در این پست سعی شده که تمام اطلاعات مورد نیاز برای داشتن یکی از شعبات این برند خدمتتان ارایه شود.

همانطور که قبلا ذکر شد خرید فرانچایز برندهای مختلف در ترکیه برای شما یک مزیت است و شما با ۵۸۰ هزار لیر می توانید یکی از شعبات این برند را داشته باشید. لازم به ذکر است که این هزینه های اعلام شده بدون در نظرگرفتن هزینه های مربوط به ملک و موارد اخذ مجوز های حقوقی بوده. اجاره ماهانه ملک مناسب برای این برند حدودا ۱۰ هزار لیر به بالا می باشد که دو برابر این عدد هم به عنوان دپوزیت باید به صاحب ملک داده شود و ۱۲% اجاره یک سال به عنوان کمیسیون باید به بنگاه املاک پرداخت شود.

برای موارد حقوقی که شامل ثبت شرکت، افتتاح حساب بانکی، اخذ چالیشما ایزین، اخذ اقامت کاری، اخذ بیمه تامین اجتماعی، اخذ مجوزها و رخصت های شهرداری حدودا ۲۰ هزار لیر باید در نظر بگیرید.

 

  • تومبیش (Tombiş) : شرایط خرید فرانچایز Tombiş در ترکیه

همانطور که میدانید برند  Tombiş یک فست فود است،  که در طول روز انواع دونرها را به مشتریان خود ارایه می کند و از کیفیت بالایی برخوردار است.

محصولات قابل ارایه در این فست فود ، انواع دونر هاست.

کشور مبدا این برند ترکیه بوده و در سال ۲۰۱۸ اولین شعبه را راه اندازی کرده است. در حال حاضر یعنی تا ابتدای سال ۲۰۲۰ سی شعبه با نام این برند راه اندازی شده است.

مدت زمانی که برای راه اندازی هر یک از شعبات از طرف صاحب برند اعلام میشود، ۳۰ روز کاری می باشد.

اگر شما بخواهید از میزان سرمایه برای خرید یکی از شعبات این برند اطلاعات داشته باشید، باید بگوییم که هزینه فرانچایز یا استفاده نام تجاری این برند ۶۰ هزار لیر می باشد. سرمایه عملیاتی مورد نیاز که شامل ساخت و ساز، تعمیرات، دکوراسیون، تجهیزات و … بوده ۴۰۰ هزار لیر و میزان سرمایه در گردش که بعد از راه اندازی شامل خرید مواد اولیه، حقوق پرسنل، اجاره ماهانه و … بوده ۵۰ هزار لیر می باشد.

برای افتتاح نمایندگی فول پکیج این فست فود نیاز به ۵ پرسنل دارید. سود ناخالص ماهانه از طرف برند ۵۰ درصد اعلام شده و بازگشت سرمایه شما حدودا ۲۴ ماه، به طول می انجامد. این برند برای هزینه های تبلیغاتی که در سطح شهر، رادیو و تلویزیون، مجله و پوستر ها و … انجام می دهد، از شما سهمی نخواسته و بابت خدماتی که شامل آموزش پرسنل، بازار سازی و بازار یابی، مشاوره های دوره ای، مکان یابی و …. به شما میدهد نیز از شما مبلغی دریافت نخواهد کرد.

مشخصات ملکی که برای هر یک از شعب در نظر گرفته شده است، حداقل ۱۰۰ متر فضای بسته و بدون نیاز به فضای باز می باشد. در این پست سعی شده که تمام اطلاعات مورد نیاز برای داشتن یکی از شعبات این برند خدمتتان ارایه شود.

همانطور که قبلا ذکر شد خرید فرانچایز برندهای مختلف در ترکیه برای شما یک مزیت است و شما با ۵۱۰ هزار لیر می توانید یکی از شعبات این برند را داشته باشید. لازم به ذکر است که این هزینه های اعلام شده بدون در نظرگرفتن هزینه های مربوط به ملک و موارد اخذ مجوز های حقوقی بوده. اجاره ماهانه ملک مناسب برای این برند حدودا ۸ هزار لیر به بالا می باشد که دو برابر این عدد هم به عنوان دپوزیت باید به صاحب ملک داده شود و ۱۲% اجاره یک سال به عنوان کمیسیون باید به بنگاه املاک پرداخت شود.

برای موارد حقوقی که شامل ثبت شرکت، افتتاح حساب بانکی، اخذ چالیشما ایزین، اخذ اقامت کاری، اخذ بیمه تامین اجتماعی، اخذ مجوزها و رخصت های شهرداری حدودا ۲۰ هزار لیر باید در نظر بگیرید.

 

  • توتکو ات دونر (Tutku Et Döner) : شرایط خرید فرانچایز Tutku Et Döner در ترکیه

همانطور که میدانید برند  Tutku Et Dönerیک فست فود است،  که در طول روز انواع دونر را به مشتریان خود ارایه می کند و از کیفیت بالایی برخوردار است.

محصولات قابل ارایه در این فست فود ، انواع دونر هاست.

کشور مبدا این برند ترکیه بوده و در سال ۲۰۱۸ اولین شعبه را راه اندازی کرده است. در حال حاضر یعنی تا ابتدای سال ۲۰۲۰ سی شعبه با نام این برند راه اندازی شده است.

مدت زمانی که برای راه اندازی هر یک از شعبات از طرف صاحب برند اعلام میشود، ۳۰ روز کاری می باشد.

اگر شما بخواهید از میزان سرمایه برای خرید یکی از شعبات این برند اطلاعات داشته باشید، باید بگوییم که هزینه فرانچایز یا استفاده نام تجاری این برند ۶۰ هزار لیر می باشد. سرمایه عملیاتی مورد نیاز که شامل ساخت و ساز، تعمیرات، دکوراسیون، تجهیزات و … بوده ۴۰۰ هزار لیر و میزان سرمایه در گردش که بعد از راه اندازی شامل خرید مواد اولیه، حقوق پرسنل، اجاره ماهانه و … بوده ۵۰ هزار لیر می باشد.

برای افتتاح نمایندگی فول پکیج این فست فود نیاز به ۵ پرسنل دارید. سود ناخالص ماهانه از طرف برند ۵۰ درصد اعلام شده و بازگشت سرمایه شما حدودا ۲۴ ماه، به طول می انجامد. این برند برای هزینه های تبلیغاتی که در سطح شهر، رادیو و تلویزیون، مجله و پوستر ها و … انجام می دهد، از شما سهمی نخواسته و بابت خدماتی که شامل آموزش پرسنل، بازار سازی و بازار یابی، مشاوره های دوره ای، مکان یابی و …. به شما میدهد نیز هزینه ای دریافت نخواهد کرد.

مشخصات ملکی که برای هر یک از شعب در نظر گرفته شده است، حداقل ۱۰۰ متر فضای بسته و بدون نیاز به فضای باز می باشد. در این پست سعی شده که تمام اطلاعات مورد نیاز برای داشتن یکی از شعبات این برند خدمتتان ارایه شود.

همانطور که قبلا ذکر شد خرید فرانچایز برندهای مختلف در ترکیه برای شما یک مزیت است و شما با ۵۱۰ هزار لیر می توانید یکی از شعبات این برند را داشته باشید. لازم به ذکر است که این هزینه های اعلام شده بدون در نظرگرفتن هزینه های مربوط به ملک و موارد اخذ مجوز های حقوقی بوده. اجاره ماهانه ملک مناسب برای این برند حدودا ۱۰ هزار لیر به بالا می باشد که دو برابر این عدد هم به عنوان دپوزیت باید به صاحب ملک داده شود و ۱۲% اجاره یک سال به عنوان کمیسیون باید به بنگاه املاک پرداخت شود.

برای موارد حقوقی که شامل ثبت شرکت، افتتاح حساب بانکی، اخذ چالیشما ایزین، اخذ اقامت کاری، اخذ بیمه تامین اجتماعی، اخذ مجوزها و رخصت های شهرداری حدودا ۲۰ هزار لیر باید در نظر بگیرید.

 

  • مستر کومپیر (Kumpir) : شرایط خرید فرانچایز Mr.Kumpir در ترکیه

همانطور که میدانید برند  Mr.Kumpir یک فست فود  است،  که از صبح با سرو صبحانه خدماتش را به مشتریان شروع میکند و تا آخر شب تمام وعده ها و میان وعده های غذایی را سرویس می دهد.

محصولات قابل ارایه در این فست فود ، انواع کومپیر هاست.

کشور مبدا این برند ترکیه بوده و در سال ۲۰۰۶ اولین شعبه را راه اندازی کرده است. در حال حاضر یعنی تا ابتدای سال ۲۰۲۰ بیست و هشت شعبه در ترکیه با نام این برند راه اندازی شده است.

مدت زمانی که برای راه اندازی هر یک از شعبات از طرف صاحب برند اعلام میشود، ۳۰ روز کاری می باشد.

اگر شما بخواهید از میزان سرمایه برای خرید یکی از شعبات این برند اطلاعات داشته باشید، باید بگوییم که هزینه فرانچایز یا استفاده نام تجاری این برند ۱۲ هزار یورو می باشد. سرمایه عملیاتی مورد نیاز که شامل ساخت و ساز، تعمیرات، دکوراسیون، تجهیزات و … بوده ۸ هزار یورو و میزان سرمایه در گردش که بعد از راه اندازی شامل خرید مواد اولیه، حقوق پرسنل، اجاره ماهانه و … بوده ۲ هزار یورو می باشد.

برای افتتاح نمایندگی فول پکیج این برند نیاز به ۴ پرسنل دارید. سود ناخالص ماهانه از طرف برند ۶۰ درصد اعلام شده و بازگشت سرمایه شما حدودا ۴۰ ماه، به طول می انجامد. این برند برای هزینه های تبلیغاتی که در سطح شهر، رادیو و تلویزیون، مجله و پوستر ها و … انجام می دهد، از شما سهمی نخواسته و بابت خدماتی که شامل آموزش پرسنل، بازار سازی و بازار یابی، مشاوره های دوره ای، مکان یابی و …. به شما میدهد ۵ % از درآمد ماهانه شما را اخذ میکند.

مشخصات ملکی که برای هر یک از شعب در نظر گرفته شده است، حداقل ۷۰ متر فضای بسته و بدون نیاز به فضای باز می باشد. در این پست سعی شده که تمام اطلاعات مورد نیاز برای داشتن یکی از شعبات این برند خدمتتان ارایه شود.

همانطور که قبلا ذکر شد خرید فرانچایز برندهای مختلف در ترکیه برای شما یک مزیت است و شما با ۲۲ هزار یورو می توانید یکی از شعبات این برند را داشته باشید. لازم به ذکر است که این هزینه های اعلام شده بدون در نظرگرفتن هزینه های مربوط به ملک و موارد اخذ مجوز های حقوقی بوده. اجاره ماهانه ملک مناسب برای این برند حدودا ۵ هزار لیر به بالا می باشد که دو برابر این عدد هم به عنوان دپوزیت باید به صاحب ملک داده شود و ۱۲% اجاره یک سال به عنوان کمیسیون باید به بنگاه املاک پرداخت شود.

برای موارد حقوقی که شامل ثبت شرکت، افتتاح حساب بانکی، اخذ چالیشما ایزین، اخذ اقامت کاری، اخذ بیمه تامین اجتماعی، اخذ مجوزها و رخصت های شهرداری حدودا ۲۰ هزار لیر باید در نظر بگیرید.

 

  • تاتلیسس گیدا (Tatlıses Gıda) : شرایط خرید فرانچایز Tatlıses Gıda در ترکیه

همانطور که میدانید برند  Tatlıses Gıda یک فست فود  است،  که در طول روز انواع چی کوفته و لاهمجون ها را به مشتریان خود ارایه می کند و از کیفیت بالایی برخوردار است.

محصولات قابل ارایه در این فست فود ، انواع چی کوفته ها و لاهمجون هاست.

کشور مبدا این برند ترکیه بوده و در سال ۱۹۹۰ اولین شعبه را راه اندازی کرده است. در حال حاضر یعنی تا ابتدای سال ۲۰۲۰ بیست شعبه در ترکیه با نام این برند راه اندازی شده است.

مدت زمانی که برای راه اندازی هر یک از شعبات از طرف صاحب برند اعلام میشود، ۳۰ روز کاری می باشد.

اگر شما بخواهید از میزان سرمایه برای خرید یکی از شعبات این برند اطلاعات داشته باشید، باید بگوییم که هزینه فرانچایز یا استفاده نام تجاری این برند ۵۰ هزار لیر می باشد. سرمایه عملیاتی مورد نیاز که شامل ساخت و ساز، تعمیرات، دکوراسیون، تجهیزات و … بوده ۱۰۰ هزار لیر و میزان سرمایه در گردش که بعد از راه اندازی شامل خرید مواد اولیه، حقوق پرسنل، اجاره ماهانه و … بوده ۲۰ هزار لیر می باشد.

برای افتتاح نمایندگی فول پکیج این برند نیاز به ۳ پرسنل دارید. سود ناخالص ماهانه از طرف برند ۶۰ درصد اعلام شده و بازگشت سرمایه شما حدودا ۲۴ ماه، به طول می انجامد. این برند برای هزینه های تبلیغاتی که در سطح شهر، رادیو و تلویزیون، مجله و پوستر ها و … انجام می دهد، از شما سهمی نخواسته و بابت خدماتی که شامل آموزش پرسنل، بازار سازی و بازار یابی، مشاوره های دوره ای، مکان یابی و …. به شما میدهد ۲ % از درآمد ماهانه شما را اخذ میکند.

مشخصات ملکی که برای هر یک از شعب در نظر گرفته شده است، حداقل ۷۰ متر فضای بسته و بدون نیاز به فضای باز می باشد. در این پست سعی شده که تمام اطلاعات مورد نیاز برای داشتن یکی از شعبات این برند خدمتتان ارایه شود.

همانطور که قبلا ذکر شد خرید فرانچایز برندهای مختلف در ترکیه برای شما یک مزیت است و شما با ۱۷۰ هزار لیر می توانید یکی از شعبات این برند را داشته باشید. لازم به ذکر است که این هزینه های اعلام شده بدون در نظرگرفتن هزینه های مربوط به ملک و موارد اخذ مجوز های حقوقی بوده. اجاره ماهانه ملک مناسب برای این برند حدودا ۵ هزار لیر به بالا می باشد که دو برابر این عدد هم به عنوان دپوزیت باید به صاحب ملک داده شود و ۱۲% اجاره یک سال به عنوان کمیسیون باید به بنگاه املاک پرداخت شود.

برای موارد حقوقی که شامل ثبت شرکت، افتتاح حساب بانکی، اخذ چالیشما ایزین، اخذ اقامت کاری، اخذ بیمه تامین اجتماعی، اخذ مجوزها و رخصت های شهرداری حدودا ۲۰ هزار لیر باید در نظر بگیرید.

 

  • دومینوز پیزا (Dominos Pizza) : شرایط خرید فرانچایز Dominos Pizza در ترکیه

همانطور که میدانید برند Dominos Pizza یک فست فود است،  که در طول روز انواع پیتزا ها را به مشتریان خود ارایه می کند و از کیفیت بالایی برخوردار است.

محصولات قابل ارایه در این فست فود ، انواع پیتزا هاست.

کشور مبدا این برند آمریکا بوده و در سال ۱۹۹۶ اولین شعبه را راه اندازی کرده است. در حال حاضر یعنی تا ابتدای سال ۲۰۲۰ پانصد و سی و پنج شعبه با نام این برند راه اندازی شده است.

مدت زمانی که برای راه اندازی هر یک از شعبات از طرف صاحب برند اعلام میشود، ۴۵ روز کاری می باشد.

اگر شما بخواهید از میزان سرمایه برای خرید یکی از شعبات این برند اطلاعات داشته باشید، باید بگوییم که هزینه فرانچایز یا استفاده نام تجاری این برند ۴۰ هزار دلار می باشد. سرمایه عملیاتی مورد نیاز که شامل ساخت و ساز، تعمیرات، دکوراسیون، تجهیزات و … بوده ۱۰۰ هزار دلار و میزان سرمایه در گردش که بعد از راه اندازی شامل خرید مواد اولیه، حقوق پرسنل، اجاره ماهانه و … بوده ۱۰ هزار دلار می باشد.

برای افتتاح نمایندگی فول پکیج این فست فود نیاز به ۵ پرسنل دارید. سود ناخالص ماهانه از طرف برند ۵۰ درصد اعلام شده و بازگشت سرمایه شما حدودا ۳۰ ماه، به طول می انجامد. این برند برای هزینه های تبلیغاتی که در سطح شهر، رادیو و تلویزیون، مجله و پوستر ها و … انجام می دهد، از شما سهمی نخواسته و بابت خدماتی که شامل آموزش پرسنل، بازار سازی و بازار یابی، مشاوره های دوره ای، مکان یابی و …. به شما میدهد نیز هزینه ای دریافت نخواهد کرد.

مشخصات ملکی که برای هر یک از شعب در نظر گرفته شده است، حداقل ۷۰ متر فضای بسته و بدون نیاز به فضای باز می باشد. در این پست سعی شده که تمام اطلاعات مورد نیاز برای داشتن یکی از شعبات این برند خدمتتان ارایه شود.

همانطور که قبلا ذکر شد خرید فرانچایز برندهای مختلف در ترکیه برای شما یک مزیت است و شما با ۱۵۰ هزار دلار می توانید یکی از شعبات این برند را داشته باشید. لازم به ذکر است که این هزینه های اعلام شده بدون در نظرگرفتن هزینه های مربوط به ملک و موارد اخذ مجوز های حقوقی بوده. اجاره ماهانه ملک مناسب برای این برند حدودا ۵ هزار لیر به بالا می باشد که دو برابر این عدد هم به عنوان دپوزیت باید به صاحب ملک داده شود و ۱۲% اجاره یک سال به عنوان کمیسیون باید به بنگاه املاک پرداخت شود.

برای موارد حقوقی که شامل ثبت شرکت، افتتاح حساب بانکی، اخذ چالیشما ایزین، اخذ اقامت کاری، اخذ بیمه تامین اجتماعی، اخذ مجوزها و رخصت های شهرداری حدودا ۲۰ هزار لیر باید در نظر بگیرید.

 

  • وان پیلیچ (۱ Piliç) : شرایط خرید فرانچایز ۱ Piliç در ترکیه

همانطور که میدانید برند ۱ Piliç یک فست فود است،  که در طول روز انواع مرغ سوخاری را به مشتریان خود ارایه می کند و از کیفیت بالایی برخوردار است.

محصولات قابل ارایه در این فست فود ، انواع مرغ سوخاری هاست.

کشور مبدا این برند ترکیه بوده و در سال ۲۰۱۹ اولین شعبه را راه اندازی کرده است. در حال حاضر یعنی تا ابتدای سال ۲۰۲۰ ده شعبه با نام این برند راه اندازی شده است.

مدت زمانی که برای راه اندازی هر یک از شعبات از طرف صاحب برند اعلام میشود، ۶۰ روز کاری می باشد.

اگر شما بخواهید از میزان سرمایه برای خرید یکی از شعبات این برند اطلاعات داشته باشید، باید بگوییم که هزینه فرانچایز یا استفاده نام تجاری این برند ۲۰ هزار لیر می باشد. سرمایه عملیاتی مورد نیاز که شامل ساخت و ساز، تعمیرات، دکوراسیون، تجهیزات و … بوده ۳۰۰ هزار لیر و میزان سرمایه در گردش که بعد از راه اندازی شامل خرید مواد اولیه، حقوق پرسنل، اجاره ماهانه و … بوده ۶۰ هزار لیر می باشد.

برای افتتاح نمایندگی فول پکیج این فست فود نیاز به ۵ پرسنل دارید. سود ناخالص ماهانه از طرف برند ۵۰ درصد اعلام شده و بازگشت سرمایه شما حدودا ۳۴ ماه، به طول می انجامد. این برند برای هزینه های تبلیغاتی که در سطح شهر، رادیو و تلویزیون، مجله و پوستر ها و … انجام می دهد، از شما سهمی نخواسته و بابت خدماتی که شامل آموزش پرسنل، بازار سازی و بازار یابی، مشاوره های دوره ای، مکان یابی و …. به شما میدهد نیز هزینه ای دریافت نخواهد کرد.

مشخصات ملکی که برای هر یک از شعب در نظر گرفته شده است، حداقل ۱۰۰ متر فضای بسته و بدون نیاز به فضای باز می باشد. در این پست سعی شده که تمام اطلاعات مورد نیاز برای داشتن یکی از شعبات این برند خدمتتان ارایه شود.

همانطور که قبلا ذکر شد خرید فرانچایز برندهای مختلف در ترکیه برای شما یک مزیت است و شما با ۳۸۰ هزار لیر می توانید یکی از شعبات این برند را داشته باشید. لازم به ذکر است که این هزینه های اعلام شده بدون در نظرگرفتن هزینه های مربوط به ملک و موارد اخذ مجوز های حقوقی بوده. اجاره ماهانه ملک مناسب برای این برند حدودا ۱۵ هزار لیر به بالا می باشد که دو برابر این عدد هم به عنوان دپوزیت باید به صاحب ملک داده شود و ۱۲% اجاره یک سال به عنوان کمیسیون باید به بنگاه املاک پرداخت شود.

برای موارد حقوقی که شامل ثبت شرکت، افتتاح حساب بانکی، اخذ چالیشما ایزین، اخذ اقامت کاری، اخذ بیمه تامین اجتماعی، اخذ مجوزها و رخصت های شهرداری حدودا ۲۰ هزار لیر باید در نظر بگیرید.

 

  • اربیس (Arbys) : شرایط خرید فرانچایز Arbys در ترکیه

همانطور که میدانید برند  Arbys یک فست فود است،  که در طول روز انواع فست فود ها را به مشتریان خود ارایه می کند و از کیفیت بالایی برخوردار است.

محصولات قابل ارایه در این فست فود ، انواع فست فود هاست.

کشور مبدا این برند آمریکا بوده و در سال ۱۹۶۴ اولین شعبه را راه اندازی کرده است. در حال حاضر یعنی تا ابتدای سال ۲۰۲۰ هفتاد و چهار شعبه با نام این برند راه اندازی شده است.

مدت زمانی که برای راه اندازی هر یک از شعبات از طرف صاحب برند اعلام میشود، ۶۰ روز کاری می باشد.

اگر شما بخواهید از میزان سرمایه برای خرید یکی از شعبات این برند اطلاعات داشته باشید، باید بگوییم که هزینه فرانچایز یا استفاده نام تجاری این برند ۴۰ هزار دلار می باشد. سرمایه عملیاتی مورد نیاز که شامل ساخت و ساز، تعمیرات، دکوراسیون، تجهیزات و … بوده ۴۰۰ هزار دلار و میزان سرمایه در گردش که بعد از راه اندازی شامل خرید مواد اولیه، حقوق پرسنل، اجاره ماهانه و … بوده ۱۰ هزار دلار می باشد.

برای افتتاح نمایندگی فول پکیج این فست فود نیاز به ۸ پرسنل دارید. سود ناخالص ماهانه از طرف برند ۵۰ درصد اعلام شده و بازگشت سرمایه شما حدودا ۳۶ ماه، به طول می انجامد. این برند برای هزینه های تبلیغاتی که در سطح شهر، رادیو و تلویزیون، مجله و پوستر ها و … انجام می دهد، از شما سهمی معادل با ۵% در نظر دارد و بابت خدماتی که شامل آموزش پرسنل، بازار سازی و بازار یابی، مشاوره های دوره ای، مکان یابی و …. به شما میدهد ۸ % از درآمد ماهانه شما را اخذ میکند.

مشخصات ملکی که برای هر یک از شعب در نظر گرفته شده است، حداقل ۱۲۰ متر فضای بسته و بدون نیاز به فضای باز می باشد. در این پست سعی شده که تمام اطلاعات مورد نیاز برای داشتن یکی از شعبات این برند خدمتتان ارایه شود.

همانطور که قبلا ذکر شد خرید فرانچایز برندهای مختلف در ترکیه برای شما یک مزیت است و شما با ۵۸۰ هزار لیر می توانید یکی از شعبات این برند را داشته باشید. لازم به ذکر است که این هزینه های اعلام شده بدون در نظرگرفتن هزینه های مربوط به ملک و موارد اخذ مجوز های حقوقی بوده. اجاره ماهانه ملک مناسب برای این برند حدودا ۲۰ هزار لیر به بالا می باشد که دو برابر این عدد هم به عنوان دپوزیت باید به صاحب ملک داده شود و ۱۲% اجاره یک سال به عنوان کمیسیون باید به بنگاه املاک پرداخت شود.

برای موارد حقوقی که شامل ثبت شرکت، افتتاح حساب بانکی، اخذ چالیشما ایزین، اخذ اقامت کاری، اخذ بیمه تامین اجتماعی، اخذ مجوزها و رخصت های شهرداری حدودا ۲۰ هزار لیر باید در نظر بگیرید.

 

  • برکت دونر (Bereket Döner) : شرایط خرید فرانچایز Bereket Döner در ترکیه

همانطور که میدانید برند Bereket Döner یک فست فود است،  که در طول روز انواع فست فود ها و دونر ها را به مشتریان خود ارایه می کند و از کیفیت بالایی برخوردار است.

محصولات قابل ارایه در این فست فود ، انواع فست فود ها و دونر هاست.

کشور مبدا این برند ترکیه بوده و در سال ۱۹۸۸ اولین شعبه را راه اندازی کرده است. در حال حاضر یعنی تا ابتدای سال ۲۰۲۰ صد وده شعبه با نام این برند راه اندازی شده است.

مدت زمانی که برای راه اندازی هر یک از شعبات از طرف صاحب برند اعلام میشود، ۴۵ روز کاری می باشد.

اگر شما بخواهید از میزان سرمایه برای خرید یکی از شعبات این برند اطلاعات داشته باشید، باید بگوییم که هزینه فرانچایز یا استفاده نام تجاری این برند ۴۰ هزار لیر می باشد. سرمایه عملیاتی مورد نیاز که شامل ساخت و ساز، تعمیرات، دکوراسیون، تجهیزات و … بوده ۳۶۰ هزار لیر و میزان سرمایه در گردش که بعد از راه اندازی شامل خرید مواد اولیه، حقوق پرسنل، اجاره ماهانه و … بوده ۱۰ هزار لیر می باشد.

برای افتتاح نمایندگی فول پکیج این فست فود نیاز به ۵ پرسنل دارید. سود ناخالص ماهانه از طرف برند ۵۰ درصد اعلام شده و بازگشت سرمایه شما حدودا ۳۶ ماه، به طول می انجامد. این برند برای هزینه های تبلیغاتی که در سطح شهر، رادیو و تلویزیون، مجله و پوستر ها و … انجام می دهد، از شما سهمی نخواسته و بابت خدماتی که شامل آموزش پرسنل، بازار سازی و بازار یابی، مشاوره های دوره ای، مکان یابی و …. به شما میدهد نیز هزینه ای دریافت نخواهد کرد.

مشخصات ملکی که برای هر یک از شعب در نظر گرفته شده است، حداقل ۸۰ متر فضای بسته و بدون نیاز به فضای باز می باشد. در این پست سعی شده که تمام اطلاعات مورد نیاز برای داشتن یکی از شعبات این برند خدمتتان ارایه شود.

همانطور که قبلا ذکر شد خرید فرانچایز برندهای مختلف در ترکیه برای شما یک مزیت است و شما با ۴۱۰                                                                                       ر هزار لیر می توانید یکی از شعبات این برند را داشته باشید. لازم به ذکر است که این هزینه های اعلام شده بدون در نظرگرفتن هزینه های مربوط به ملک و موارد اخذ مجوز های حقوقی بوده. اجاره ماهانه ملک مناسب برای این برند حدودا ۱۰ هزار لیر به بالا می باشد که دو برابر این عدد هم به عنوان دپوزیت باید به صاحب ملک داده شود و ۱۲% اجاره یک سال به عنوان کمیسیون باید به بنگاه املاک پرداخت شود.

برای موارد حقوقی که شامل ثبت شرکت، افتتاح حساب بانکی، اخذ چالیشما ایزین، اخذ اقامت کاری، اخذ بیمه تامین اجتماعی، اخذ مجوزها و رخصت های شهرداری حدودا ۲۰ هزار لیر باید در نظر بگیرید.

 

  • برگرکینگ (Burgerking) : شرایط خرید فرانچایز Burgerking در ترکیه

همانطور که میدانید برند  Burgerking یک فست فود  است،  که در طول روز انواع فست فود ها را به مشتریان خود ارایه می کند و از کیفیت بالایی برخوردار است.

محصولات قابل ارایه در این فست فود ، انواع فست فودهاست.

کشور مبدا این برند آمریکا بوده و در سال ۱۹۸۰ اولین شعبه را راه اندازی کرده است. در حال حاضر یعنی تا ابتدای سال ۲۰۲۰ هفتصد و پنجاه شعبه در ترکیه با نام این برند راه اندازی شده است.

مدت زمانی که برای راه اندازی هر یک از شعبات از طرف صاحب برند اعلام میشود، ۴۵ روز کاری می باشد.

اگر شما بخواهید از میزان سرمایه برای خرید یکی از شعبات این برند اطلاعات داشته باشید، باید بگوییم که هزینه فرانچایز یا استفاده نام تجاری این برند ۴۰ هزار دلار می باشد. سرمایه عملیاتی مورد نیاز که شامل ساخت و ساز، تعمیرات، دکوراسیون، تجهیزات و … بوده ۶۰۰ هزار دلار و میزان سرمایه در گردش که بعد از راه اندازی شامل خرید مواد اولیه، حقوق پرسنل، اجاره ماهانه و … بوده ۱۰ هزار دلار می باشد.

برای افتتاح نمایندگی فول پکیج این برند نیاز به ۶ پرسنل دارید. سود ناخالص ماهانه از طرف برند ۴۰ درصد اعلام شده و بازگشت سرمایه شما حدودا ۴۸ ماه، به طول می انجامد. این برند برای هزینه های تبلیغاتی که در سطح شهر، رادیو و تلویزیون، مجله و پوستر ها و … انجام می دهد، از شما سهمی نخواسته و بابت خدماتی که شامل آموزش پرسنل، بازار سازی و بازار یابی، مشاوره های دوره ای، مکان یابی و …. به شما میدهد ۱۳ % از درآمد ماهانه شما را اخذ میکند.

مشخصات ملکی که برای هر یک از شعب در نظر گرفته شده است، حداقل ۱۰۰ متر فضا در مراکز خرید و ۲۴۰ متر فضای باز می باشد. در این پست سعی شده که تمام اطلاعات مورد نیاز برای داشتن یکی از شعبات این برند خدمتتان ارایه شود.

همانطور که قبلا ذکر شد خرید فرانچایز برندهای مختلف در ترکیه برای شما یک مزیت است و شما با ۶۵۰ هزار دلار می توانید یکی از شعبات این برند را داشته باشید. لازم به ذکر است که این هزینه های اعلام شده بدون در نظرگرفتن هزینه های مربوط به ملک و موارد اخذ مجوز های حقوقی بوده. اجاره ماهانه ملک مناسب برای این برند حدودا ۲۰ هزار لیر به بالا می باشد که دو برابر این عدد هم به عنوان دپوزیت باید به صاحب ملک داده شود و ۱۲% اجاره یک سال به عنوان کمیسیون باید به بنگاه املاک پرداخت شود.

برای موارد حقوقی که شامل ثبت شرکت، افتتاح حساب بانکی، اخذ چالیشما ایزین، اخذ اقامت کاری، اخذ بیمه تامین اجتماعی، اخذ مجوزها و رخصت های شهرداری حدودا ۲۰ هزار لیر باید در نظر بگیرید.

 

  • اسبارو (Sbarro) : شرایط خرید فرانچایز Sbarro در ترکیه

همانطور که میدانید برند  Sbarro یک فست فود  است،  که در طول روز انواع فست فود ها را به مشتریان خود ارایه می کند و از کیفیت بالایی برخوردار است.

محصولات قابل ارایه در این فست فود ، انواع فست فودهاست.

کشور مبدا این برند ترکیه بوده و در سال ۱۹۹۴ اولین شعبه را راه اندازی کرده است. در حال حاضر یعنی تا ابتدای سال ۲۰۲۰ پنجاه شعبه در ترکیه با نام این برند راه اندازی شده است.

مدت زمانی که برای راه اندازی هر یک از شعبات از طرف صاحب برند اعلام میشود، ۴۵ روز کاری می باشد.

اگر شما بخواهید از میزان سرمایه برای خرید یکی از شعبات این برند اطلاعات داشته باشید، باید بگوییم که هزینه فرانچایز یا استفاده نام تجاری این برند ۴۰ هزار دلار می باشد. سرمایه عملیاتی مورد نیاز که شامل ساخت و ساز، تعمیرات، دکوراسیون، تجهیزات و … بوده ۴۰۰ هزار دلار و میزان سرمایه در گردش که بعد از راه اندازی شامل خرید مواد اولیه، حقوق پرسنل، اجاره ماهانه و … بوده ۱۰ هزار دلار می باشد.

برای افتتاح نمایندگی فول پکیج این برند نیاز به ۸ پرسنل دارید. سود ناخالص ماهانه از طرف برند ۵۰ درصد اعلام شده و بازگشت سرمایه شما حدودا ۴۰ ماه، به طول می انجامد. این برند برای هزینه های تبلیغاتی که در سطح شهر، رادیو و تلویزیون، مجله و پوستر ها و … انجام می دهد، از شما سهمی نخواسته و بابت خدماتی که شامل آموزش پرسنل، بازار سازی و بازار یابی، مشاوره های دوره ای، مکان یابی و …. به شما میدهد ۱۰ % از درآمد ماهانه شما را اخذ میکند.

مشخصات ملکی که برای هر یک از شعب در نظر گرفته شده است، حداقل ۱۲۰ متر فضای بسته و بدون نیاز به فضای باز می باشد. در این پست سعی شده که تمام اطلاعات مورد نیاز برای داشتن یکی از شعبات این برند خدمتتان ارایه شود.

همانطور که قبلا ذکر شد خرید فرانچایز برندهای مختلف در ترکیه برای شما یک مزیت است و شما با ۴۵۰ هزار دلار می توانید یکی از شعبات این برند را داشته باشید. لازم به ذکر است که این هزینه های اعلام شده بدون در نظرگرفتن هزینه های مربوط به ملک و موارد اخذ مجوز های حقوقی بوده. اجاره ماهانه ملک مناسب برای این برند حدودا ۲۰ هزار لیر به بالا می باشد که دو برابر این عدد هم به عنوان دپوزیت باید به صاحب ملک داده شود و ۱۲% اجاره یک سال به عنوان کمیسیون باید به بنگاه املاک پرداخت شود.

برای موارد حقوقی که شامل ثبت شرکت، افتتاح حساب بانکی، اخذ چالیشما ایزین، اخذ اقامت کاری، اخذ بیمه تامین اجتماعی، اخذ مجوزها و رخصت های شهرداری حدودا ۲۰ هزار لیر باید در نظر بگیرید.

 

  • اسکندر (HD İskender) : شرایط خرید فرانچایز HD İskender در ترکیه

همانطور که میدانید برند  HD İskender یک فست فود  است،  که در طول روز انواع پیده و دونرها را به مشتریان خود ارایه می کند و از کیفیت بالایی برخوردار است.

محصولات قابل ارایه در این فست فود ، انواع پیده و دونرهاست.

کشور مبدا این برند ترکیه بوده و در سال ۱۹۹۵ اولین شعبه را راه اندازی کرده است. در حال حاضر یعنی تا ابتدای سال ۲۰۲۰ صد و شصت و چهار شعبه در ترکیه با نام این برند راه اندازی شده است.

مدت زمانی که برای راه اندازی هر یک از شعبات از طرف صاحب برند اعلام میشود، ۴۵ روز کاری می باشد.

اگر شما بخواهید از میزان سرمایه برای خرید یکی از شعبات این برند اطلاعات داشته باشید، باید بگوییم که هزینه فرانچایز یا استفاده نام تجاری این برند ۲۰۰ هزار لیر می باشد. سرمایه عملیاتی مورد نیاز که شامل ساخت و ساز، تعمیرات، دکوراسیون، تجهیزات و … بوده ۶۰۰ هزار لیر و میزان سرمایه در گردش که بعد از راه اندازی شامل خرید مواد اولیه، حقوق پرسنل، اجاره ماهانه و … بوده ۱۰ هزار لیر می باشد.

برای افتتاح نمایندگی فول پکیج این برند نیاز به ۷ پرسنل دارید. سود ناخالص ماهانه از طرف برند ۵۰ درصد اعلام شده و بازگشت سرمایه شما حدودا ۳۶ ماه، به طول می انجامد. این برند برای هزینه های تبلیغاتی که در سطح شهر، رادیو و تلویزیون، مجله و پوستر ها و … انجام می دهد، از شما سهمی نخواسته و بابت خدماتی که شامل آموزش پرسنل، بازار سازی و بازار یابی، مشاوره های دوره ای، مکان یابی و …. به شما میدهد ۷ % از درآمد ماهانه شما را اخذ میکند.

مشخصات ملکی که برای هر یک از شعب در نظر گرفته شده است، حداقل ۴۰ متر فضا در مراکز خرید و ۱۲۰ متر در خیابان اصلی می باشد. در این پست سعی شده که تمام اطلاعات مورد نیاز برای داشتن یکی از شعبات این برند خدمتتان ارایه شود.

همانطور که قبلا ذکر شد خرید فرانچایز برندهای مختلف در ترکیه برای شما یک مزیت است و شما با ۸۱۰ هزار لیر می توانید یکی از شعبات این برند را داشته باشید. لازم به ذکر است که این هزینه های اعلام شده بدون در نظرگرفتن هزینه های مربوط به ملک و موارد اخذ مجوز های حقوقی بوده. اجاره ماهانه ملک مناسب برای این برند حدودا ۲۰ هزار لیر به بالا می باشد که دو برابر این عدد هم به عنوان دپوزیت باید به صاحب ملک داده شود و ۱۲% اجاره یک سال به عنوان کمیسیون باید به بنگاه املاک پرداخت شود.

برای موارد حقوقی که شامل ثبت شرکت، افتتاح حساب بانکی، اخذ چالیشما ایزین، اخذ اقامت کاری، اخذ بیمه تامین اجتماعی، اخذ مجوزها و رخصت های شهرداری حدودا ۲۰ هزار لیر باید در نظر بگیرید.

 

  • بولکس (Bolkes) : شرایط خرید فرانچایز Bolkes در ترکیه

همانطور که میدانید برند  Bolkes یک فست فود است،  که در طول روز انواع دونر را به مشتریان خود ارایه می کند و از کیفیت بالایی برخوردار است.

محصولات قابل ارایه در این فست فود ، انواع دونر هاست.

کشور مبدا این برند ترکیه بوده و در سال ۲۰۱۸ اولین شعبه را راه اندازی کرده است. در حال حاضر یعنی تا ابتدای سال ۲۰۲۰ بیست و پنج شعبه با نام این برند راه اندازی شده است.

مدت زمانی که برای راه اندازی هر یک از شعبات از طرف صاحب برند اعلام می شود، ۴۵ روز کاری می باشد.

اگر شما بخواهید از میزان سرمایه برای خرید یکی از شعبات این برند اطلاعات داشته باشید، باید بگوییم که هزینه فرانچایز یا استفاده نام تجاری این برند ۷۵ هزار لیر می باشد. سرمایه عملیاتی مورد نیاز که شامل ساخت و ساز، تعمیرات، دکوراسیون، تجهیزات و … بوده ۳۸۰ هزار لیر و میزان سرمایه در گردش که بعد از راه اندازی شامل خرید مواد اولیه، حقوق پرسنل، اجاره ماهانه و … بوده ۲۵ هزار لیر می باشد.

برای افتتاح نمایندگی فول پکیج این فست فود نیاز به ۸ پرسنل دارید. سود ناخالص ماهانه از طرف برند ۵۰ درصد اعلام شده و بازگشت سرمایه شما حدودا ۳۰ ماه، به طول می انجامد. این برند برای هزینه های تبلیغاتی که در سطح شهر، رادیو و تلویزیون، مجله و پوستر ها و … انجام می دهد، از شما سهمی نخواسته و بابت خدماتی که شامل آموزش پرسنل، بازار سازی و بازار یابی، مشاوره های دوره ای، مکان یابی و …. به شما میدهد نیز هزینه ای دریافت نخواهد کرد.

مشخصات ملکی که برای هر یک از شعب در نظر گرفته شده است، حداقل ۵۰ متر در مراکز خرید و۱۲۰ متر در خیابان های اصلی می باشد. در این پست سعی شده که تمام اطلاعات مورد نیاز برای داشتن یکی از شعبات این برند خدمتتان ارایه شود.

همانطور که قبلا ذکر شد خرید فرانچایز برندهای مختلف در ترکیه برای شما یک مزیت است و شما با ۴۸۰ هزار لیر می توانید یکی از شعبات این برند را داشته باشید. لازم به ذکر است که این هزینه های اعلام شده بدون در نظرگرفتن هزینه های مربوط به ملک و موارد اخذ مجوز های حقوقی بوده. اجاره ماهانه ملک مناسب برای این برند حدودا ۱۵ هزار لیر به بالا می باشد که دو برابر این عدد هم به عنوان دپوزیت باید به صاحب ملک داده شود و ۱۲% اجاره یک سال به عنوان کمیسیون باید به بنگاه املاک پرداخت شود.

برای موارد حقوقی که شامل ثبت شرکت، افتتاح حساب بانکی، اخذ چالیشما ایزین، اخذ اقامت کاری، اخذ بیمه تامین اجتماعی، اخذ مجوزها و رخصت های شهرداری حدودا ۲۰ هزار لیر باید در نظر بگیرید.

 

  • مکس دومیز (Maxdomız) : شرایط خرید فرانچایز Maxdomız در ترکیه

همانطور که میدانید برند  Maxdomız یک فست فود است،  که در طول روز انواع فست فودها را به مشتریان خود ارایه می کند و از کیفیت بالایی برخوردار است.

محصولات قابل ارایه در این فست فود ، انواع فست فود هاست.

کشور مبدا این برند ترکیه بوده و در سال ۱۹۹۹ اولین شعبه را راه اندازی کرده است. در حال حاضر یعنی تا ابتدای سال ۲۰۲۰ سی شعبه با نام این برند راه اندازی شده است.

مدت زمانی که برای راه اندازی هر یک از شعبات از طرف صاحب برند اعلام می شود، ۴۵ روز کاری می باشد.

اگر شما بخواهید از میزان سرمایه برای خرید یکی از شعبات این برند اطلاعات داشته باشید، باید بگوییم که هزینه فرانچایز یا استفاده نام تجاری این برند ۳۰ هزار لیر می باشد. سرمایه عملیاتی مورد نیاز که شامل ساخت و ساز، تعمیرات، دکوراسیون، تجهیزات و … بوده ۲۵۰ هزار لیر و میزان سرمایه در گردش که بعد از راه اندازی شامل خرید مواد اولیه، حقوق پرسنل، اجاره ماهانه و … بوده ۲۰ هزار لیر می باشد.

برای افتتاح نمایندگی فول پکیج این فست فود نیاز به ۵ پرسنل دارید. سود ناخالص ماهانه از طرف برند ۵۰ درصد اعلام شده و بازگشت سرمایه شما حدودا ۳۰ ماه، به طول می انجامد. این برند برای هزینه های تبلیغاتی که در سطح شهر، رادیو و تلویزیون، مجله و پوستر ها و … انجام می دهد، از شما سهمی نخواسته و بابت خدماتی که شامل آموزش پرسنل، بازار سازی و بازار یابی، مشاوره های دوره ای، مکان یابی و …. به شما میدهد نیز هزینه ای دریافت نخواهد کرد.

مشخصات ملکی که برای هر یک از شعب در نظر گرفته شده است، حداقل ۵۰ متر در مراکز خرید و۱۲۰ متر در خیابان های اصلی می باشد. در این پست سعی شده که تمام اطلاعات مورد نیاز برای داشتن یکی از شعبات این برند خدمتتان ارایه شود.

همانطور که قبلا ذکر شد خرید فرانچایز برندهای مختلف در ترکیه برای شما یک مزیت است و شما با ۳۰۰ هزار لیر می توانید یکی از شعبات این برند را داشته باشید. لازم به ذکر است که این هزینه های اعلام شده بدون در نظرگرفتن هزینه های مربوط به ملک و موارد اخذ مجوز های حقوقی بوده. اجاره ماهانه ملک مناسب برای این برند حدودا ۱۵ هزار لیر به بالا می باشد که دو برابر این عدد هم به عنوان دپوزیت باید به صاحب ملک داده شود و ۱۲% اجاره یک سال به عنوان کمیسیون باید به بنگاه املاک پرداخت شود.

برای موارد حقوقی که شامل ثبت شرکت، افتتاح حساب بانکی، اخذ چالیشما ایزین، اخذ اقامت کاری، اخذ بیمه تامین اجتماعی، اخذ مجوزها و رخصت های شهرداری حدودا ۲۰ هزار لیر باید در نظر بگیرید.

 

  • پوتیتو (Potato) : شرایط خرید فرانچایز Potato در ترکیه

همانطور که میدانید برند  Potato یک فست فود است،  که در طول روز انواع سیب زمینی ها را به مشتریان خود ارایه می کند و از کیفیت بالایی برخوردار است.

محصولات قابل ارایه در این فست فود ، انواع سیب زمینی هاست.

کشور مبدا این برند ترکیه بوده و در سال ۲۰۱۷ اولین شعبه را راه اندازی کرده است. در حال حاضر یعنی تا ابتدای سال ۲۰۲۰ سی شعبه با نام این برند راه اندازی شده است.

مدت زمانی که برای راه اندازی هر یک از شعبات از طرف صاحب برند اعلام می شود، ۱۵ روز کاری می باشد.

اگر شما بخواهید از میزان سرمایه برای خرید یکی از شعبات این برند اطلاعات داشته باشید، باید بگوییم که هزینه فرانچایز یا استفاده نام تجاری این برند ۵۰ هزار لیر می باشد. سرمایه عملیاتی مورد نیاز که شامل ساخت و ساز، تعمیرات، دکوراسیون، تجهیزات و … بوده ۱۰۰ هزار لیر و میزان سرمایه در گردش که بعد از راه اندازی شامل خرید مواد اولیه، حقوق پرسنل، اجاره ماهانه و … بوده ۱۰ هزار لیر می باشد.

برای افتتاح نمایندگی فول پکیج این فست فود نیاز به ۳ پرسنل دارید. سود ناخالص ماهانه از طرف برند ۵۰ درصد اعلام شده و بازگشت سرمایه شما حدودا ۱۲ ماه، به طول می انجامد. این برند برای هزینه های تبلیغاتی که در سطح شهر، رادیو و تلویزیون، مجله و پوستر ها و … انجام می دهد، از شما سهمی نخواسته و بابت خدماتی که شامل آموزش پرسنل، بازار سازی و بازار یابی، مشاوره های دوره ای، مکان یابی و …. به شما میدهد نیز هزینه ای دریافت نخواهد کرد.

مشخصات ملکی که برای هر یک از شعب در نظر گرفته شده است، حداقل ۲۰ متر در مراکز خرید ۵۰ متر در خیابان های اصلی می باشد. در این پست سعی شده که تمام اطلاعات مورد نیاز برای داشتن یکی از شعبات این برند خدمتتان ارایه شود.

همانطور که قبلا ذکر شد خرید فرانچایز برندهای مختلف در ترکیه برای شما یک مزیت است و شما با ۱۶۰ هزار لیر می توانید یکی از شعبات این برند را داشته باشید. لازم به ذکر است که این هزینه های اعلام شده بدون در نظرگرفتن هزینه های مربوط به ملک و موارد اخذ مجوز های حقوقی بوده. اجاره ماهانه ملک مناسب برای این برند حدودا ۱۰ هزار لیر به بالا می باشد که دو برابر این عدد هم به عنوان دپوزیت باید به صاحب ملک داده شود و ۱۲% اجاره یک سال به عنوان کمیسیون باید به بنگاه املاک پرداخت شود.

برای موارد حقوقی که شامل ثبت شرکت، افتتاح حساب بانکی، اخذ چالیشما ایزین، اخذ اقامت کاری، اخذ بیمه تامین اجتماعی، اخذ مجوزها و رخصت های شهرداری حدودا ۲۰ هزار لیر باید در نظر بگیرید.

 

  • کساب دونر (Kasap Döner) : شرایط خرید فرانچایز Kasap Döner در ترکیه

همانطور که میدانید برند  Kasap Döner یک فست فود  است،  که در طول روز انواع دونر گوشت ها را به مشتریان خود ارایه می کند و از کیفیت بالایی برخوردار است.

محصولات قابل ارایه در این فست فود ، انواع دونر گوشت هاست.

کشور مبدا این برند ترکیه بوده و در سال ۲۰۰۸ اولین شعبه را راه اندازی کرده است. در حال حاضر یعنی تا ابتدای سال ۲۰۲۰ شانزده شعبه در ترکیه با نام این برند راه اندازی شده است.

مدت زمانی که برای راه اندازی هر یک از شعبات از طرف صاحب برند اعلام میشود، ۴۵ روز کاری می باشد.

اگر شما بخواهید از میزان سرمایه برای خرید یکی از شعبات این برند اطلاعات داشته باشید، باید بگوییم که هزینه فرانچایز یا استفاده نام تجاری این برند ۱۰۰ هزار لیر می باشد. سرمایه عملیاتی مورد نیاز که شامل ساخت و ساز، تعمیرات، دکوراسیون، تجهیزات و … بوده ۲۵۰ هزار لیر و میزان سرمایه در گردش که بعد از راه اندازی شامل خرید مواد اولیه، حقوق پرسنل، اجاره ماهانه و … بوده ۵۰ هزار لیر می باشد.

برای افتتاح نمایندگی فول پکیج این برند نیاز به ۵ پرسنل دارید. سود ناخالص ماهانه از طرف برند ۵۰ درصد اعلام شده و بازگشت سرمایه شما حدودا ۲۴ ماه، به طول می انجامد. این برند برای هزینه های تبلیغاتی که در سطح شهر، رادیو و تلویزیون، مجله و پوستر ها و … انجام می دهد، از شما سهمی نخواسته و بابت خدماتی که شامل آموزش پرسنل، بازار سازی و بازار یابی، مشاوره های دوره ای، مکان یابی و …. به شما میدهد ۱۳ % از درآمد ماهانه شما را اخذ میکند.

مشخصات ملکی که برای هر یک از شعب در نظر گرفته شده است، حداقل ۷۰ متر فضا در مراکز خرید و ۱۲۰ متر در خیابان اصلی می باشد. در این پست سعی شده که تمام اطلاعات مورد نیاز برای داشتن یکی از شعبات این برند خدمتتان ارایه شود.

همانطور که قبلا ذکر شد خرید فرانچایز برندهای مختلف در ترکیه برای شما یک مزیت است و شما با ۴۰۰ هزار لیر می توانید یکی از شعبات این برند را داشته باشید. لازم به ذکر است که این هزینه های اعلام شده بدون در نظرگرفتن هزینه های مربوط به ملک و موارد اخذ مجوز های حقوقی بوده. اجاره ماهانه ملک مناسب برای این برند حدودا ۱۰ هزار لیر به بالا می باشد که دو برابر این عدد هم به عنوان دپوزیت باید به صاحب ملک داده شود و ۱۲% اجاره یک سال به عنوان کمیسیون باید به بنگاه املاک پرداخت شود.

برای موارد حقوقی که شامل ثبت شرکت، افتتاح حساب بانکی، اخذ چالیشما ایزین، اخذ اقامت کاری، اخذ بیمه تامین اجتماعی، اخذ مجوزها و رخصت های شهرداری حدودا ۲۰ هزار لیر باید در نظر بگیرید.

 

  • دونر دونر (Döner Döner) : شرایط خرید فرانچایز Döner Döner در ترکیه

همانطور که میدانید برند  Döner Döner یک فست فود است،  که در طول روز انواع دونر گوشت ها را به مشتریان خود ارایه می کند و از کیفیت بالایی برخوردار است.

محصولات قابل ارایه در این فست فود ، انواع دونر گوشت هاست.

کشور مبدا این برند ترکیه بوده و در سال ۲۰۱۸ اولین شعبه را راه اندازی کرده است. در حال حاضر یعنی تا ابتدای سال ۲۰۲۰ پانزده شعبه با نام این برند راه اندازی شده است.

مدت زمانی که برای راه اندازی هر یک از شعبات از طرف صاحب برند اعلام می شود، ۴۵ روز کاری می باشد.

اگر شما بخواهید از میزان سرمایه برای خرید یکی از شعبات این برند اطلاعات داشته باشید، باید بگوییم که هزینه فرانچایز یا استفاده نام تجاری این برند ۴۰ هزار لیر می باشد. سرمایه عملیاتی مورد نیاز که شامل ساخت و ساز، تعمیرات، دکوراسیون، تجهیزات و … بوده ۲۵۰ هزار لیر و میزان سرمایه در گردش که بعد از راه اندازی شامل خرید مواد اولیه، حقوق پرسنل، اجاره ماهانه و … بوده ۲۰ هزار لیر می باشد.

برای افتتاح نمایندگی فول پکیج این فست فود نیاز به ۵ پرسنل دارید. سود ناخالص ماهانه از طرف برند ۵۰ درصد اعلام شده و بازگشت سرمایه شما حدودا ۲۴ ماه، به طول می انجامد. این برند برای هزینه های تبلیغاتی که در سطح شهر، رادیو و تلویزیون، مجله و پوستر ها و … انجام می دهد، از شما سهمی نخواسته و بابت خدماتی که شامل آموزش پرسنل، بازار سازی و بازار یابی، مشاوره های دوره ای، مکان یابی و …. به شما میدهد نیز هزینه ای دریافت نخواهد کرد.

مشخصات ملکی که برای هر یک از شعب در نظر گرفته شده است، حداقل ۵۰ متر در مراکز خرید و ۱۲۰ متر در خیابان های اصلی می باشد. در این پست سعی شده که تمام اطلاعات مورد نیاز برای داشتن یکی از شعبات این برند خدمتتان ارایه شود.

همانطور که قبلا ذکر شد خرید فرانچایز برندهای مختلف در ترکیه برای شما یک مزیت است و شما با ۳۱۰ هزار لیر می توانید یکی از شعبات این برند را داشته باشید. لازم به ذکر است که این هزینه های اعلام شده بدون در نظرگرفتن هزینه های مربوط به ملک و موارد اخذ مجوز های حقوقی بوده. اجاره ماهانه ملک مناسب برای این برند حدودا ۱۰ هزار لیر به بالا می باشد که دو برابر این عدد هم به عنوان دپوزیت باید به صاحب ملک داده شود و ۱۲% اجاره یک سال به عنوان کمیسیون باید به بنگاه املاک پرداخت شود.

برای موارد حقوقی که شامل ثبت شرکت، افتتاح حساب بانکی، اخذ چالیشما ایزین، اخذ اقامت کاری، اخذ بیمه تامین اجتماعی، اخذ مجوزها و رخصت های شهرداری حدودا ۲۰ هزار لیر باید در نظر بگیرید.

 

  • هات دونر (Hot Döner) : شرایط خرید فرانچایز Hot Döner در ترکیه

همانطور که میدانید برند  Hot Döner یک فست فود  است،  که در طول روز انواع دونر گوشت و مرغ ها را به مشتریان خود ارایه می کند و از کیفیت بالایی برخوردار است.

محصولات قابل ارایه در این فست فود ، انواع دونر گوشت و مرغ هاست.

کشور مبدا این برند ترکیه بوده و در سال ۲۰۱۴ اولین شعبه را راه اندازی کرده است. در حال حاضر یعنی تا ابتدای سال ۲۰۲۰ شصت و هشت شعبه در ترکیه با نام این برند راه اندازی شده است.

مدت زمانی که برای راه اندازی هر یک از شعبات از طرف صاحب برند اعلام میشود، ۴۵ روز کاری می باشد.

اگر شما بخواهید از میزان سرمایه برای خرید یکی از شعبات این برند اطلاعات داشته باشید، باید بگوییم که هزینه فرانچایز یا استفاده نام تجاری این برند ۴۰ هزار لیر می باشد. سرمایه عملیاتی مورد نیاز که شامل ساخت و ساز، تعمیرات، دکوراسیون، تجهیزات و … بوده ۲۵۰ هزار لیر و میزان سرمایه در گردش که بعد از راه اندازی شامل خرید مواد اولیه، حقوق پرسنل، اجاره ماهانه و … بوده ۱۰ هزار لیر می باشد.

برای افتتاح نمایندگی فول پکیج این برند نیاز به ۵ پرسنل دارید. سود ناخالص ماهانه از طرف برند ۵۰ درصد اعلام شده و بازگشت سرمایه شما حدودا ۲۴ ماه، به طول می انجامد. این برند برای هزینه های تبلیغاتی که در سطح شهر، رادیو و تلویزیون، مجله و پوستر ها و … انجام می دهد، از شما سهمی نخواسته و بابت خدماتی که شامل آموزش پرسنل، بازار سازی و بازار یابی، مشاوره های دوره ای، مکان یابی و …. به شما میدهد ۲ % از درآمد ماهانه شما را اخذ میکند.

مشخصات ملکی که برای هر یک از شعب در نظر گرفته شده است، حداقل ۵۰ متر فضا در مراکز خرید و ۱۲۰ متر در خیابان اصلی می باشد. در این پست سعی شده که تمام اطلاعات مورد نیاز برای داشتن یکی از شعبات این برند خدمتتان ارایه شود.

همانطور که قبلا ذکر شد خرید فرانچایز برندهای مختلف در ترکیه برای شما یک مزیت است و شما با ۳۰۰ هزار لیر می توانید یکی از شعبات این برند را داشته باشید. لازم به ذکر است که این هزینه های اعلام شده بدون در نظرگرفتن هزینه های مربوط به ملک و موارد اخذ مجوز های حقوقی بوده. اجاره ماهانه ملک مناسب برای این برند حدودا ۸ هزار لیر به بالا می باشد که دو برابر این عدد هم به عنوان دپوزیت باید به صاحب ملک داده شود و ۱۲% اجاره یک سال به عنوان کمیسیون باید به بنگاه املاک پرداخت شود.

برای موارد حقوقی که شامل ثبت شرکت، افتتاح حساب بانکی، اخذ چالیشما ایزین، اخذ اقامت کاری، اخذ بیمه تامین اجتماعی، اخذ مجوزها و رخصت های شهرداری حدودا ۲۰ هزار لیر باید در نظر بگیرید.

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید  خرید بیزنس های اماده در ترکیه

 

  • ریس دونر (Reis Döner) : شرایط خرید فرانچایز Reis Döner در ترکیه

همانطور که میدانید برند  Reis Döner یک فست فود است،  که در طول روز انواع دونر گوشت، مرغ و کوفته ها را به مشتریان خود ارایه می کند و از کیفیت بالایی برخوردار است.

محصولات قابل ارایه در این فست فود ، انواع دونر گوشت، مرغ و کوفته هاست.

کشور مبدا این برند ترکیه بوده و در سال ۲۰۱۶ اولین شعبه را راه اندازی کرده است. در حال حاضر یعنی تا ابتدای سال ۲۰۲۰ پنجاه شعبه با نام این برند راه اندازی شده است.

مدت زمانی که برای راه اندازی هر یک از شعبات از طرف صاحب برند اعلام می شود، ۴۵ روز کاری می باشد.

اگر شما بخواهید از میزان سرمایه برای خرید یکی از شعبات این برند اطلاعات داشته باشید، باید بگوییم که هزینه فرانچایز یا استفاده نام تجاری این برند ۴۰ هزار لیر می باشد. سرمایه عملیاتی مورد نیاز که شامل ساخت و ساز، تعمیرات، دکوراسیون، تجهیزات و … بوده ۲۵۰ هزار لیر و میزان سرمایه در گردش که بعد از راه اندازی شامل خرید مواد اولیه، حقوق پرسنل، اجاره ماهانه و … بوده ۱۰ هزار لیر می باشد.

برای افتتاح نمایندگی فول پکیج این فست فود نیاز به ۵ پرسنل دارید. سود ناخالص ماهانه از طرف برند ۵۰ درصد اعلام شده و بازگشت سرمایه شما حدودا ۲۴ ماه، به طول می انجامد. این برند برای هزینه های تبلیغاتی که در سطح شهر، رادیو و تلویزیون، مجله و پوستر ها و … انجام می دهد، از شما سهمی نخواسته و بابت خدماتی که شامل آموزش پرسنل، بازار سازی و بازار یابی، مشاوره های دوره ای، مکان یابی و …. به شما میدهد نیز هزینه ای دریافت نخواهد کرد.

مشخصات ملکی که برای هر یک از شعب در نظر گرفته شده است، حداقل ۵۰ متر در مراکز خرید و ۸۰ متر در خیابان های اصلی می باشد. در این پست سعی شده که تمام اطلاعات مورد نیاز برای داشتن یکی از شعبات این برند خدمتتان ارایه شود.

همانطور که قبلا ذکر شد خرید فرانچایز برندهای مختلف در ترکیه برای شما یک مزیت است و شما با ۳۰۰ هزار لیر می توانید یکی از شعبات این برند را داشته باشید. لازم به ذکر است که این هزینه های اعلام شده بدون در نظرگرفتن هزینه های مربوط به ملک و موارد اخذ مجوز های حقوقی بوده. اجاره ماهانه ملک مناسب برای این برند حدودا ۵ هزار لیر به بالا می باشد که دو برابر این عدد هم به عنوان دپوزیت باید به صاحب ملک داده شود و ۱۲% اجاره یک سال به عنوان کمیسیون باید به بنگاه املاک پرداخت شود.

برای موارد حقوقی که شامل ثبت شرکت، افتتاح حساب بانکی، اخذ چالیشما ایزین، اخذ اقامت کاری، اخذ بیمه تامین اجتماعی، اخذ مجوزها و رخصت های شهرداری حدودا ۲۰ هزار لیر باید در نظر بگیرید.

 

  • دایی (Dayı) : شرایط خرید فرانچایز Dayı در ترکیه

همانطور که میدانید برند  Dayı یک فست فود  است،  که در طول روز انواع پیده و لامحجون ها را به مشتریان خود ارایه می کند و از کیفیت بالایی برخوردار است.

محصولات قابل ارایه در این فست فود ، انواع پیده و لامحجون هاست.

کشور مبدا این برند ترکیه بوده و در سال ۱۹۹۵ اولین شعبه را راه اندازی کرده است. در حال حاضر یعنی تا ابتدای سال ۲۰۲۰ بیست و پنج شعبه در ترکیه با نام این برند راه اندازی شده است.

مدت زمانی که برای راه اندازی هر یک از شعبات از طرف صاحب برند اعلام میشود، ۴۵ روز کاری می باشد.

اگر شما بخواهید از میزان سرمایه برای خرید یکی از شعبات این برند اطلاعات داشته باشید، باید بگوییم که هزینه فرانچایز یا استفاده نام تجاری این برند ۱۵۰ هزار لیر می باشد. سرمایه عملیاتی مورد نیاز که شامل ساخت و ساز، تعمیرات، دکوراسیون، تجهیزات و … بوده ۵۵۰ هزار لیر و میزان سرمایه در گردش که بعد از راه اندازی شامل خرید مواد اولیه، حقوق پرسنل، اجاره ماهانه و … بوده ۵۰ هزار لیر می باشد.

برای افتتاح نمایندگی فول پکیج این برند نیاز به ۵ پرسنل دارید. سود ناخالص ماهانه از طرف برند ۶۰ درصد اعلام شده و بازگشت سرمایه شما حدودا ۱۸ ماه، به طول می انجامد. این برند برای هزینه های تبلیغاتی که در سطح شهر، رادیو و تلویزیون، مجله و پوستر ها و … انجام می دهد، از شما سهمی نخواسته و بابت خدماتی که شامل آموزش پرسنل، بازار سازی و بازار یابی، مشاوره های دوره ای، مکان یابی و …. به شما میدهد ۳ % از درآمد ماهانه شما را اخذ میکند.

مشخصات ملکی که برای هر یک از شعب در نظر گرفته شده است، حداقل ۱۰۰ متر فضا در مراکز خرید و ۲۰۰ متر در خیابان اصلی می باشد. در این پست سعی شده که تمام اطلاعات مورد نیاز برای داشتن یکی از شعبات این برند خدمتتان ارایه شود.

همانطور که قبلا ذکر شد خرید فرانچایز برندهای مختلف در ترکیه برای شما یک مزیت است و شما با ۷۵۰ هزار لیر می توانید یکی از شعبات این برند را داشته باشید. لازم به ذکر است که این هزینه های اعلام شده بدون در نظرگرفتن هزینه های مربوط به ملک و موارد اخذ مجوز های حقوقی بوده. اجاره ماهانه ملک مناسب برای این برند حدودا ۱۰ هزار لیر به بالا می باشد که دو برابر این عدد هم به عنوان دپوزیت باید به صاحب ملک داده شود و ۱۲% اجاره یک سال به عنوان کمیسیون باید به بنگاه املاک پرداخت شود.

برای موارد حقوقی که شامل ثبت شرکت، افتتاح حساب بانکی، اخذ چالیشما ایزین، اخذ اقامت کاری، اخذ بیمه تامین اجتماعی، اخذ مجوزها و رخصت های شهرداری حدودا ۲۰ هزار لیر باید در نظر بگیرید.

 

  • ماری برون (Mary Browns) : شرایط خرید فرانچایز Mary Browns در ترکیه

همانطور که میدانید برند  Mary Browns یک فست فود  است،  که در طول روز انواع مرغ سوخاری ها را به مشتریان خود ارایه می کند و از کیفیت بالایی برخوردار است.

محصولات قابل ارایه در این فست فود ، انواع مرغ سوخاری هاست.

کشور مبدا این برند کانادا بوده و در سال ۱۹۶۷ اولین شعبه را راه اندازی کرده است. در حال حاضر یعنی تا ابتدای سال ۲۰۲۰ دویست و سی شعبه در ترکیه با نام این برند راه اندازی شده است.

مدت زمانی که برای راه اندازی هر یک از شعبات از طرف صاحب برند اعلام میشود، ۶۰ روز کاری می باشد.

اگر شما بخواهید از میزان سرمایه برای خرید یکی از شعبات این برند اطلاعات داشته باشید، باید بگوییم که هزینه فرانچایز یا استفاده نام تجاری این برند ۳۰۰ هزار دلار می باشد. سرمایه عملیاتی مورد نیاز که شامل ساخت و ساز، تعمیرات، دکوراسیون، تجهیزات و … بوده ۱۰۰ هزار دلار و میزان سرمایه در گردش که بعد از راه اندازی شامل خرید مواد اولیه، حقوق پرسنل، اجاره ماهانه و … بوده ۱۰ هزار دلار می باشد.

برای افتتاح نمایندگی فول پکیج این برند نیاز به ۵ پرسنل دارید. سود ناخالص ماهانه از طرف برند ۵۰ درصد اعلام شده و بازگشت سرمایه شما حدودا ۳۰ ماه، به طول می انجامد. این برند برای هزینه های تبلیغاتی که در سطح شهر، رادیو و تلویزیون، مجله و پوستر ها و … انجام می دهد، از شما سهمی نخواسته و بابت خدماتی که شامل آموزش پرسنل، بازار سازی و بازار یابی، مشاوره های دوره ای، مکان یابی و …. به شما میدهد ۵ % از درآمد ماهانه شما را اخذ میکند.

مشخصات ملکی که برای هر یک از شعب در نظر گرفته شده است، حداقل ۶۰ متر فضا در مراکز خرید و ۱۲۰ متر در خیابان اصلی می باشد. در این پست سعی شده که تمام اطلاعات مورد نیاز برای داشتن یکی از شعبات این برند خدمتتان ارایه شود.

همانطور که قبلا ذکر شد خرید فرانچایز برندهای مختلف در ترکیه برای شما یک مزیت است و شما با ۴۱۰ هزار لیر می توانید یکی از شعبات این برند را داشته باشید. لازم به ذکر است که این هزینه های اعلام شده بدون در نظرگرفتن هزینه های مربوط به ملک و موارد اخذ مجوز های حقوقی بوده. اجاره ماهانه ملک مناسب برای این برند حدودا ۱۰ هزار لیر به بالا می باشد که دو برابر این عدد هم به عنوان دپوزیت باید به صاحب ملک داده شود و ۱۲% اجاره یک سال به عنوان کمیسیون باید به بنگاه املاک پرداخت شود.

برای موارد حقوقی که شامل ثبت شرکت، افتتاح حساب بانکی، اخذ چالیشما ایزین، اخذ اقامت کاری، اخذ بیمه تامین اجتماعی، اخذ مجوزها و رخصت های شهرداری حدودا ۲۰ هزار لیر باید در نظر بگیرید.

 

  • وافل آرت (Waffle Art) : شرایط خرید فرانچایز Waffle Art در ترکیه

همانطور که میدانید برند  Waffle Art یک شیرینی فروشی است،  که در طول روز انواع وافل ها و شیرینی ها را به مشتریان خود ارایه می کند و از کیفیت بالایی برخوردار است.

محصولات قابل ارایه در این شیرینی فروشی ، انواع وافل ها و شیرینی هاست.

کشور مبدا این برند ترکیه بوده و در سال ۱۹۹۹ اولین شعبه را راه اندازی کرده است. در حال حاضر یعنی تا ابتدای سال ۲۰۲۰ چهل و پنج شعبه در ترکیه با نام این برند راه اندازی شده است.

مدت زمانی که برای راه اندازی هر یک از شعبات از طرف صاحب برند اعلام میشود، ۴۵ روز کاری می باشد.

اگر شما بخواهید از میزان سرمایه برای خرید یکی از شعبات این برند اطلاعات داشته باشید، باید بگوییم که هزینه فرانچایز یا استفاده نام تجاری این برند ۱۰ هزار دلار می باشد. سرمایه عملیاتی مورد نیاز که شامل ساخت و ساز، تعمیرات، دکوراسیون، تجهیزات و … بوده ۳۵ هزار دلار و میزان سرمایه در گردش که بعد از راه اندازی شامل خرید مواد اولیه، حقوق پرسنل، اجاره ماهانه و … بوده ۱۵ هزار دلار می باشد.

برای افتتاح نمایندگی فول پکیج این برند نیاز به ۴ پرسنل دارید. سود ناخالص ماهانه از طرف برند ۶۰ درصد اعلام شده و بازگشت سرمایه شما حدودا ۲۸ ماه، به طول می انجامد. این برند برای هزینه های تبلیغاتی که در سطح شهر، رادیو و تلویزیون، مجله و پوستر ها و … انجام می دهد، از شما سهمی نخواسته و بابت خدماتی که شامل آموزش پرسنل، بازار سازی و بازار یابی، مشاوره های دوره ای، مکان یابی و …. به شما میدهد ۵ % از درآمد ماهانه شما را اخذ میکند.

مشخصات ملکی که برای هر یک از شعب در نظر گرفته شده است، حداقل ۱۰ متر فضا در مراکز خرید و ۵۰ متر در خیابان اصلی می باشد. در این پست سعی شده که تمام اطلاعات مورد نیاز برای داشتن یکی از شعبات این برند خدمتتان ارایه شود.

همانطور که قبلا ذکر شد خرید فرانچایز برندهای مختلف در ترکیه برای شما یک مزیت است و شما با ۶۰ هزار دلار می توانید یکی از شعبات این برند را داشته باشید. لازم به ذکر است که این هزینه های اعلام شده بدون در نظرگرفتن هزینه های مربوط به ملک و موارد اخذ مجوز های حقوقی بوده. اجاره ماهانه ملک مناسب برای این برند حدودا ۵ هزار لیر به بالا می باشد که دو برابر این عدد هم به عنوان دپوزیت باید به صاحب ملک داده شود و ۱۲% اجاره یک سال به عنوان کمیسیون باید به بنگاه املاک پرداخت شود.

برای موارد حقوقی که شامل ثبت شرکت، افتتاح حساب بانکی، اخذ چالیشما ایزین، اخذ اقامت کاری، اخذ بیمه تامین اجتماعی، اخذ مجوزها و رخصت های شهرداری حدودا ۲۰ هزار لیر باید در نظر بگیرید.

 

  • آسیل بورک (Asıl Börek) : شرایط خرید فرانچایز Asıl Börek در ترکیه

همانطور که میدانید برند Asıl Börek یک شیرینی فروشی است،  که در طول روز انواع بورک ها را به مشتریان خود ارایه می کند و از کیفیت بالایی برخوردار است.

محصولات قابل ارایه در این شیرینی فروشی ، انواع بورک هاست.

کشور مبدا این برند ترکیه بوده و در سال ۱۹۹۴ اولین شعبه را راه اندازی کرده است. در حال حاضر یعنی تا ابتدای سال ۲۰۲۰ هشتاد و پنج شعبه در ترکیه با نام این برند راه اندازی شده است.

مدت زمانی که برای راه اندازی هر یک از شعبات از طرف صاحب برند اعلام میشود، ۳۰ روز کاری می باشد.

اگر شما بخواهید از میزان سرمایه برای خرید یکی از شعبات این برند اطلاعات داشته باشید، باید بگوییم که هزینه فرانچایز یا استفاده نام تجاری این برند ۲۵۰ هزار دلار می باشد. سرمایه عملیاتی مورد نیاز که شامل ساخت و ساز، تعمیرات، دکوراسیون، تجهیزات و … بوده ۵۰ هزار دلار و میزان سرمایه در گردش که بعد از راه اندازی شامل خرید مواد اولیه، حقوق پرسنل، اجاره ماهانه و … بوده ۱۰ هزار دلار می باشد.

برای افتتاح نمایندگی فول پکیج این برند نیاز به ۴ پرسنل دارید. سود ناخالص ماهانه از طرف برند ۷۰ درصد اعلام شده و بازگشت سرمایه شما حدودا ۲۸ ماه، به طول می انجامد. این برند برای هزینه های تبلیغاتی که در سطح شهر، رادیو و تلویزیون، مجله و پوستر ها و … انجام می دهد، از شما سهمی نخواسته و بابت خدماتی که شامل آموزش پرسنل، بازار سازی و بازار یابی، مشاوره های دوره ای، مکان یابی و …. به شما میدهد ۵ % از درآمد ماهانه شما را اخذ میکند.

مشخصات ملکی که برای هر یک از شعب در نظر گرفته شده است، حداقل ۱۰۰ متر فضای بسته و ۵۰ متر فضای باز می باشد. در این پست سعی شده که تمام اطلاعات مورد نیاز برای داشتن یکی از شعبات این برند خدمتتان ارایه شود.

همانطور که قبلا ذکر شد خرید فرانچایز برندهای مختلف در ترکیه برای شما یک مزیت است و شما با ۳۱۰ هزار دلار می توانید یکی از شعبات این برند را داشته باشید. لازم به ذکر است که این هزینه های اعلام شده بدون در نظرگرفتن هزینه های مربوط به ملک و موارد اخذ مجوز های حقوقی بوده. اجاره ماهانه ملک مناسب برای این برند حدودا ۵ هزار لیر به بالا می باشد که دو برابر این عدد هم به عنوان دپوزیت باید به صاحب ملک داده شود و ۱۲% اجاره یک سال به عنوان کمیسیون باید به بنگاه املاک پرداخت شود.

برای موارد حقوقی که شامل ثبت شرکت، افتتاح حساب بانکی، اخذ چالیشما ایزین، اخذ اقامت کاری، اخذ بیمه تامین اجتماعی، اخذ مجوزها و رخصت های شهرداری حدودا ۲۰ هزار لیر باید در نظر بگیرید.

 

  • تادیتام چی کوفته (Tadıtam Çiğköfte) : شرایط خرید فرانچایز Tadıtam Çiğköfte در ترکیه

همانطور که میدانید برند Tadıtam Çiğköfte یک شیرینی فروشی است،  که در طول روز انواع چی کوفته ها را به مشتریان خود ارایه می کند و از کیفیت بالایی برخوردار است.

محصولات قابل ارایه در این شیرینی فروشی ، انواع چی کوفته هاست.

کشور مبدا این برند ترکیه بوده و در سال ۲۰۱۴ اولین شعبه را راه اندازی کرده است. در حال حاضر یعنی تا ابتدای سال ۲۰۲۰ هشتاد و پنج شعبه در ترکیه با نام این برند راه اندازی شده است.

مدت زمانی که برای راه اندازی هر یک از شعبات از طرف صاحب برند اعلام میشود، ۳۰ روز کاری می باشد.

اگر شما بخواهید از میزان سرمایه برای خرید یکی از شعبات این برند اطلاعات داشته باشید، باید بگوییم که هزینه فرانچایز یا استفاده نام تجاری این برند ۵۰ هزار لیر می باشد. سرمایه عملیاتی مورد نیاز که شامل ساخت و ساز، تعمیرات، دکوراسیون، تجهیزات و … بوده ۷۰ هزار لیر و میزان سرمایه در گردش که بعد از راه اندازی شامل خرید مواد اولیه، حقوق پرسنل، اجاره ماهانه و … بوده ۱۰ هزار لیر می باشد.

برای افتتاح نمایندگی فول پکیج این برند نیاز به ۲ پرسنل دارید. سود ناخالص ماهانه از طرف برند ۷۰ درصد اعلام شده و بازگشت سرمایه شما حدودا ۱۲ ماه، به طول می انجامد. این برند برای هزینه های تبلیغاتی که در سطح شهر، رادیو و تلویزیون، مجله و پوستر ها و … انجام می دهد، از شما سهمی نخواسته و بابت خدماتی که شامل آموزش پرسنل، بازار سازی و بازار یابی، مشاوره های دوره ای، مکان یابی و …. به شما میدهد نیز هزینه ای دریافت نخواهد کرد.

مشخصات ملکی که برای هر یک از شعب در نظر گرفته شده است، حداقل ۳۰ متر فضای بسته و بدون نیاز به فضای باز می باشد. در این پست سعی شده که تمام اطلاعات مورد نیاز برای داشتن یکی از شعبات این برند خدمتتان ارایه شود.

همانطور که قبلا ذکر شد خرید فرانچایز برندهای مختلف در ترکیه برای شما یک مزیت است و شما با ۱۳۰ هزار لیر می توانید یکی از شعبات این برند را داشته باشید. لازم به ذکر است که این هزینه های اعلام شده بدون در نظرگرفتن هزینه های مربوط به ملک و موارد اخذ مجوز های حقوقی بوده. اجاره ماهانه ملک مناسب برای این برند حدودا ۳ هزار لیر به بالا می باشد که دو برابر این عدد هم به عنوان دپوزیت باید به صاحب ملک داده شود و ۱۲% اجاره یک سال به عنوان کمیسیون باید به بنگاه املاک پرداخت شود.

برای موارد حقوقی که شامل ثبت شرکت، افتتاح حساب بانکی، اخذ چالیشما ایزین، اخذ اقامت کاری، اخذ بیمه تامین اجتماعی، اخذ مجوزها و رخصت های شهرداری حدودا ۲۰ هزار لیر باید در نظر بگیرید.

 

  • لوکماچو (Lokmacho) : شرایط خرید فرانچایز Lokmacho در ترکیه

همانطور که میدانید برند Lokmacho یک شیرینی فروشی است،  که در طول روز انواع شیرینی ها را به مشتریان خود ارایه می کند و از کیفیت بالایی برخوردار است.

محصولات قابل ارایه در این شیرینی فروشی ، انواع شیرینی هاست.

کشور مبدا این برند ترکیه بوده و در سال ۲۰۱۱ اولین شعبه را راه اندازی کرده است. در حال حاضر یعنی تا ابتدای سال ۲۰۲۰ شصت و چهار شعبه در ترکیه با نام این برند راه اندازی شده است.

مدت زمانی که برای راه اندازی هر یک از شعبات از طرف صاحب برند اعلام میشود، ۳۰ روز کاری می باشد.

اگر شما بخواهید از میزان سرمایه برای خرید یکی از شعبات این برند اطلاعات داشته باشید، باید بگوییم که هزینه فرانچایز یا استفاده نام تجاری این برند ۲۵ هزار لیر می باشد. سرمایه عملیاتی مورد نیاز که شامل ساخت و ساز، تعمیرات، دکوراسیون، تجهیزات و … بوده ۱۲۵ هزار لیر و میزان سرمایه در گردش که بعد از راه اندازی شامل خرید مواد اولیه، حقوق پرسنل، اجاره ماهانه و … بوده ۲۵ هزار لیر می باشد.

برای افتتاح نمایندگی فول پکیج این برند نیاز به ۲ پرسنل دارید. سود ناخالص ماهانه از طرف برند ۷۰ درصد اعلام شده و بازگشت سرمایه شما حدودا ۱۲ ماه، به طول می انجامد. این برند برای هزینه های تبلیغاتی که در سطح شهر، رادیو و تلویزیون، مجله و پوستر ها و … انجام می دهد، از شما سهمی نخواسته و بابت خدماتی که شامل آموزش پرسنل، بازار سازی و بازار یابی، مشاوره های دوره ای، مکان یابی و …. به شما میدهد نیز هزینه ای دریافت نخواهد کرد.

مشخصات ملکی که برای هر یک از شعب در نظر گرفته شده است، حداقل ۳۰ متر فضای بسته و بدون نیاز به فضای باز می باشد. در این پست سعی شده که تمام اطلاعات مورد نیاز برای داشتن یکی از شعبات این برند خدمتتان ارایه شود.

همانطور که قبلا ذکر شد خرید فرانچایز برندهای مختلف در ترکیه برای شما یک مزیت است و شما با ۱۷۵ هزار لیر می توانید یکی از شعبات این برند را داشته باشید. لازم به ذکر است که این هزینه های اعلام شده بدون در نظرگرفتن هزینه های مربوط به ملک و موارد اخذ مجوز های حقوقی بوده. اجاره ماهانه ملک مناسب برای این برند حدودا ۳ هزار لیر به بالا می باشد که دو برابر این عدد هم به عنوان دپوزیت باید به صاحب ملک داده شود و ۱۲% اجاره یک سال به عنوان کمیسیون باید به بنگاه املاک پرداخت شود.

برای موارد حقوقی که شامل ثبت شرکت، افتتاح حساب بانکی، اخذ چالیشما ایزین، اخذ اقامت کاری، اخذ بیمه تامین اجتماعی، اخذ مجوزها و رخصت های شهرداری حدودا ۲۰ هزار لیر باید در نظر بگیرید.

 

  • لوکماکی (Lokmaki) : شرایط خرید فرانچایز Lokmaki در ترکیه

همانطور که میدانید برند Lokmaki یک شیرینی فروشی است،  که در طول روز انواع شیرینی ها را به مشتریان خود ارایه می کند و از کیفیت بالایی برخوردار است.

محصولات قابل ارایه در این شیرینی فروشی ، انواع شیرینی هاست.

کشور مبدا این برند ترکیه بوده و در سال ۲۰۰۶ اولین شعبه را راه اندازی کرده است. در حال حاضر یعنی تا ابتدای سال ۲۰۲۰ چهار شعبه در ترکیه با نام این برند راه اندازی شده است.

مدت زمانی که برای راه اندازی هر یک از شعبات از طرف صاحب برند اعلام میشود، ۱۵ روز کاری می باشد.

اگر شما بخواهید از میزان سرمایه برای خرید یکی از شعبات این برند اطلاعات داشته باشید، باید بگوییم که هزینه فرانچایز یا استفاده نام تجاری این برند ۱۰ هزار دلار می باشد. سرمایه عملیاتی مورد نیاز که شامل ساخت و ساز، تعمیرات، دکوراسیون، تجهیزات و … بوده ۵۰ هزار دلار و میزان سرمایه در گردش که بعد از راه اندازی شامل خرید مواد اولیه، حقوق پرسنل، اجاره ماهانه و … بوده ۲۰ هزار دلار می باشد.

برای افتتاح نمایندگی فول پکیج این برند نیاز به ۲ پرسنل دارید. سود ناخالص ماهانه از طرف برند ۶۰ درصد اعلام شده و بازگشت سرمایه شما حدودا ۱۸ ماه، به طول می انجامد. این برند برای هزینه های تبلیغاتی که در سطح شهر، رادیو و تلویزیون، مجله و پوستر ها و … انجام می دهد، از شما سهمی نخواسته و بابت خدماتی که شامل آموزش پرسنل، بازار سازی و بازار یابی، مشاوره های دوره ای، مکان یابی و …. به شما میدهد نیز هزینه ای دریافت نخواهد کرد.

مشخصات ملکی که برای هر یک از شعب در نظر گرفته شده است، حداقل ۳۰ متر فضای بسته و بدون نیاز به فضای باز می باشد. در این پست سعی شده که تمام اطلاعات مورد نیاز برای داشتن یکی از شعبات این برند خدمتتان ارایه شود.

همانطور که قبلا ذکر شد خرید فرانچایز برندهای مختلف در ترکیه برای شما یک مزیت است و شما با ۸۰ هزار دلار می توانید یکی از شعبات این برند را داشته باشید. لازم به ذکر است که این هزینه های اعلام شده بدون در نظرگرفتن هزینه های مربوط به ملک و موارد اخذ مجوز های حقوقی بوده. اجاره ماهانه ملک مناسب برای این برند حدودا ۳ هزار لیر به بالا می باشد که دو برابر این عدد هم به عنوان دپوزیت باید به صاحب ملک داده شود و ۱۲% اجاره یک سال به عنوان کمیسیون باید به بنگاه املاک پرداخت شود.

برای موارد حقوقی که شامل ثبت شرکت، افتتاح حساب بانکی، اخذ چالیشما ایزین، اخذ اقامت کاری، اخذ بیمه تامین اجتماعی، اخذ مجوزها و رخصت های شهرداری حدودا ۲۰ هزار لیر باید در نظر بگیرید.

 

  • آجیجیک (Acıcık) : شرایط خرید فرانچایز Acıcık در ترکیه

همانطور که میدانید برند  Acıcık یکی از مشاغل ارزان است،  که در طول روز انواع چی کوفته ها را به مشتریان خود ارایه می کند و از کیفیت بالایی برخوردار است.

محصولات قابل ارایه در این فروشگاه ، انواع چی کوفته هاست.

کشور مبدا این برند ترکیه بوده و در سال ۲۰۰۹ اولین شعبه را راه اندازی کرده است. در حال حاضر یعنی تا ابتدای سال ۲۰۲۰ صد و دو شعبه در ترکیه با نام این برند راه اندازی شده است.

مدت زمانی که برای راه اندازی هر یک از شعبات از طرف صاحب برند اعلام میشود، ۱۵ روز کاری می باشد.

اگر شما بخواهید از میزان سرمایه برای خرید یکی از شعبات این برند اطلاعات داشته باشید، باید بگوییم که هزینه فرانچایز یا استفاده نام تجاری این برند ۰ لیر می باشد. سرمایه عملیاتی مورد نیاز که شامل ساخت و ساز، تعمیرات، دکوراسیون، تجهیزات و … بوده ۱۵ هزار لیر و میزان سرمایه در گردش که بعد از راه اندازی شامل خرید مواد اولیه، حقوق پرسنل، اجاره ماهانه و … بوده ۱۰ هزار لیر می باشد.

برای افتتاح نمایندگی فول پکیج این برند نیاز به ۲ پرسنل دارید. سود ناخالص ماهانه از طرف برند ۷۰ درصد اعلام شده و بازگشت سرمایه شما حدودا ۱۲ ماه، به طول می انجامد. این برند برای هزینه های تبلیغاتی که در سطح شهر، رادیو و تلویزیون، مجله و پوستر ها و … انجام می دهد، از شما سهمی نخواسته و بابت خدماتی که شامل آموزش پرسنل، بازار سازی و بازار یابی، مشاوره های دوره ای، مکان یابی و …. به شما میدهد نیز هزینه ای دریافت نخواهد کرد.

مشخصات ملکی که برای هر یک از شعب در نظر گرفته شده است، حداقل ۲۰ متر فضای بسته  و بدون نیاز به فضای باز می باشد. در این پست سعی شده که تمام اطلاعات مورد نیاز برای داشتن یکی از شعبات این برند خدمتتان ارایه شود.

همانطور که قبلا ذکر شد خرید فرانچایز برندهای مختلف در ترکیه برای شما یک مزیت است و شما با ۲۵ هزار لیر می توانید یکی از شعبات این برند را داشته باشید. لازم به ذکر است که این هزینه های اعلام شده بدون در نظرگرفتن هزینه های مربوط به ملک و موارد اخذ مجوز های حقوقی بوده. اجاره ماهانه ملک مناسب برای این برند حدودا ۳ هزار لیر به بالا می باشد که دو برابر این عدد هم به عنوان دپوزیت باید به صاحب ملک داده شود و ۱۲% اجاره یک سال به عنوان کمیسیون باید به بنگاه املاک پرداخت شود.

برای موارد حقوقی که شامل ثبت شرکت، افتتاح حساب بانکی، اخذ چالیشما ایزین، اخذ اقامت کاری، اخذ بیمه تامین اجتماعی، اخذ مجوزها و رخصت های شهرداری حدودا ۲۰ هزار لیر باید در نظر بگیرید.

 

  • حلوادم (Helvadem) : شرایط خرید فرانچایز Helvadem در ترکیه

همانطور که میدانید برند Helvadem یکی از مشاغل ارزان است،  که در طول روز انواع حلوا ها را به مشتریان خود ارایه می کند و از کیفیت بالایی برخوردار است.

محصولات قابل ارایه در این فروشگاه ، انواع حلوا هاست.

کشور مبدا این برند ترکیه بوده و در سال ۲۰۱۸ اولین شعبه را راه اندازی کرده است. در حال حاضر یعنی تا ابتدای سال ۲۰۲۰ دوازده شعبه در ترکیه با نام این برند راه اندازی شده است.

مدت زمانی که برای راه اندازی هر یک از شعبات از طرف صاحب برند اعلام میشود، ۱۵ روز کاری می باشد.

اگر شما بخواهید از میزان سرمایه برای خرید یکی از شعبات این برند اطلاعات داشته باشید، باید بگوییم که هزینه فرانچایز یا استفاده نام تجاری این برند ۱۵ هزار لیر می باشد. سرمایه عملیاتی مورد نیاز که شامل ساخت و ساز، تعمیرات، دکوراسیون، تجهیزات و … بوده ۴۵ هزار لیر و میزان سرمایه در گردش که بعد از راه اندازی شامل خرید مواد اولیه، حقوق پرسنل، اجاره ماهانه و … بوده ۱۰ هزار لیر می باشد.

برای افتتاح نمایندگی فول پکیج این برند نیاز به ۱ پرسنل دارید. سود ناخالص ماهانه از طرف برند ۸۰ درصد اعلام شده و بازگشت سرمایه شما حدودا ۱۲ ماه، به طول می انجامد. این برند برای هزینه های تبلیغاتی که در سطح شهر، رادیو و تلویزیون، مجله و پوستر ها و … انجام می دهد، از شما سهمی نخواسته و بابت خدماتی که شامل آموزش پرسنل، بازار سازی و بازار یابی، مشاوره های دوره ای، مکان یابی و …. به شما میدهد نیز هزینه ای دریافت نخواهد کرد.

مشخصات ملکی که برای هر یک از شعب در نظر گرفته شده است، حداقل ۱۰ متر فضای بسته و بدون نیاز به فضای باز می باشد. در این پست سعی شده که تمام اطلاعات مورد نیاز برای داشتن یکی از شعبات این برند خدمتتان ارایه شود.

همانطور که قبلا ذکر شد خرید فرانچایز برندهای مختلف در ترکیه برای شما یک مزیت است و شما با ۷۰ هزار لیر می توانید یکی از شعبات این برند را داشته باشید. لازم به ذکر است که این هزینه های اعلام شده بدون در نظرگرفتن هزینه های مربوط به ملک و موارد اخذ مجوز های حقوقی بوده. اجاره ماهانه ملک مناسب برای این برند حدودا ۳ هزار لیر به بالا می باشد که دو برابر این عدد هم به عنوان دپوزیت باید به صاحب ملک داده شود و ۱۲% اجاره یک سال به عنوان کمیسیون باید به بنگاه املاک پرداخت شود.

برای موارد حقوقی که شامل ثبت شرکت، افتتاح حساب بانکی، اخذ چالیشما ایزین، اخذ اقامت کاری، اخذ بیمه تامین اجتماعی، اخذ مجوزها و رخصت های شهرداری حدودا ۲۰ هزار لیر باید در نظر بگیرید.

 

  • تاتلانه (Tatlane) : شرایط خرید فرانچایز Tatlane در ترکیه

همانطور که میدانید برند Tatlane یکی از مشاغل ارزان است،  که در طول روز انواع باقلوا ها را به مشتریان خود ارایه می کند و از کیفیت بالایی برخوردار است.

محصولات قابل ارایه در این شیرینی فروشی ، انواع باقلوا هاست.

کشور مبدا این برند ترکیه بوده و در سال ۲۰۱۸ اولین شعبه را راه اندازی کرده است. در حال حاضر یعنی تا ابتدای سال ۲۰۲۰ هشت شعبه در ترکیه با نام این برند راه اندازی شده است.

مدت زمانی که برای راه اندازی هر یک از شعبات از طرف صاحب برند اعلام میشود، ۱۵ روز کاری می باشد.

اگر شما بخواهید از میزان سرمایه برای خرید یکی از شعبات این برند اطلاعات داشته باشید، باید بگوییم که هزینه فرانچایز یا استفاده نام تجاری این برند ۲۰ هزار لیر می باشد. سرمایه عملیاتی مورد نیاز که شامل ساخت و ساز، تعمیرات، دکوراسیون، تجهیزات و … بوده ۳۰ هزار لیر و میزان سرمایه در گردش که بعد از راه اندازی شامل خرید مواد اولیه، حقوق پرسنل، اجاره ماهانه و … بوده ۱۰ هزار لیر می باشد.

برای افتتاح نمایندگی فول پکیج این برند نیاز به ۱ پرسنل دارید. سود ناخالص ماهانه از طرف برند ۸۰ درصد اعلام شده و بازگشت سرمایه شما حدودا ۱۲ ماه، به طول می انجامد. این برند برای هزینه های تبلیغاتی که در سطح شهر، رادیو و تلویزیون، مجله و پوستر ها و … انجام می دهد، از شما سهمی نخواسته و بابت خدماتی که شامل آموزش پرسنل، بازار سازی و بازار یابی، مشاوره های دوره ای، مکان یابی و …. به شما میدهد نیز هزینه ای دریافت نخواهد کرد.

مشخصات ملکی که برای هر یک از شعب در نظر گرفته شده است، حداقل ۲۰ متر فضای بسته و بدون نیاز به فضای باز می باشد. در این پست سعی شده که تمام اطلاعات مورد نیاز برای داشتن یکی از شعبات این برند خدمتتان ارایه شود.

همانطور که قبلا ذکر شد خرید فرانچایز برندهای مختلف در ترکیه برای شما یک مزیت است و شما با ۶۰ هزار لیر می توانید یکی از شعبات این برند را داشته باشید. لازم به ذکر است که این هزینه های اعلام شده بدون در نظرگرفتن هزینه های مربوط به ملک و موارد اخذ مجوز های حقوقی بوده. اجاره ماهانه ملک مناسب برای این برند حدودا ۲ هزار لیر به بالا می باشد که دو برابر این عدد هم به عنوان دپوزیت باید به صاحب ملک داده شود و ۱۲% اجاره یک سال به عنوان کمیسیون باید به بنگاه املاک پرداخت شود.

برای موارد حقوقی که شامل ثبت شرکت، افتتاح حساب بانکی، اخذ چالیشما ایزین، اخذ اقامت کاری، اخذ بیمه تامین اجتماعی، اخذ مجوزها و رخصت های شهرداری حدودا ۲۰ هزار لیر باید در نظر بگیرید.

 

  • یشیل کونفه (Yeşil Künefe) : شرایط خرید فرانچایز Yeşil Künefe در ترکیه

همانطور که میدانید برند Yeşil Künefe یک فروشگاه است،  که در طول روز انواع کونفه ها و باقلوا ها را به مشتریان خود ارایه می کند و از کیفیت بالایی برخوردار است.

محصولات قابل ارایه در این شیرینی فروشی ، انواع کونفه ها و باقلوا هاست.

کشور مبدا این برند ترکیه بوده و در سال ۲۰۱۵ اولین شعبه را راه اندازی کرده است. در حال حاضر یعنی تا ابتدای سال ۲۰۲۰ سیزده شعبه در ترکیه با نام این برند راه اندازی شده است.

مدت زمانی که برای راه اندازی هر یک از شعبات از طرف صاحب برند اعلام میشود، ۱۵ روز کاری می باشد.

اگر شما بخواهید از میزان سرمایه برای خرید یکی از شعبات این برند اطلاعات داشته باشید، باید بگوییم که هزینه فرانچایز یا استفاده نام تجاری این برند ۱۰ هزار لیر می باشد. سرمایه عملیاتی مورد نیاز که شامل ساخت و ساز، تعمیرات، دکوراسیون، تجهیزات و … بوده ۶۰ هزار لیر و میزان سرمایه در گردش که بعد از راه اندازی شامل خرید مواد اولیه، حقوق پرسنل، اجاره ماهانه و … بوده ۱۰ هزار لیر می باشد.

برای افتتاح نمایندگی فول پکیج این برند نیاز به ۱ پرسنل دارید. سود ناخالص ماهانه از طرف برند ۸۰ درصد اعلام شده و بازگشت سرمایه شما حدودا ۱۲ ماه، به طول می انجامد. این برند برای هزینه های تبلیغاتی که در سطح شهر، رادیو و تلویزیون، مجله و پوستر ها و … انجام می دهد، از شما سهمی نخواسته و بابت خدماتی که شامل آموزش پرسنل، بازار سازی و بازار یابی، مشاوره های دوره ای، مکان یابی و …. به شما میدهد نیز هزینه ای دریافت نخواهد کرد.

مشخصات ملکی که برای هر یک از شعب در نظر گرفته شده است، حداقل ۲۰ متر فضای بسته و بدون نیاز به فضای باز می باشد. در این پست سعی شده که تمام اطلاعات مورد نیاز برای داشتن یکی از شعبات این برند خدمتتان ارایه شود.

همانطور که قبلا ذکر شد خرید فرانچایز برندهای مختلف در ترکیه برای شما یک مزیت است و شما با ۸۰ هزار لیر می توانید یکی از شعبات این برند را داشته باشید. لازم به ذکر است که این هزینه های اعلام شده بدون در نظرگرفتن هزینه های مربوط به ملک و موارد اخذ مجوز های حقوقی بوده. اجاره ماهانه ملک مناسب برای این برند حدودا ۲ هزار لیر به بالا می باشد که دو برابر این عدد هم به عنوان دپوزیت باید به صاحب ملک داده شود و ۱۲% اجاره یک سال به عنوان کمیسیون باید به بنگاه املاک پرداخت شود.

برای موارد حقوقی که شامل ثبت شرکت، افتتاح حساب بانکی، اخذ چالیشما ایزین، اخذ اقامت کاری، اخذ بیمه تامین اجتماعی، اخذ مجوزها و رخصت های شهرداری حدودا ۲۰ هزار لیر باید در نظر بگیرید.

 

  • میدیه کواسی (Midye Kovası) : شرایط خرید فرانچایز Midye Kovası در ترکیه

همانطور که میدانید برند Midye Kovası یک فروشگاه است،  که در طول روز انواع صدف ها و کوکویچ ها را به مشتریان خود ارایه می کند و از کیفیت بالایی برخوردار است.

محصولات قابل ارایه در این شیرینی فروشی ، انواع صدف ها و کوکویچ هاست.

کشور مبدا این برند ترکیه بوده و در سال ۲۰۱۸ اولین شعبه را راه اندازی کرده است. در حال حاضر یعنی تا ابتدای سال ۲۰۲۰ شش شعبه در ترکیه با نام این برند راه اندازی شده است.

مدت زمانی که برای راه اندازی هر یک از شعبات از طرف صاحب برند اعلام میشود، ۳۰ روز کاری می باشد.

اگر شما بخواهید از میزان سرمایه برای خرید یکی از شعبات این برند اطلاعات داشته باشید، باید بگوییم که هزینه فرانچایز یا استفاده نام تجاری این برند ۵ هزار لیر می باشد. سرمایه عملیاتی مورد نیاز که شامل ساخت و ساز، تعمیرات، دکوراسیون، تجهیزات و … بوده ۱۲ هزار لیر و میزان سرمایه در گردش که بعد از راه اندازی شامل خرید مواد اولیه، حقوق پرسنل، اجاره ماهانه و … بوده ۳ هزار لیر می باشد.

برای افتتاح نمایندگی فول پکیج این برند نیاز به ۱ پرسنل دارید. سود ناخالص ماهانه از طرف برند ۸۰ درصد اعلام شده و بازگشت سرمایه شما حدودا ۶ ماه، به طول می انجامد. این برند برای هزینه های تبلیغاتی که در سطح شهر، رادیو و تلویزیون، مجله و پوستر ها و … انجام می دهد، از شما سهمی نخواسته و بابت خدماتی که شامل آموزش پرسنل، بازار سازی و بازار یابی، مشاوره های دوره ای، مکان یابی و …. به شما میدهد نیز هزینه ای دریافت نخواهد کرد.

مشخصات ملکی که برای هر یک از شعب در نظر گرفته شده است، حداقل ۱۰ متر فضای بسته و بدون نیاز به فضای باز می باشد. در این پست سعی شده که تمام اطلاعات مورد نیاز برای داشتن یکی از شعبات این برند خدمتتان ارایه شود.

همانطور که قبلا ذکر شد خرید فرانچایز برندهای مختلف در ترکیه برای شما یک مزیت است و شما با ۲۰ هزار لیر می توانید یکی از شعبات این برند را داشته باشید. لازم به ذکر است که این هزینه های اعلام شده بدون در نظرگرفتن هزینه های مربوط به ملک و موارد اخذ مجوز های حقوقی بوده. اجاره ماهانه ملک مناسب برای این برند حدودا ۲ هزار لیر به بالا می باشد که دو برابر این عدد هم به عنوان دپوزیت باید به صاحب ملک داده شود و ۱۲% اجاره یک سال به عنوان کمیسیون باید به بنگاه املاک پرداخت شود.

برای موارد حقوقی که شامل ثبت شرکت، افتتاح حساب بانکی، اخذ چالیشما ایزین، اخذ اقامت کاری، اخذ بیمه تامین اجتماعی، اخذ مجوزها و رخصت های شهرداری حدودا ۲۰ هزار لیر باید در نظر بگیرید.

 

  • بورادا (Burada) : شرایط خرید فرانچایز Burada در ترکیه

همانطور که میدانید برند Burada یک فروشگاه است،  که در طول روز انواع خدمات بازاریابی اینترنتی ها را به مشتریان خود ارایه می کند و از کیفیت بالایی برخوردار است.

محصولات قابل ارایه در این فروشگاه ، انواع خدمات بازاریابی اینترنتی هاست.

کشور مبدا این برند ترکیه بوده و در سال ۲۰۱۴ اولین شعبه را راه اندازی کرده است. در حال حاضر یعنی تا ابتدای سال ۲۰۲۰ شصت شعبه در ترکیه با نام این برند راه اندازی شده است.

مدت زمانی که برای راه اندازی هر یک از شعبات از طرف صاحب برند اعلام میشود، ۳ روز کاری می باشد.

اگر شما بخواهید از میزان سرمایه برای خرید یکی از شعبات این برند اطلاعات داشته باشید، باید بگوییم که هزینه فرانچایز یا استفاده نام تجاری این برند ۰ لیر می باشد. سرمایه عملیاتی مورد نیاز که شامل ساخت و ساز، تعمیرات، دکوراسیون، تجهیزات و … بوده ۵ هزار لیر و میزان سرمایه در گردش که بعد از راه اندازی شامل خرید مواد اولیه، حقوق پرسنل، اجاره ماهانه و … بوده ۰ لیر می باشد.

برای افتتاح نمایندگی فول پکیج این برند نیاز به ۱ پرسنل دارید. سود ناخالص ماهانه از طرف برند ۱۰۰ درصد اعلام شده و بازگشت سرمایه شما حدودا ۱ ماه، به طول می انجامد. این برند برای هزینه های تبلیغاتی که در سطح شهر، رادیو و تلویزیون، مجله و پوستر ها و … انجام می دهد، از شما سهمی نخواسته و بابت خدماتی که شامل آموزش پرسنل، بازار سازی و بازار یابی، مشاوره های دوره ای، مکان یابی و …. به شما میدهد نیز هزینه ای دریافت نخواهد کرد.

مشخصات ملکی که برای هر یک از شعب در نظر گرفته شده است، حداقل ۱۰ متر فضای بسته و بدون نیاز به فضای باز می باشد. در این پست سعی شده که تمام اطلاعات مورد نیاز برای داشتن یکی از شعبات این برند خدمتتان ارایه شود.

همانطور که قبلا ذکر شد خرید فرانچایز برندهای مختلف در ترکیه برای شما یک مزیت است و شما با ۵ هزار لیر می توانید یکی از شعبات این برند را داشته باشید. لازم به ذکر است که این هزینه های اعلام شده بدون در نظرگرفتن هزینه های مربوط به ملک و موارد اخذ مجوز های حقوقی است.

برای موارد حقوقی که شامل ثبت شرکت، افتتاح حساب بانکی، اخذ چالیشما ایزین، اخذ اقامت کاری، اخذ بیمه تامین اجتماعی، اخذ مجوزها و رخصت های شهرداری حدودا ۲۰ هزار لیر باید در نظر بگیرید.

 

  • زور (Zore) : شرایط خرید فرانچایز Zore در ترکیه

همانطور که می دانید برند Zore یک فروشگاه است،  که در طول روز انواع خدمات لوازم جانبی موبایل را به مشتریان خود ارایه می کند و از کیفیت بالایی برخوردار است.

محصولات قابل ارایه در این فروشگاه ، انواع خدمات لوازم جانبی موبایل است.

کشور مبدا این برند ترکیه بوده و در سال ۲۰۰۷ اولین شعبه را راه اندازی کرده است. در حال حاضر یعنی تا ابتدای سال ۲۰۲۰ بیست و نه شعبه در ترکیه با نام این برند راه اندازی شده است.

مدت زمانی که برای راه اندازی هر یک از شعبات از طرف صاحب برند اعلام میشود، ۱۵ روز کاری می باشد.

اگر شما بخواهید از میزان سرمایه برای خرید یکی از شعبات این برند اطلاعات داشته باشید، باید بگوییم که هزینه فرانچایز یا واستفاده نام تجاری این برند ۱۰ هزار لیر می باشد. سرمایه عملیاتی مورد نیاز که شامل ساخت و ساز، تعمیرات، دکوراسیون، تجهیزات و … بوده ۳۰ هزار لیر و میزان سرمایه در گردش که بعد از راه اندازی شامل خرید مواد اولیه، حقوق پرسنل، اجاره ماهانه و … بوده ۲۰۰ هزار لیر می باشد.

برای افتتاح نمایندگی فول پکیج این برند نیاز به ۱ پرسنل دارید. سود ناخالص ماهانه از طرف برند ۸۰ درصد اعلام شده و بازگشت سرمایه شما حدودا ۱۲ ماه، به طول می انجامد. این برند برای هزینه های تبلیغاتی که در سطح شهر، رادیو و تلویزیون، مجله و پوستر ها و … انجام می دهد، از شما سهمی نخواسته و بابت خدماتی که شامل آموزش پرسنل، بازار سازی و بازار یابی، مشاوره های دوره ای، مکان یابی و …. به شما میدهد نیز هزینه ای دریافت نخواهد کرد.

مشخصات ملکی که برای هر یک از شعب در نظر گرفته شده است، حداقل ۱۰ متر فضای بسته و بدون نیاز به فضای باز می باشد. در این پست سعی شده که تمام اطلاعات مورد نیاز برای داشتن یکی از شعبات این برند خدمتتان ارایه شود.

همانطور که قبلا ذکر شد خرید فرانچایز برندهای مختلف در ترکیه برای شما یک مزیت است و شما با ۲ هزار لیر می توانید یکی از شعبات این برند را داشته باشید. لازم به ذکر است که این هزینه های اعلام شده بدون در نظرگرفتن هزینه های مربوط به ملک و موارد اخذ مجوز های حقوقی است.

برای موارد حقوقی که شامل ثبت شرکت، افتتاح حساب بانکی، اخذ چالیشما ایزین، اخذ اقامت کاری، اخذ بیمه تامین اجتماعی، اخذ مجوزها و رخصت های شهرداری حدودا ۲۰ هزار لیر باید در نظر بگیرید.

 

  • اتم مستر (Atom Master) : شرایط خرید فرانچایز Atom Master در ترکیه

همانطور که می دانید برند Atom Master یک فروشگاه است،  که در طول روز انواع محصولات ویتامینه را به مشتریان خود ارایه می کند و از کیفیت بالایی برخوردار است.

محصولات قابل ارایه در این فروشگاه ، انواع محصولات ویتامینه است.

کشور مبدا این برند ترکیه بوده و در سال ۲۰۱۷ اولین شعبه را راه اندازی کرده است. در حال حاضر یعنی تا ابتدای سال ۲۰۲۰ شش شعبه در ترکیه با نام این برند راه اندازی شده است.

مدت زمانی که برای راه اندازی هر یک از شعبات از طرف صاحب برند اعلام میشود، ۴۵ روز کاری می باشد.

اگر شما بخواهید از میزان سرمایه برای خرید یکی از شعبات این برند اطلاعات داشته باشید، باید بگوییم که هزینه فرانچایز یا واستفاده نام تجاری این برند ۱۰ هزار لیر می باشد. سرمایه عملیاتی مورد نیاز که شامل ساخت و ساز، تعمیرات، دکوراسیون، تجهیزات و … بوده ۵۰ هزار لیر و میزان سرمایه در گردش که بعد از راه اندازی شامل خرید مواد اولیه، حقوق پرسنل، اجاره ماهانه و … بوده ۱۰ هزار لیر می باشد.

برای افتتاح نمایندگی فول پکیج این برند نیاز به ۳ پرسنل دارید. سود ناخالص ماهانه از طرف برند ۷۰ درصد اعلام شده و بازگشت سرمایه شما حدودا ۱۸ ماه، به طول می انجامد. این برند برای هزینه های تبلیغاتی که در سطح شهر، رادیو و تلویزیون، مجله و پوستر ها و … انجام می دهد، از شما سهمی نخواسته و بابت خدماتی که شامل آموزش پرسنل، بازار سازی و بازار یابی، مشاوره های دوره ای، مکان یابی و …. به شما می دهد ۲ درصد دریافت خواهد کرد.

مشخصات ملکی که برای هر یک از شعب در نظر گرفته شده است، حداقل ۳۰ متر فضای بسته و بدون نیاز به فضای باز می باشد. در این پست سعی شده که تمام اطلاعات مورد نیاز برای داشتن یکی از شعبات این برند خدمتتان ارایه شود.

همانطور که قبلا ذکر شد خرید فرانچایز برندهای مختلف در ترکیه برای شما یک مزیت است و شما با ۳ هزار لیر می توانید یکی از شعبات این برند را داشته باشید. لازم به ذکر است که این هزینه های اعلام شده بدون در نظرگرفتن هزینه های مربوط به ملک و موارد اخذ مجوز های حقوقی است.

برای موارد حقوقی که شامل ثبت شرکت، افتتاح حساب بانکی، اخذ چالیشما ایزین، اخذ اقامت کاری، اخذ بیمه تامین اجتماعی، اخذ مجوزها و رخصت های شهرداری حدودا ۲۰ هزار لیر باید در نظر بگیرید.

 

  • نیترو دراگونز (Nitrodragons) : شرایط خرید فرانچایز Nitrodragons در ترکیه

همانطور که می دانید برند Nitrodragons یک فروشگاه است،  که در طول روز انواع ذرت شده با تکنولوژی جدید را به مشتریان خود ارایه می کند و از کیفیت بالایی برخوردار است.

محصولات قابل ارایه در این فروشگاه ، انواع ذرت شده با تکنولوژی جدید است.

کشور مبدا این برند ترکیه بوده و در سال ۲۰۱۸ اولین شعبه را راه اندازی کرده است. در حال حاضر یعنی تا ابتدای سال ۲۰۲۰ نوزده شعبه در ترکیه با نام این برند راه اندازی شده است.

مدت زمانی که برای راه اندازی هر یک از شعبات از طرف صاحب برند اعلام می شود، ۱۵ روز کاری می باشد.

اگر شما بخواهید از میزان سرمایه برای خرید یکی از شعبات این برند اطلاعات داشته باشید، باید بگوییم که هزینه فرانچایز یا واستفاده نام تجاری این برند ۱۵ هزار لیر می باشد. سرمایه عملیاتی مورد نیاز که شامل ساخت و ساز، تعمیرات، دکوراسیون، تجهیزات و … بوده ۵۰ هزار لیر و میزان سرمایه در گردش که بعد از راه اندازی شامل خرید مواد اولیه، حقوق پرسنل، اجاره ماهانه و … بوده ۱۵ هزار لیر می باشد.

برای افتتاح نمایندگی فول پکیج این برند نیاز به ۲ پرسنل دارید. سود ناخالص ماهانه از طرف برند ۸۰ درصد اعلام شده و بازگشت سرمایه شما حدودا ۶ ماه، به طول می انجامد. این برند برای هزینه های تبلیغاتی که در سطح شهر، رادیو و تلویزیون، مجله و پوستر ها و … انجام می دهد، از شما سهمی نخواسته و بابت خدماتی که شامل آموزش پرسنل، بازار سازی و بازار یابی، مشاوره های دوره ای، مکان یابی و …. به شما میدهد نیز هزینه ای دریافت نخواهد کرد.

مشخصات ملکی که برای هر یک از شعب در نظر گرفته شده است، حداقل ۱۰ متر فضای بسته و بدون نیاز به فضای باز می باشد. در این پست سعی شده که تمام اطلاعات مورد نیاز برای داشتن یکی از شعبات این برند خدمتتان ارایه شود.

همانطور که قبلا ذکر شد خرید فرانچایز برندهای مختلف در ترکیه برای شما یک مزیت است و شما با ۲ هزار لیر می توانید یکی از شعبات این برند را داشته باشید. لازم به ذکر است که این هزینه های اعلام شده بدون در نظرگرفتن هزینه های مربوط به ملک و موارد اخذ مجوز های حقوقی است.

برای موارد حقوقی که شامل ثبت شرکت، افتتاح حساب بانکی، اخذ چالیشما ایزین، اخذ اقامت کاری، اخذ بیمه تامین اجتماعی، اخذ مجوزها و رخصت های شهرداری حدودا ۲۰ هزار لیر باید در نظر بگیرید.

در آخر برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مشاورین ما از طریق شماره واتس آپ ۰۵۴۲۶۲۰۱۳۹۰ در تماس بوده و برای کسب اطلاع از شرایط خرید فرانچایز دیگر برندها در ترکیه، مابقی پست های ما را مطالعه کنید.

  • لینک تک (Link Tech) : شرایط خرید فرانچایز Link Tech در ترکیه

همانطور که می دانید برند Link Tech یک فروشگاه است،  که در طول روز انواع لوازم جانبی صوتی و تصویری  را به مشتریان خود ارایه می کند و از کیفیت بالایی برخوردار است.

محصولات قابل ارایه در این فروشگاه ، انواع لوازم جانبی صوتی و تصویری است.

کشور مبدا این برند ترکیه بوده و در سال ۲۰۱۱ اولین شعبه را راه اندازی کرده است. در حال حاضر یعنی تا ابتدای سال ۲۰۲۰ صد شعبه در ترکیه با نام این برند راه اندازی شده است.

مدت زمانی که برای راه اندازی هر یک از شعبات از طرف صاحب برند اعلام می شود، ۱۵ روز کاری می باشد.

اگر شما بخواهید از میزان سرمایه برای خرید یکی از شعبات این برند اطلاعات داشته باشید، باید بگوییم که هزینه فرانچایز یا واستفاده نام تجاری این برند ۲۰ هزار لیر می باشد. سرمایه عملیاتی مورد نیاز که شامل ساخت و ساز، تعمیرات، دکوراسیون، تجهیزات و … بوده ۲۰۰ هزار لیر و میزان سرمایه در گردش که بعد از راه اندازی شامل خرید مواد اولیه، حقوق پرسنل، اجاره ماهانه و … بوده ۲۰ هزار لیر می باشد.

برای افتتاح نمایندگی فول پکیج این برند نیاز به ۱ پرسنل دارید. سود ناخالص ماهانه از طرف برند ۸۰ درصد اعلام شده و بازگشت سرمایه شما حدودا ۱۸ ماه، به طول می انجامد. این برند برای هزینه های تبلیغاتی که در سطح شهر، رادیو و تلویزیون، مجله و پوستر ها و … انجام می دهد، از شما سهمی نخواسته و بابت خدماتی که شامل آموزش پرسنل، بازار سازی و بازار یابی، مشاوره های دوره ای، مکان یابی و …. به شما میدهد نیز هزینه ای دریافت نخواهد کرد.

مشخصات ملکی که برای هر یک از شعب در نظر گرفته شده است، حداقل ۲۰ متر فضای بسته و بدون نیاز به فضای باز می باشد. در این پست سعی شده که تمام اطلاعات مورد نیاز برای داشتن یکی از شعبات این برند خدمتتان ارایه شود.

همانطور که قبلا ذکر شد خرید فرانچایز برندهای مختلف در ترکیه برای شما یک مزیت است و شما با ۲ هزار لیر می توانید یکی از شعبات این برند را داشته باشید. لازم به ذکر است که این هزینه های اعلام شده بدون در نظرگرفتن هزینه های مربوط به ملک و موارد اخذ مجوز های حقوقی است.

برای موارد حقوقی که شامل ثبت شرکت، افتتاح حساب بانکی، اخذ چالیشما ایزین، اخذ اقامت کاری، اخذ بیمه تامین اجتماعی، اخذ مجوزها و رخصت های شهرداری حدودا ۲۰ هزار لیر باید در نظر بگیرید.

 

 

  • هیوندای (Hyundai) : شرایط خرید فرانچایز Hyundai در ترکیه

همانطور که می دانید برند Hyundai  یک فروشگاه است،  که در طول روز انواع دستگاه تصویه آب  را به مشتریان خود ارایه می کند و از کیفیت بالایی برخوردار است.

محصولات قابل ارایه در این فروشگاه ، انواع دستگاه تصویه آب است.

کشور مبدا این برند ترکیه بوده و در سال ۲۰۰۵ اولین شعبه را راه اندازی کرده است. در حال حاضر یعنی تا ابتدای سال ۲۰۲۰ بیست و شش شعبه در ترکیه با نام این برند راه اندازی شده است.

مدت زمانی که برای راه اندازی هر یک از شعبات از طرف صاحب برند اعلام می شود، ۸ روز کاری می باشد.

اگر شما بخواهید از میزان سرمایه برای خرید یکی از شعبات این برند اطلاعات داشته باشید، باید بگوییم که هزینه فرانچایز یا واستفاده نام تجاری این برند ۲۰ هزار لیر می باشد. سرمایه عملیاتی مورد نیاز که شامل ساخت و ساز، تعمیرات، دکوراسیون، تجهیزات و … بوده ۲۰ هزار لیر و میزان سرمایه در گردش که بعد از راه اندازی شامل خرید مواد اولیه، حقوق پرسنل، اجاره ماهانه و … بوده ۱۰ هزار لیر می باشد.

برای افتتاح نمایندگی فول پکیج این برند نیاز به ۲ پرسنل دارید. سود ناخالص ماهانه از طرف برند ۸۰ درصد اعلام شده و بازگشت سرمایه شما حدودا ۲۴ ماه، به طول می انجامد. این برند برای هزینه های تبلیغاتی که در سطح شهر، رادیو و تلویزیون، مجله و پوستر ها و … انجام می دهد، از شما سهمی نخواسته و بابت خدماتی که شامل آموزش پرسنل، بازار سازی و بازار یابی، مشاوره های دوره ای، مکان یابی و …. به شما می دهد نیز ۸ درصد دریافت خواهد کرد.

مشخصات ملکی که برای هر یک از شعب در نظر گرفته شده است، حداقل ۳۰ متر فضای بسته و بدون نیاز به فضای باز می باشد. در این پست سعی شده که تمام اطلاعات مورد نیاز برای داشتن یکی از شعبات این برند خدمتتان ارایه شود.

همانطور که قبلا ذکر شد خرید فرانچایز برندهای مختلف در ترکیه برای شما یک مزیت است و شما با ۳ هزار لیر می توانید یکی از شعبات این برند را داشته باشید. لازم به ذکر است که این هزینه های اعلام شده بدون در نظرگرفتن هزینه های مربوط به ملک و موارد اخذ مجوز های حقوقی است.

برای موارد حقوقی که شامل ثبت شرکت، افتتاح حساب بانکی، اخذ چالیشما ایزین، اخذ اقامت کاری، اخذ بیمه تامین اجتماعی، اخذ مجوزها و رخصت های شهرداری حدودا ۲۰ هزار لیر باید در نظر بگیرید.

در آخر برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مشاورین ما از طریق شماره واتس آپ ۰۵۴۲۶۲۰۱۳۹۰ در تماس بوده و برای کسب اطلاع از شرایط خرید فرانچایز دیگر برندها در ترکیه، مابقی پست های ما را مطالعه کنید.

  • دینچ سو (Dinçsu) : شرایط خرید فرانچایز Dinçsu در ترکیه

همانطور که می دانید برند Dinçsu یک فروشگاه است،  که در طول روز انواع خدمات مربوط به پخش آب معدنی را به مشتریان خود ارایه می کند و از کیفیت بالایی برخوردار است.

محصولات قابل ارایه در این فروشگاه ، انواع خدمات مربوط به پخش آب معدنی است.

کشور مبدا این برند ترکیه بوده و در سال ۲۰۱۰ اولین شعبه را راه اندازی کرده است. در حال حاضر یعنی تا ابتدای سال ۲۰۲۰ تعداد ۱۰۰ شعبه در ترکیه با نام این برند راه اندازی شده است.

مدت زمانی که برای راه اندازی هر یک از شعبات از طرف صاحب برند اعلام می شود، ۱۵ روز کاری می باشد.

اگر شما بخواهید از میزان سرمایه برای خرید یکی از شعبات این برند اطلاعات داشته باشید، باید بگوییم که هزینه فرانچایز یا واستفاده نام تجاری این برند ۱۰ هزار لیر می باشد. سرمایه عملیاتی مورد نیاز که شامل ساخت و ساز، تعمیرات، دکوراسیون، تجهیزات و … بوده ۳۰ هزار لیر و میزان سرمایه در گردش که بعد از راه اندازی شامل خرید مواد اولیه، حقوق پرسنل، اجاره ماهانه و … بوده ۲۰ هزار لیر می باشد.

برای افتتاح نمایندگی فول پکیج این برند نیاز به ۲ پرسنل دارید. سود ناخالص ماهانه از طرف برند ۶۰ درصد اعلام شده و بازگشت سرمایه شما حدودا ۱۲ ماه، به طول می انجامد. این برند برای هزینه های تبلیغاتی که در سطح شهر، رادیو و تلویزیون، مجله و پوستر ها و … انجام می دهد، از شما سهمی نخواسته و بابت خدماتی که شامل آموزش پرسنل، بازار سازی و بازار یابی، مشاوره های دوره ای، مکان یابی و …. به شما میدهد نیز هزینه ای دریافت نخواهد کرد.

مشخصات ملکی که برای هر یک از شعب در نظر گرفته شده است، حداقل ۵۰ متر فضای بسته و بدون نیاز به فضای باز می باشد. در این پست سعی شده که تمام اطلاعات مورد نیاز برای داشتن یکی از شعبات این برند خدمتتان ارایه شود.

همانطور که قبلا ذکر شد خرید فرانچایز برندهای مختلف در ترکیه برای شما یک مزیت است و شما با ۶۰ هزار لیر می توانید یکی از شعبات این برند را داشته باشید. لازم به ذکر است که این هزینه های اعلام شده بدون در نظرگرفتن هزینه های مربوط به ملک و موارد اخذ مجوز های حقوقی است.

برای موارد حقوقی که شامل ثبت شرکت، افتتاح حساب بانکی، اخذ چالیشما ایزین، اخذ اقامت کاری، اخذ بیمه تامین اجتماعی، اخذ مجوزها و رخصت های شهرداری حدودا ۲۰ هزار لیر باید در نظر بگیرید.

 

  • دوآ (Doğa) : شرایط خرید فرانچایز Doğa در ترکیه

همانطور که می دانید برند Doğa یک فروشگاه است،  که در طول روز انواع خدمات مربوط به پخش آب معدنی را به مشتریان خود ارایه می کند و از کیفیت بالایی برخوردار است.

محصولات قابل ارایه در این فروشگاه ، انواع خدمات مربوط به پخش آب معدنی است.

کشور مبدا این برند ترکیه بوده و در سال ۲۰۰۵ اولین شعبه را راه اندازی کرده است. در حال حاضر یعنی تا ابتدای سال ۲۰۲۰ تعداد ۱۲۰۳ شعبه در ترکیه با نام این برند راه اندازی شده است.

مدت زمانی که برای راه اندازی هر یک از شعبات از طرف صاحب برند اعلام می شود، ۱۵ روز کاری می باشد.

اگر شما بخواهید از میزان سرمایه برای خرید یکی از شعبات این برند اطلاعات داشته باشید، باید بگوییم که هزینه فرانچایز یا واستفاده نام تجاری این برند ۱۰ هزار لیر می باشد. سرمایه عملیاتی مورد نیاز که شامل ساخت و ساز، تعمیرات، دکوراسیون، تجهیزات و … بوده ۳۰ هزار لیر و میزان سرمایه در گردش که بعد از راه اندازی شامل خرید مواد اولیه، حقوق پرسنل، اجاره ماهانه و … بوده ۲۰ هزار لیر می باشد.

برای افتتاح نمایندگی فول پکیج این برند نیاز به ۲ پرسنل دارید. سود ناخالص ماهانه از طرف برند ۶۰ درصد اعلام شده و بازگشت سرمایه شما حدودا ۱۲ ماه، به طول می انجامد. این برند برای هزینه های تبلیغاتی که در سطح شهر، رادیو و تلویزیون، مجله و پوستر ها و … انجام می دهد، از شما سهمی نخواسته و بابت خدماتی که شامل آموزش پرسنل، بازار سازی و بازار یابی، مشاوره های دوره ای، مکان یابی و …. به شما میدهد نیز هزینه ای دریافت نخواهد کرد.

مشخصات ملکی که برای هر یک از شعب در نظر گرفته شده است، حداقل ۵۰ متر فضای بسته و بدون نیاز به فضای باز می باشد. در این پست سعی شده که تمام اطلاعات مورد نیاز برای داشتن یکی از شعبات این برند خدمتتان ارایه شود.

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید  ثبت شرکت در ترکیه 2024

همانطور که قبلا ذکر شد خرید فرانچایز برندهای مختلف در ترکیه برای شما یک مزیت است و شما با ۶۰ هزار لیر می توانید یکی از شعبات این برند را داشته باشید. لازم به ذکر است که این هزینه های اعلام شده بدون در نظرگرفتن هزینه های مربوط به ملک و موارد اخذ مجوز های حقوقی است.

برای موارد حقوقی که شامل ثبت شرکت، افتتاح حساب بانکی، اخذ چالیشما ایزین، اخذ اقامت کاری، اخذ بیمه تامین اجتماعی، اخذ مجوزها و رخصت های شهرداری حدودا ۲۰ هزار لیر باید در نظر بگیرید.

 

  • کوچوک شیلر (küçük şeyler) : شرایط خرید فرانچایز küçük şeyler در ترکیه

همانطور که می دانید برند küçük şeyler یک مدرسه ابتدایی است،  که هر ساله تعداد زیادی دانش آموز را به خود جذب می کند و از کیفیت بالایی برخوردار است و خدماتی از جمله آموزش، بازاریابی، مشاوره، مکان یابی، تبلیغات را به علاقه مندان به افتتاح شعبه ارائه می کند.

کشور مبدا این برند ترکیه بوده و در سال ۲۰۰۶ اولین شعبه را راه اندازی کرده است. در حال حاضر یعنی تا ابتدای سال ۲۰۲۰ تعداد ۴۰ شعبه در ترکیه با نام این برند راه اندازی شده است.

مدت زمانی که برای راه اندازی هر یک از شعبات از طرف صاحب برند اعلام می شود، ۹۰ روز کاری می باشد.

اگر شما بخواهید از میزان سرمایه برای خرید یکی از شعبات این برند اطلاعات داشته باشید، باید بگوییم که هزینه فرانچایز یا واستفاده نام تجاری این برند ۱۵۰ هزار لیر می باشد. سرمایه عملیاتی مورد نیاز که شامل ساخت و ساز، تعمیرات، دکوراسیون، تجهیزات و … بوده ۱ میلیون لیر و میزان سرمایه در گردش که بعد از راه اندازی شامل خرید مواد اولیه، حقوق پرسنل، اجاره ماهانه و … بوده ۳۵۰ هزار لیر می باشد.

برای افتتاح نمایندگی فول پکیج این برند نیاز به ۲۰ پرسنل دارید. سود ناخالص ماهانه از طرف برند ۵۰ درصد اعلام شده و بازگشت سرمایه شما حدودا ۳۶ ماه، به طول می انجامد. این برند برای هزینه های تبلیغاتی که در سطح شهر، رادیو و تلویزیون، مجله و پوستر ها و … انجام می دهد، از شما سهمی نخواسته و بابت خدماتی که شامل آموزش پرسنل، بازار سازی و بازار یابی، مشاوره های دوره ای، مکان یابی و …. به شما می دهد نیز ۴ درصد دریافت خواهد کرد.

مشخصات ملکی که برای هر یک از شعب در نظر گرفته شده است، حداقل ۵۰۰ متر فضای بسته و ۲۵۰ متر فضای باز می باشد. در این پست سعی شده که تمام اطلاعات مورد نیاز برای داشتن یکی از شعبات این برند خدمتتان ارایه شود.

همانطور که قبلا ذکر شد خرید فرانچایز برندهای مختلف در ترکیه برای شما یک مزیت است و شما با ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار لیر می توانید یکی از شعبات این برند را داشته باشید. لازم به ذکر است که این هزینه های اعلام شده بدون در نظرگرفتن هزینه های مربوط به ملک و موارد اخذ مجوز های حقوقی است.

برای موارد حقوقی که شامل ثبت شرکت، افتتاح حساب بانکی، اخذ چالیشما ایزین، اخذ اقامت کاری، اخذ بیمه تامین اجتماعی، اخذ مجوزها و رخصت های شهرداری حدودا ۲۰ هزار لیر باید در نظر بگیرید.

 

  • فلش یوروپ تورکیه (Flash Europe Türkiye) : شرایط خرید فرانچایز Flash Europe Türkiye در ترکیه

همانطور که می دانید برند Flash Europe Türkiye  یک شرکت حمل و نقل  است،  که از کیفیت بالایی در زمینه حمل و نقل برخوردار است و خدماتی از جمله آموزش، بازاریابی، مشاوره، مکان یابی، تبلیغات را به علاقه مندان به افتتاح شعبه ارائه می کند.

کشور مبدا این برند فرانسه بوده و در سال ۲۰۱۳ اولین شعبه را راه اندازی کرده است. در حال حاضر یعنی تا ابتدای سال ۲۰۲۰ تعداد ۴ شعبه در ترکیه با نام این برند راه اندازی شده است.

مدت زمانی که برای راه اندازی هر یک از شعبات از طرف صاحب برند اعلام می شود، ۳۰ روز کاری می باشد.

اگر شما بخواهید از میزان سرمایه برای خرید یکی از شعبات این برند اطلاعات داشته باشید، باید بگوییم که هزینه فرانچایز یا واستفاده نام تجاری این برند ۲۵ هزار یورو می باشد. سرمایه عملیاتی مورد نیاز که شامل ساخت و ساز، تعمیرات، دکوراسیون، تجهیزات و … بوده ۲۵ هزار یورو و میزان سرمایه در گردش که بعد از راه اندازی شامل خرید مواد اولیه، حقوق پرسنل، اجاره ماهانه و … بوده ۵۰ هزار یورو می باشد.

برای افتتاح نمایندگی فول پکیج این برند نیاز به ۴ پرسنل دارید. سود ناخالص ماهانه از طرف برند ۶۰ درصد اعلام شده و بازگشت سرمایه شما حدودا ۳۶ ماه، به طول می انجامد. این برند برای هزینه های تبلیغاتی که در سطح شهر، رادیو و تلویزیون، مجله و پوستر ها و … انجام می دهد، از شما سهمی نخواسته و بابت خدماتی که شامل آموزش پرسنل، بازار سازی و بازار یابی، مشاوره های دوره ای، مکان یابی و …. به شما می دهد نیز سهمی دریافت نخواهد کرد.

مشخصات ملکی که برای هر یک از شعب در نظر گرفته شده است، حداقل ۱۰۰ متر فضای بسته و بدون نیاز به فضای باز می باشد. در این پست سعی شده که تمام اطلاعات مورد نیاز برای داشتن یکی از شعبات این برند خدمتتان ارایه شود.

همانطور که قبلا ذکر شد خرید فرانچایز برندهای مختلف در ترکیه برای شما یک مزیت است و شما با ۱۰۰ هزار یورو می توانید یکی از شعبات این برند را داشته باشید. لازم به ذکر است که این هزینه های اعلام شده بدون در نظرگرفتن هزینه های مربوط به ملک و موارد اخذ مجوز های حقوقی است.

برای موارد حقوقی که شامل ثبت شرکت، افتتاح حساب بانکی، اخذ چالیشما ایزین، اخذ اقامت کاری، اخذ بیمه تامین اجتماعی، اخذ مجوزها و رخصت های شهرداری حدودا ۲۰ هزار لیر باید در نظر بگیرید.

 

  • اجوکیشن فرست (Education first) : شرایط خرید فرانچایز Education first در ترکیه

همانطور که می دانید برند Education first  یک مرکز آموزش زبان است،  که هر ساله تعداد زیادی دانش آموز را به خود جذب می کند و از کیفیت بالایی برخوردار است و خدماتی از جمله آموزش، بازاریابی، مشاوره، مکان یابی، تبلیغات را به علاقه مندان به افتتاح شعبه ارائه می کند.

کشور مبدا این برند سوئد  بوده و در سال ۱۳۶۵ اولین شعبه را راه اندازی کرده است. در حال حاضر یعنی تا ابتدای سال ۲۰۲۰ تعداد ۱۴ شعبه در ترکیه با نام این برند راه اندازی شده است.

مدت زمانی که برای راه اندازی هر یک از شعبات از طرف صاحب برند اعلام می شود، ۶۰ روز کاری می باشد.

اگر شما بخواهید از میزان سرمایه برای خرید یکی از شعبات این برند اطلاعات داشته باشید، باید بگوییم که هزینه فرانچایز یا واستفاده نام تجاری این برند ۱۰ هزار لیر می باشد. سرمایه عملیاتی مورد نیاز که شامل ساخت و ساز، تعمیرات، دکوراسیون، تجهیزات و … بوده ۲۰۰ هزار لیر و میزان سرمایه در گردش که بعد از راه اندازی شامل خرید مواد اولیه، حقوق پرسنل، اجاره ماهانه و … بوده ۵۰ هزار لیر می باشد.

برای افتتاح نمایندگی فول پکیج این برند نیاز به ۲۰ پرسنل دارید. سود ناخالص ماهانه از طرف برند ۷۰ درصد اعلام شده و بازگشت سرمایه شما حدودا ۲۴ ماه، به طول می انجامد. این برند برای هزینه های تبلیغاتی که در سطح شهر، رادیو و تلویزیون، مجله و پوستر ها و … انجام می دهد، از شما سهمی نخواسته و بابت خدماتی که شامل آموزش پرسنل، بازار سازی و بازار یابی، مشاوره های دوره ای، مکان یابی و …. به شما می دهد نیز ۴ درصد دریافت خواهد کرد.

مشخصات ملکی که برای هر یک از شعب در نظر گرفته شده است، حداقل ۲۰۰ متر فضای بسته و بدون نیاز به فضای باز می باشد. در این پست سعی شده که تمام اطلاعات مورد نیاز برای داشتن یکی از شعبات این برند خدمتتان ارایه شود.

همانطور که قبلا ذکر شد خرید فرانچایز برندهای مختلف در ترکیه برای شما یک مزیت است و شما با ۲۶۰ هزار لیر می توانید یکی از شعبات این برند را داشته باشید. لازم به ذکر است که این هزینه های اعلام شده بدون در نظرگرفتن هزینه های مربوط به ملک و موارد اخذ مجوز های حقوقی است.

برای موارد حقوقی که شامل ثبت شرکت، افتتاح حساب بانکی، اخذ چالیشما ایزین، اخذ اقامت کاری، اخذ بیمه تامین اجتماعی، اخذ مجوزها و رخصت های شهرداری حدودا ۲۰ هزار لیر باید در نظر بگیرید.

 

  • اوفیس (Eofis) : شرایط خرید فرانچایز Eofis در ترکیه

همانطور که می دانید برند Eofis  یک بنگاه اجاره آفیس های آماده است،  که هر ساله به مشتریان خود خدمات می دهد  و از کیفیت بالایی برخوردار است و خدماتی از جمله آموزش، بازاریابی، مشاوره، مکان یابی، تبلیغات را به علاقه مندان به افتتاح شعبه ارائه می کند.

کشور مبدا این برند ترکیه  بوده و در سال ۲۰۱۰ اولین شعبه را راه اندازی کرده است. در حال حاضر یعنی تا ابتدای سال ۲۰۲۰ تعداد ۴۱ شعبه در ترکیه با نام این برند راه اندازی شده است.

مدت زمانی که برای راه اندازی هر یک از شعبات از طرف صاحب برند اعلام می شود، ۳۰ روز کاری می باشد.

اگر شما بخواهید از میزان سرمایه برای خرید یکی از شعبات این برند اطلاعات داشته باشید، باید بگوییم که هزینه فرانچایز یا واستفاده نام تجاری این برند ۵۰ هزار لیر می باشد. سرمایه عملیاتی مورد نیاز که شامل ساخت و ساز، تعمیرات، دکوراسیون، تجهیزات و … بوده ۵۰ هزار لیر و میزان سرمایه در گردش که بعد از راه اندازی شامل خرید مواد اولیه، حقوق پرسنل، اجاره ماهانه و … بوده ۱۰ هزار لیر می باشد.

برای افتتاح نمایندگی فول پکیج این برند نیاز به ۳ پرسنل دارید. سود ناخالص ماهانه از طرف برند ۹۰ درصد اعلام شده و بازگشت سرمایه شما حدودا ۱۲ ماه، به طول می انجامد. این برند برای هزینه های تبلیغاتی که در سطح شهر، رادیو و تلویزیون، مجله و پوستر ها و … انجام می دهد، از شما سهمی نخواسته و بابت خدماتی که شامل آموزش پرسنل، بازار سازی و بازار یابی، مشاوره های دوره ای، مکان یابی و …. به شما می دهد نیز ۱۰ درصد دریافت خواهد کرد.

مشخصات ملکی که برای هر یک از شعب در نظر گرفته شده است، حداقل ۵۰ متر فضای بسته و بدون نیاز به فضای باز می باشد. در این پست سعی شده که تمام اطلاعات مورد نیاز برای داشتن یکی از شعبات این برند خدمتتان ارایه شود.

  • Dry Clean Express : شرایط خرید فرانچایز Dry Clean Express در ترکیه

همانطور که می دانید برند Dry Clean Express یک شرکت خشکشویی است،  که هر ساله به مشتریان خود خدمات می دهد  و از کیفیت بالایی برخوردار است و خدماتی از جمله آموزش، بازاریابی، مشاوره، مکان یابی، تبلیغات را به علاقه مندان به افتتاح شعبه ارائه می کند.

کشور مبدا این برند ترکیه  بوده و در سال ۲۰۰۶ اولین شعبه را راه اندازی کرده است. در حال حاضر یعنی تا ابتدای سال ۲۰۲۰ تعداد ۹۶ شعبه در ترکیه با نام این برند راه اندازی شده است.

مدت زمانی که برای راه اندازی هر یک از شعبات از طرف صاحب برند اعلام می شود، ۳۰ روز کاری می باشد.

اگر شما بخواهید از میزان سرمایه برای خرید یکی از شعبات این برند اطلاعات داشته باشید، باید بگوییم که هزینه فرانچایز یا واستفاده نام تجاری این برند ۱۵ هزار یورو می باشد. سرمایه عملیاتی مورد نیاز که شامل ساخت و ساز، تعمیرات، دکوراسیون، تجهیزات و … بوده ۷۵ هزار یورو و میزان سرمایه در گردش که بعد از راه اندازی شامل خرید مواد اولیه، حقوق پرسنل، اجاره ماهانه و … بوده ۱۰ هزار یورو می باشد.

برای افتتاح نمایندگی فول پکیج این برند نیاز به ۳ پرسنل دارید. سود ناخالص ماهانه از طرف برند ۷۰ درصد اعلام شده و بازگشت سرمایه شما حدودا ۱۸ ماه، به طول می انجامد. این برند برای هزینه های تبلیغاتی که در سطح شهر، رادیو و تلویزیون، مجله و پوستر ها و … انجام می دهد، از شما سهمی نخواسته و بابت خدماتی که شامل آموزش پرسنل، بازار سازی و بازار یابی، مشاوره های دوره ای، مکان یابی و …. به شما می دهد نیز ۵ درصد دریافت خواهد کرد.

مشخصات ملکی که برای هر یک از شعب در نظر گرفته شده است، حداقل ۶۰ متر فضای بسته و بدون نیاز به فضای باز می باشد. در این پست سعی شده که تمام اطلاعات مورد نیاز برای داشتن یکی از شعبات این برند خدمتتان ارایه شود.

همانطور که قبلا ذکر شد خرید فرانچایز برندهای مختلف در ترکیه برای شما یک مزیت است و شما با ۱۰۰ هزار یورو می توانید یکی از شعبات این برند را داشته باشید. لازم به ذکر است که این هزینه های اعلام شده بدون در نظرگرفتن هزینه های مربوط به ملک و موارد اخذ مجوز های حقوقی است.

برای موارد حقوقی که شامل ثبت شرکت، افتتاح حساب بانکی، اخذ چالیشما ایزین، اخذ اقامت کاری، اخذ بیمه تامین اجتماعی، اخذ مجوزها و رخصت های شهرداری حدودا ۲۰ هزار لیر باید در نظر بگیرید.

 

  • Doktor Balık : شرایط خرید فرانچایز Doktor Balık در ترکیه

همانطور که می دانید برند Doktor Balık یک  کلینیک زیبایی است،  که هر ساله به مشتریان خود خدمات می دهد  و از کیفیت بالایی برخوردار است و خدماتی از جمله آموزش، بازاریابی، مشاوره، مکان یابی، تبلیغات را به علاقه مندان به افتتاح شعبه ارائه می کند.

کشور مبدا این برند ترکیه  بوده و در سال ۲۰۱۳ اولین شعبه را راه اندازی کرده است. در حال حاضر یعنی تا ابتدای سال ۲۰۲۰ تعداد ۳ شعبه در ترکیه با نام این برند راه اندازی شده است.

مدت زمانی که برای راه اندازی هر یک از شعبات از طرف صاحب برند اعلام می شود، ۶۰ روز کاری می باشد.

اگر شما بخواهید از میزان سرمایه برای خرید یکی از شعبات این برند اطلاعات داشته باشید، باید بگوییم که هزینه فرانچایز یا واستفاده نام تجاری این برند ۱۰ هزار دلار می باشد. سرمایه عملیاتی مورد نیاز که شامل ساخت و ساز، تعمیرات، دکوراسیون، تجهیزات و … بوده ۵۰ هزار دلار و میزان سرمایه در گردش که بعد از راه اندازی شامل خرید مواد اولیه، حقوق پرسنل، اجاره ماهانه و … بوده ۵ هزار دلار می باشد.

برای افتتاح نمایندگی فول پکیج این برند نیاز به ۵ پرسنل دارید. سود ناخالص ماهانه از طرف برند ۶۰ درصد اعلام شده و بازگشت سرمایه شما حدودا ۳۶ ماه، به طول می انجامد. این برند برای هزینه های تبلیغاتی که در سطح شهر، رادیو و تلویزیون، مجله و پوستر ها و … انجام می دهد، از شما سهمی نخواسته و بابت خدماتی که شامل آموزش پرسنل، بازار سازی و بازار یابی، مشاوره های دوره ای، مکان یابی و …. به شما می دهد نیز ۴ درصد دریافت خواهد کرد.

مشخصات ملکی که برای هر یک از شعب در نظر گرفته شده است، حداقل ۳۰ متر فضای بسته و بدون نیاز به فضای باز می باشد. در این پست سعی شده که تمام اطلاعات مورد نیاز برای داشتن یکی از شعبات این برند خدمتتان ارایه شود.

همانطور که قبلا ذکر شد خرید فرانچایز برندهای مختلف در ترکیه برای شما یک مزیت است و شما با ۶۵ هزار دلار می توانید یکی از شعبات این برند را داشته باشید. لازم به ذکر است که این هزینه های اعلام شده بدون در نظرگرفتن هزینه های مربوط به ملک و موارد اخذ مجوز های حقوقی است.

برای موارد حقوقی که شامل ثبت شرکت، افتتاح حساب بانکی، اخذ چالیشما ایزین، اخذ اقامت کاری، اخذ بیمه تامین اجتماعی، اخذ مجوزها و رخصت های شهرداری حدودا ۲۰ هزار لیر باید در نظر بگیرید.

 

  • Bil koleji: شرایط خرید فرانچایز Bil koleji در ترکیه

همانطور که می دانید برند Bil koleji یک  موسسه آموزشی از مقطع ابتدایی تا دبیرستان است،  که هر ساله دانش آموزان زیادی را به خود جذب می کند. از کیفیت بالایی برخوردار است و خدماتی از جمله آموزش، بازاریابی، مشاوره، مکان یابی، تبلیغات را به علاقه مندان به افتتاح شعبه ارائه می کند و به آن به چشم یک برند نگاه می کنیم.

کشور مبدا این برند ترکیه  بوده و در سال ۱۹۹۴ اولین شعبه را راه اندازی کرده است. در حال حاضر یعنی تا ابتدای سال ۲۰۲۰ تعداد ۱۲۴  شعبه در ترکیه با نام این برند راه اندازی شده است.

مدت زمانی که برای راه اندازی هر یک از شعبات از طرف صاحب برند اعلام می شود، ۹۰ روز کاری می باشد.

اگر شما بخواهید از میزان سرمایه برای خرید یکی از شعبات این برند اطلاعات داشته باشید، باید بگوییم که هزینه فرانچایز یا واستفاده نام تجاری این برند ۲۴۰ هزار لیر می باشد. سرمایه عملیاتی مورد نیاز که شامل ساخت و ساز، تعمیرات، دکوراسیون، تجهیزات و … بوده ۱ میلیون لیر و میزان سرمایه در گردش که بعد از راه اندازی شامل خرید مواد اولیه، حقوق پرسنل، اجاره ماهانه و … بوده ۱۶۰ هزار لیر می باشد.

برای افتتاح نمایندگی فول پکیج این برند نیاز به ۲۰ پرسنل دارید. سود ناخالص ماهانه از طرف برند ۵۰ درصد اعلام شده و بازگشت سرمایه شما حدودا ۳۶ ماه، به طول می انجامد. این برند برای هزینه های تبلیغاتی که در سطح شهر، رادیو و تلویزیون، مجله و پوستر ها و … انجام می دهد، از شما سهمی نخواسته و بابت خدماتی که شامل آموزش پرسنل، بازار سازی و بازار یابی، مشاوره های دوره ای، مکان یابی و …. به شما می دهد نیز ۷ درصد دریافت خواهد کرد.

مشخصات ملکی که برای هر یک از شعب در نظر گرفته شده است، حداقل ۵۰۰ متر فضای بسته و ۲۵۰ متر فضای باز می باشد. در این پست سعی شده که تمام اطلاعات مورد نیاز برای داشتن یکی از شعبات این برند خدمتتان ارایه شود.

همانطور که قبلا ذکر شد خرید فرانچایز برندهای مختلف در ترکیه برای شما یک مزیت است و شما با ۱ میلیون و ۴۰۰ هزار لیر می توانید یکی از شعبات این برند را داشته باشید. لازم به ذکر است که این هزینه های اعلام شده بدون در نظرگرفتن هزینه های مربوط به ملک و موارد اخذ مجوز های حقوقی است.

برای موارد حقوقی که شامل ثبت شرکت، افتتاح حساب بانکی، اخذ چالیشما ایزین، اخذ اقامت کاری، اخذ بیمه تامین اجتماعی، اخذ مجوزها و رخصت های شهرداری حدودا ۲۰ هزار لیر باید در نظر بگیرید.

 

  • بی فیت (B-fit) : شرایط خرید فرانچایز B-fit در ترکیه

همانطور که می دانید برند B-fit یک سالن ورزشی مخصوص بانوان است،  که هر ساله به مشتریان خود خدمات می دهد  و از کیفیت بالایی برخوردار است و خدماتی از جمله آموزش، بازاریابی، مشاوره، مکان یابی، تبلیغات را به علاقه مندان به افتتاح شعبه ارائه می کند.

کشور مبدا این برند ترکیه  بوده و در سال ۲۰۰۶ اولین شعبه را راه اندازی کرده است. در حال حاضر یعنی تا ابتدای سال ۲۰۲۰ تعداد ۲۲۶ شعبه در ترکیه با نام این برند راه اندازی شده است.

مدت زمانی که برای راه اندازی هر یک از شعبات از طرف صاحب برند اعلام می شود، ۳۰ روز کاری می باشد.

اگر شما بخواهید از میزان سرمایه برای خرید یکی از شعبات این برند اطلاعات داشته باشید، باید بگوییم که هزینه فرانچایز یا واستفاده نام تجاری این برند ۷۵ هزار لیر می باشد. سرمایه عملیاتی مورد نیاز که شامل ساخت و ساز، تعمیرات، دکوراسیون، تجهیزات و … بوده ۱۰۰ هزار لیر و میزان سرمایه در گردش که بعد از راه اندازی شامل خرید مواد اولیه، حقوق پرسنل، اجاره ماهانه و … بوده ۲۵ هزار لیر می باشد.

برای افتتاح نمایندگی فول پکیج این برند نیاز به ۵ پرسنل دارید. سود ناخالص ماهانه از طرف برند ۵۰ درصد اعلام شده و بازگشت سرمایه شما حدودا ۴۰ ماه، به طول می انجامد. این برند برای هزینه های تبلیغاتی که در سطح شهر، رادیو و تلویزیون، مجله و پوستر ها و … انجام می دهد، از شما سهمی نخواسته و بابت خدماتی که شامل آموزش پرسنل، بازار سازی و بازار یابی، مشاوره های دوره ای، مکان یابی و …. به شما می دهد نیز ۱ درصد دریافت خواهد کرد.

مشخصات ملکی که برای هر یک از شعب در نظر گرفته شده است، حداقل ۱۲۰ متر فضای بسته و بدون نیاز به فضای باز می باشد. در این پست سعی شده که تمام اطلاعات مورد نیاز برای داشتن یکی از شعبات این برند خدمتتان ارایه شود.

همانطور که قبلا ذکر شد خرید فرانچایز برندهای مختلف در ترکیه برای شما یک مزیت است و شما با ۲۰۰ هزار لیر می توانید یکی از شعبات این برند را داشته باشید. لازم به ذکر است که این هزینه های اعلام شده بدون در نظرگرفتن هزینه های مربوط به ملک و موارد اخذ مجوز های حقوقی است.

برای موارد حقوقی که شامل ثبت شرکت، افتتاح حساب بانکی، اخذ چالیشما ایزین، اخذ اقامت کاری، اخذ بیمه تامین اجتماعی، اخذ مجوزها و رخصت های شهرداری حدودا ۲۰ هزار لیر باید در نظر بگیرید.

 

  • آنادولو گروپ (Anadolu Group) : شرایط خرید فرانچایز Anadolu Group در ترکیه

همانطور که می دانید برند Anadolu Group یک سالن ورزشی است،  که هر ساله به مشتریان خود خدمات می دهد  و از کیفیت بالایی برخوردار است و خدماتی از جمله آموزش، بازاریابی، مشاوره، مکان یابی، تبلیغات را به علاقه مندان به افتتاح شعبه ارائه می کند.

کشور مبدا این برند ترکیه  بوده و در سال ۲۰۱۴ اولین شعبه را راه اندازی کرده است. در حال حاضر یعنی تا ابتدای سال ۲۰۲۰ تعداد ۲ شعبه در ترکیه با نام این برند راه اندازی شده است.

مدت زمانی که برای راه اندازی هر یک از شعبات از طرف صاحب برند اعلام می شود، ۳۰ روز کاری می باشد.

اگر شما بخواهید از میزان سرمایه برای خرید یکی از شعبات این برند اطلاعات داشته باشید، باید بگوییم که هزینه فرانچایز یا واستفاده نام تجاری این برند ۲۵ هزار لیر می باشد. سرمایه عملیاتی مورد نیاز که شامل ساخت و ساز، تعمیرات، دکوراسیون، تجهیزات و … بوده ۱۵۰ هزار لیر و میزان سرمایه در گردش که بعد از راه اندازی شامل خرید مواد اولیه، حقوق پرسنل، اجاره ماهانه و … بوده ۲۵ هزار لیر می باشد.

برای افتتاح نمایندگی فول پکیج این برند نیاز به ۵ پرسنل دارید. سود ناخالص ماهانه از طرف برند ۵۰ درصد اعلام شده و بازگشت سرمایه شما حدودا ۳۶ ماه، به طول می انجامد. این برند برای هزینه های تبلیغاتی که در سطح شهر، رادیو و تلویزیون، مجله و پوستر ها و … انجام می دهد، از شما سهمی نخواسته و بابت خدماتی که شامل آموزش پرسنل، بازار سازی و بازار یابی، مشاوره های دوره ای، مکان یابی و …. به شما می دهد نیز ۱ درصد دریافت خواهد کرد.

مشخصات ملکی که برای هر یک از شعب در نظر گرفته شده است، حداقل ۵۰۰ متر فضای بسته و بدون نیاز به فضای باز می باشد. در این پست سعی شده که تمام اطلاعات مورد نیاز برای داشتن یکی از شعبات این برند خدمتتان ارایه شود.

همانطور که قبلا ذکر شد خرید فرانچایز برندهای مختلف در ترکیه برای شما یک مزیت است و شما با ۲۰۰ هزار لیر می توانید یکی از شعبات این برند را داشته باشید. لازم به ذکر است که این هزینه های اعلام شده بدون در نظرگرفتن هزینه های مربوط به ملک و موارد اخذ مجوز های حقوقی است.

برای موارد حقوقی که شامل ثبت شرکت، افتتاح حساب بانکی، اخذ چالیشما ایزین، اخذ اقامت کاری، اخذ بیمه تامین اجتماعی، اخذ مجوزها و رخصت های شهرداری حدودا ۲۰ هزار لیر باید در نظر بگیرید.

 

 

  • بال هوم (Bal Home) : شرایط خرید فرانچایز Bal Home در ترکیه

همانطور که می دانید برند Bal Home  یک فروشگاه مبلمان منزل است،  که هر ساله به مشتریان خود خدمات می دهد  و از کیفیت بالایی برخوردار است و خدماتی از جمله آموزش، بازاریابی، مشاوره، مکان یابی، تبلیغات را به علاقه مندان به افتتاح شعبه ارائه می کند.

کشور مبدا این برند ترکیه  بوده و در سال ۱۹۷۶ اولین شعبه را راه اندازی کرده است. در حال حاضر یعنی تا ابتدای سال ۲۰۲۰ تعداد ۳ شعبه در ترکیه با نام این برند راه اندازی شده است.

مدت زمانی که برای راه اندازی هر یک از شعبات از طرف صاحب برند اعلام می شود، ۳۰ روز کاری می باشد.

اگر شما بخواهید از میزان سرمایه برای خرید یکی از شعبات این برند اطلاعات داشته باشید، باید بگوییم که هزینه فرانچایز یا واستفاده نام تجاری این برند ۱۵۰ هزار لیر می باشد. سرمایه عملیاتی مورد نیاز که شامل ساخت و ساز، تعمیرات، دکوراسیون، تجهیزات و … بوده ۵۰ هزار لیر و میزان سرمایه در گردش که بعد از راه اندازی شامل خرید مواد اولیه، حقوق پرسنل، اجاره ماهانه و … بوده ۱ میلیون لیر می باشد.

برای افتتاح نمایندگی فول پکیج این برند نیاز به ۴ پرسنل دارید. سود ناخالص ماهانه از طرف برند ۵۰ درصد اعلام شده و بازگشت سرمایه شما حدودا ۳۶ ماه، به طول می انجامد. این برند برای هزینه های تبلیغاتی که در سطح شهر، رادیو و تلویزیون، مجله و پوستر ها و … انجام می دهد، از شما سهمی نخواسته و بابت خدماتی که شامل آموزش پرسنل، بازار سازی و بازار یابی، مشاوره های دوره ای، مکان یابی و …. به شما می دهد نیز ۲ درصد دریافت خواهد کرد.

مشخصات ملکی که برای هر یک از شعب در نظر گرفته شده است، حداقل ۱۰۰۰ متر فضای بسته و بدون نیاز به فضای باز می باشد. در این پست سعی شده که تمام اطلاعات مورد نیاز برای داشتن یکی از شعبات این برند خدمتتان ارایه شود.

همانطور که قبلا ذکر شد خرید فرانچایز برندهای مختلف در ترکیه برای شما یک مزیت است و شما با یک میلیون و ۲۰۰ هزار لیر می توانید یکی از شعبات این برند را داشته باشید. لازم به ذکر است که این هزینه های اعلام شده بدون در نظرگرفتن هزینه های مربوط به ملک و موارد اخذ مجوز های حقوقی است.

برای موارد حقوقی که شامل ثبت شرکت، افتتاح حساب بانکی، اخذ چالیشما ایزین، اخذ اقامت کاری، اخذ بیمه تامین اجتماعی، اخذ مجوزها و رخصت های شهرداری حدودا ۲۰ هزار لیر باید در نظر بگیرید.

 

 

  • ورکین تون (Workin Ton) : شرایط خرید فرانچایز Workin Ton در ترکیه

همانطور که می دانید برند Workin Ton یک فروشگاه مبلمان اداری است،  که هر ساله به مشتریان خود خدمات می دهد  و از کیفیت بالایی برخوردار است و خدماتی از جمله آموزش، بازاریابی، مشاوره، مکان یابی، تبلیغات را به علاقه مندان به افتتاح شعبه ارائه می کند.

کشور مبدا این برند ترکیه  بوده و در سال ۲۰۱۲ اولین شعبه را راه اندازی کرده است. در حال حاضر یعنی تا ابتدای سال ۲۰۲۰ تعداد ۱۸ شعبه در ترکیه با نام این برند راه اندازی شده است.

مدت زمانی که برای راه اندازی هر یک از شعبات از طرف صاحب برند اعلام می شود، ۳۰ روز کاری می باشد.

اگر شما بخواهید از میزان سرمایه برای خرید یکی از شعبات این برند اطلاعات داشته باشید، باید بگوییم که هزینه فرانچایز یا واستفاده نام تجاری این برند ۱۵۰ هزار لیر می باشد. سرمایه عملیاتی مورد نیاز که شامل ساخت و ساز، تعمیرات، دکوراسیون، تجهیزات و … بوده ۵۰ هزار لیر و میزان سرمایه در گردش که بعد از راه اندازی شامل خرید مواد اولیه، حقوق پرسنل، اجاره ماهانه و … بوده ۵۰۰ هزار لیر می باشد.

برای افتتاح نمایندگی فول پکیج این برند نیاز به ۴ پرسنل دارید. سود ناخالص ماهانه از طرف برند ۵۰ درصد اعلام شده و بازگشت سرمایه شما حدودا ۳۶ ماه، به طول می انجامد. این برند برای هزینه های تبلیغاتی که در سطح شهر، رادیو و تلویزیون، مجله و پوستر ها و … انجام می دهد، از شما سهمی نخواسته و بابت خدماتی که شامل آموزش پرسنل، بازار سازی و بازار یابی، مشاوره های دوره ای، مکان یابی و …. به شما می دهد نیز ۲ درصد دریافت خواهد کرد.

مشخصات ملکی که برای هر یک از شعب در نظر گرفته شده است، حداقل ۱۰۰۰ متر فضای بسته و بدون نیاز به فضای باز می باشد. در این پست سعی شده که تمام اطلاعات مورد نیاز برای داشتن یکی از شعبات این برند خدمتتان ارایه شود.

همانطور که قبلا ذکر شد خرید فرانچایز برندهای مختلف در ترکیه برای شما یک مزیت است و شما با ۷۰۰ هزار لیر می توانید یکی از شعبات این برند را داشته باشید. لازم به ذکر است که این هزینه های اعلام شده بدون در نظرگرفتن هزینه های مربوط به ملک و موارد اخذ مجوز های حقوقی است.

برای موارد حقوقی که شامل ثبت شرکت، افتتاح حساب بانکی، اخذ چالیشما ایزین، اخذ اقامت کاری، اخذ بیمه تامین اجتماعی، اخذ مجوزها و رخصت های شهرداری حدودا ۲۰ هزار لیر باید در نظر بگیرید.

 

  • تاد یابانجی دیل (Tad Yabancı Dil) : شرایط خرید فرانچایز Tad Yabancı Dil در ترکیه

همانطور که می دانید برند Tad Yabancı Dil یک آموزشگاه زبان های خارجی است،  که هر ساله به مشتریان خود خدمات می دهد  و از کیفیت بالایی برخوردار است و خدماتی از جمله آموزش، بازاریابی، مشاوره، مکان یابی، تبلیغات را به علاقه مندان به افتتاح شعبه ارائه می کند.

کشور مبدا این برند ترکیه  بوده و در سال ۱۹۵۱ اولین شعبه را راه اندازی کرده است. در حال حاضر یعنی تا ابتدای سال ۲۰۲۰ تعداد ۱۴ شعبه در ترکیه با نام این برند راه اندازی شده است.

مدت زمانی که برای راه اندازی هر یک از شعبات از طرف صاحب برند اعلام می شود، ۳۰ روز کاری می باشد.

اگر شما بخواهید از میزان سرمایه برای خرید یکی از شعبات این برند اطلاعات داشته باشید، باید بگوییم که هزینه فرانچایز یا واستفاده نام تجاری این برند ۶۰ هزار لیر می باشد. سرمایه عملیاتی مورد نیاز که شامل ساخت و ساز، تعمیرات، دکوراسیون، تجهیزات و … بوده ۳۰۰ هزار لیر و میزان سرمایه در گردش که بعد از راه اندازی شامل خرید مواد اولیه، حقوق پرسنل، اجاره ماهانه و … بوده ۱۰۰ هزار لیر می باشد.

برای افتتاح نمایندگی فول پکیج این برند نیاز به ۵ پرسنل دارید. سود ناخالص ماهانه از طرف برند ۷۰ درصد اعلام شده و بازگشت سرمایه شما حدودا ۳۶ ماه، به طول می انجامد. این برند برای هزینه های تبلیغاتی که در سطح شهر، رادیو و تلویزیون، مجله و پوستر ها و … انجام می دهد، از شما سهمی نخواسته و بابت خدماتی که شامل آموزش پرسنل، بازار سازی و بازار یابی، مشاوره های دوره ای، مکان یابی و …. به شما می دهد نیز ۲ درصد دریافت خواهد کرد.

مشخصات ملکی که برای هر یک از شعب در نظر گرفته شده است، حداقل ۲۰۰ متر فضای بسته و بدون نیاز به فضای باز می باشد. در این پست سعی شده که تمام اطلاعات مورد نیاز برای داشتن یکی از شعبات این برند خدمتتان ارایه شود.

همانطور که قبلا ذکر شد خرید فرانچایز برندهای مختلف در ترکیه برای شما یک مزیت است و شما با ۴۶۰ هزار لیر می توانید یکی از شعبات این برند را داشته باشید. لازم به ذکر است که این هزینه های اعلام شده بدون در نظرگرفتن هزینه های مربوط به ملک و موارد اخذ مجوز های حقوقی است.

برای موارد حقوقی که شامل ثبت شرکت، افتتاح حساب بانکی، اخذ چالیشما ایزین، اخذ اقامت کاری، اخذ بیمه تامین اجتماعی، اخذ مجوزها و رخصت های شهرداری حدودا ۲۰ هزار لیر باید در نظر بگیرید.

 

  • استارت کی ترکیه (Startkey Turkey) : شرایط خرید فرانچایز Startkey Turkey در ترکیه

همانطور که می دانید برند Startkey Turkey یک مشاور املاک است،  که هر ساله به مشتریان خود خدمات می دهد  و از کیفیت بالایی برخوردار است و خدماتی از جمله آموزش، بازاریابی، مشاوره، مکان یابی، تبلیغات را به علاقه مندان به افتتاح شعبه ارائه می کند.

کشور مبدا این برند ترکیه  بوده و در سال ۲۰۱۳ اولین شعبه را راه اندازی کرده است. در حال حاضر یعنی تا ابتدای سال ۲۰۲۰ تعداد ۱۳ شعبه در ترکیه با نام این برند راه اندازی شده است.

مدت زمانی که برای راه اندازی هر یک از شعبات از طرف صاحب برند اعلام می شود، ۱۵ روز کاری می باشد.

اگر شما بخواهید از میزان سرمایه برای خرید یکی از شعبات این برند اطلاعات داشته باشید، باید بگوییم که هزینه فرانچایز یا واستفاده نام تجاری این برند ۱۵۰ هزار لیر می باشد. سرمایه عملیاتی مورد نیاز که شامل ساخت و ساز، تعمیرات، دکوراسیون، تجهیزات و … بوده ۱۰ هزار لیر و میزان سرمایه در گردش که بعد از راه اندازی شامل خرید مواد اولیه، حقوق پرسنل، اجاره ماهانه و … بوده ۱۰ هزار لیر می باشد.

برای افتتاح نمایندگی فول پکیج این برند نیاز به ۵ پرسنل دارید. سود ناخالص ماهانه از طرف برند ۸۰ درصد اعلام شده و بازگشت سرمایه شما حدودا ۳ ماه، به طول می انجامد. این برند برای هزینه های تبلیغاتی که در سطح شهر، رادیو و تلویزیون، مجله و پوستر ها و … انجام می دهد، از شما سهمی نخواسته و بابت خدماتی که شامل آموزش پرسنل، بازار سازی و بازار یابی، مشاوره های دوره ای، مکان یابی و …. به شما می دهد نیز ۲ درصد دریافت خواهد کرد.

مشخصات ملکی که برای هر یک از شعب در نظر گرفته شده است، حداقل ۷۰ متر فضای بسته و بدون نیاز به فضای باز می باشد. در این پست سعی شده که تمام اطلاعات مورد نیاز برای داشتن یکی از شعبات این برند خدمتتان ارایه شود.

همانطور که قبلا ذکر شد خرید فرانچایز برندهای مختلف در ترکیه برای شما یک مزیت است و شما با ۱۷۰ هزار لیر می توانید یکی از شعبات این برند را داشته باشید. لازم به ذکر است که این هزینه های اعلام شده بدون در نظرگرفتن هزینه های مربوط به ملک و موارد اخذ مجوز های حقوقی است.

برای موارد حقوقی که شامل ثبت شرکت، افتتاح حساب بانکی، اخذ چالیشما ایزین، اخذ اقامت کاری، اخذ بیمه تامین اجتماعی، اخذ مجوزها و رخصت های شهرداری حدودا ۲۰ هزار لیر باید در نظر بگیرید.

 

  • ریماکرو یونایتد (Remaccro United) : شرایط خرید فرانچایز Remaccro United در ترکیه

همانطور که می دانید برند Remaccro United یک مشاور املاک است،  که هر ساله به مشتریان خود خدمات می دهد  و از کیفیت بالایی برخوردار است و خدماتی از جمله آموزش، بازاریابی، مشاوره، مکان یابی، تبلیغات را به علاقه مندان به افتتاح شعبه ارائه می کند.

کشور مبدا این برند ترکیه  بوده و در سال ۲۰۱۷ اولین شعبه را راه اندازی کرده است. در حال حاضر یعنی تا ابتدای سال ۲۰۲۰ تعداد ۶ شعبه در ترکیه با نام این برند راه اندازی شده است.

مدت زمانی که برای راه اندازی هر یک از شعبات از طرف صاحب برند اعلام می شود، ۱۵ روز کاری می باشد.

اگر شما بخواهید از میزان سرمایه برای خرید یکی از شعبات این برند اطلاعات داشته باشید، باید بگوییم که هزینه فرانچایز یا واستفاده نام تجاری این برند ۱۰۰ هزار لیر می باشد. سرمایه عملیاتی مورد نیاز که شامل ساخت و ساز، تعمیرات، دکوراسیون، تجهیزات و … بوده ۱۰ هزار لیر و میزان سرمایه در گردش که بعد از راه اندازی شامل خرید مواد اولیه، حقوق پرسنل، اجاره ماهانه و … بوده ۱۰ هزار لیر می باشد.

برای افتتاح نمایندگی فول پکیج این برند نیاز به ۵ پرسنل دارید. سود ناخالص ماهانه از طرف برند ۸۰ درصد اعلام شده و بازگشت سرمایه شما حدودا ۳ ماه، به طول می انجامد. این برند برای هزینه های تبلیغاتی که در سطح شهر، رادیو و تلویزیون، مجله و پوستر ها و … انجام می دهد، از شما سهمی نخواسته و بابت خدماتی که شامل آموزش پرسنل، بازار سازی و بازار یابی، مشاوره های دوره ای، مکان یابی و …. به شما می دهد نیز ۲ درصد دریافت خواهد کرد.

مشخصات ملکی که برای هر یک از شعب در نظر گرفته شده است، حداقل ۷۰ متر فضای بسته و بدون نیاز به فضای باز می باشد. در این پست سعی شده که تمام اطلاعات مورد نیاز برای داشتن یکی از شعبات این برند خدمتتان ارایه شود.

همانطور که قبلا ذکر شد خرید فرانچایز برندهای مختلف در ترکیه برای شما یک مزیت است و شما با ۱۲۰ هزار لیر می توانید یکی از شعبات این برند را داشته باشید. لازم به ذکر است که این هزینه های اعلام شده بدون در نظرگرفتن هزینه های مربوط به ملک و موارد اخذ مجوز های حقوقی است.

برای موارد حقوقی که شامل ثبت شرکت، افتتاح حساب بانکی، اخذ چالیشما ایزین، اخذ اقامت کاری، اخذ بیمه تامین اجتماعی، اخذ مجوزها و رخصت های شهرداری حدودا ۲۰ هزار لیر باید در نظر بگیرید.

 

  • ریالتی ورد (Realty World) : شرایط خرید فرانچایز Realty World در ترکیه

همانطور که می دانید برند Realty World  یک مشاور املاک است،  که هر ساله به مشتریان خود خدمات می دهد  و از کیفیت بالایی برخوردار است و خدماتی از جمله آموزش، بازاریابی، مشاوره، مکان یابی، تبلیغات را به علاقه مندان به افتتاح شعبه ارائه می کند.

کشور مبدا این برند آمریکا  بوده و در سال ۱۹۷۳ اولین شعبه را راه اندازی کرده است. در حال حاضر یعنی تا ابتدای سال ۲۰۲۰ تعداد ۱۲۰ شعبه در ترکیه با نام این برند راه اندازی شده است.

مدت زمانی که برای راه اندازی هر یک از شعبات از طرف صاحب برند اعلام می شود، ۱۵ روز کاری می باشد.

اگر شما بخواهید از میزان سرمایه برای خرید یکی از شعبات این برند اطلاعات داشته باشید، باید بگوییم که هزینه فرانچایز یا واستفاده نام تجاری این برند ۱۵۰ هزار لیر می باشد. سرمایه عملیاتی مورد نیاز که شامل ساخت و ساز، تعمیرات، دکوراسیون، تجهیزات و … بوده ۲۵ هزار لیر و میزان سرمایه در گردش که بعد از راه اندازی شامل خرید مواد اولیه، حقوق پرسنل، اجاره ماهانه و … بوده ۱۰ هزار لیر می باشد.

برای افتتاح نمایندگی فول پکیج این برند نیاز به ۵ پرسنل دارید. سود ناخالص ماهانه از طرف برند ۸۰ درصد اعلام شده و بازگشت سرمایه شما حدودا ۶ ماه، به طول می انجامد. این برند برای هزینه های تبلیغاتی که در سطح شهر، رادیو و تلویزیون، مجله و پوستر ها و … انجام می دهد، از شما سهمی معادل به ۲%  و بابت خدماتی که شامل آموزش پرسنل، بازار سازی و بازار یابی، مشاوره های دوره ای، مکان یابی و …. به شما می دهد نیز ۶ درصد دریافت خواهد کرد.

مشخصات ملکی که برای هر یک از شعب در نظر گرفته شده است، حداقل ۹۰ متر فضای بسته و بدون نیاز به فضای باز می باشد. در این پست سعی شده که تمام اطلاعات مورد نیاز برای داشتن یکی از شعبات این برند خدمتتان ارایه شود.

همانطور که قبلا ذکر شد خرید فرانچایز برندهای مختلف در ترکیه برای شما یک مزیت است و شما با ۱۸۵ هزار لیر می توانید یکی از شعبات این برند را داشته باشید. لازم به ذکر است که این هزینه های اعلام شده بدون در نظرگرفتن هزینه های مربوط به ملک و موارد اخذ مجوز های حقوقی است.

برای موارد حقوقی که شامل ثبت شرکت، افتتاح حساب بانکی، اخذ چالیشما ایزین، اخذ اقامت کاری، اخذ بیمه تامین اجتماعی، اخذ مجوزها و رخصت های شهرداری حدودا ۲۰ هزار لیر باید در نظر بگیرید.

 

  • اتوراپور (Oto Rapor) : شرایط خرید فرانچایز Oto Rapor در ترکیه

همانطور که می دانید برند Oto Rapor یک مشاور املاک است،  که هر ساله به مشتریان خود خدمات می دهد  و از کیفیت بالایی برخوردار است و خدماتی از جمله آموزش، بازاریابی، مشاوره، مکان یابی، تبلیغات را به علاقه مندان به افتتاح شعبه ارائه می کند.

کشور مبدا این برند ترکیه  بوده و در سال ۲۰۱۷ اولین شعبه را راه اندازی کرده است. در حال حاضر یعنی تا ابتدای سال ۲۰۲۰ تعداد ۱۱۰ شعبه در ترکیه با نام این برند راه اندازی شده است.

مدت زمانی که برای راه اندازی هر یک از شعبات از طرف صاحب برند اعلام می شود، ۳۰ روز کاری می باشد.

اگر شما بخواهید از میزان سرمایه برای خرید یکی از شعبات این برند اطلاعات داشته باشید، باید بگوییم که هزینه فرانچایز یا واستفاده نام تجاری این برند ۴۵ هزار لیر می باشد. سرمایه عملیاتی مورد نیاز که شامل ساخت و ساز، تعمیرات، دکوراسیون، تجهیزات و … بوده ۱۵۰ هزار لیر و میزان سرمایه در گردش که بعد از راه اندازی شامل خرید مواد اولیه، حقوق پرسنل، اجاره ماهانه و … بوده ۵۰ هزار لیر می باشد.

برای افتتاح نمایندگی فول پکیج این برند نیاز به ۵ پرسنل دارید. سود ناخالص ماهانه از طرف برند ۷۰ درصد اعلام شده و بازگشت سرمایه شما حدودا ۱۲ ماه، به طول می انجامد. این برند برای هزینه های تبلیغاتی که در سطح شهر، رادیو و تلویزیون، مجله و پوستر ها و … انجام می دهد، از شما سهمی معادل به ۶%  و بابت خدماتی که شامل آموزش پرسنل، بازار سازی و بازار یابی، مشاوره های دوره ای، مکان یابی و …. به شما می دهد نیز ۳ درصد دریافت خواهد کرد.

مشخصات ملکی که برای هر یک از شعب در نظر گرفته شده است، حداقل ۷۰ متر فضای بسته و بدون نیاز به فضای باز می باشد. در این پست سعی شده که تمام اطلاعات مورد نیاز برای داشتن یکی از شعبات این برند خدمتتان ارایه شود.

همانطور که قبلا ذکر شد خرید فرانچایز برندهای مختلف در ترکیه برای شما یک مزیت است و شما با ۲۴۵ هزار لیر می توانید یکی از شعبات این برند را داشته باشید. لازم به ذکر است که این هزینه های اعلام شده بدون در نظرگرفتن هزینه های مربوط به ملک و موارد اخذ مجوز های حقوقی است.

برای موارد حقوقی که شامل ثبت شرکت، افتتاح حساب بانکی، اخذ چالیشما ایزین، اخذ اقامت کاری، اخذ بیمه تامین اجتماعی، اخذ مجوزها و رخصت های شهرداری حدودا ۲۰ هزار لیر باید در نظر بگیرید.

 

  • موزیپو کیدز (Muzipo Kids) : شرایط خرید فرانچایز Muzipo Kids در ترکیه

همانطور که می دانید برند Muzipo Kids یک باشگاه ورزش کودکان است،  که هر ساله به مشتریان خود خدمات می دهد  و از کیفیت بالایی برخوردار است و خدماتی از جمله آموزش، بازاریابی، مشاوره، مکان یابی، تبلیغات را به علاقه مندان به افتتاح شعبه ارائه می کند.

کشور مبدا این برند ترکیه  بوده و در سال ۲۰۱۱ اولین شعبه را راه اندازی کرده است. در حال حاضر یعنی تا ابتدای سال ۲۰۲۰ تعداد ۵۲ شعبه در ترکیه با نام این برند راه اندازی شده است.

مدت زمانی که برای راه اندازی هر یک از شعبات از طرف صاحب برند اعلام می شود، ۳۰ روز کاری می باشد.

اگر شما بخواهید از میزان سرمایه برای خرید یکی از شعبات این برند اطلاعات داشته باشید، باید بگوییم که هزینه فرانچایز یا واستفاده نام تجاری این برند ۱۷۵ هزار لیر می باشد. سرمایه عملیاتی مورد نیاز که شامل ساخت و ساز، تعمیرات، دکوراسیون، تجهیزات و … بوده ۲۲۵ هزار لیر و میزان سرمایه در گردش که بعد از راه اندازی شامل خرید مواد اولیه، حقوق پرسنل، اجاره ماهانه و … بوده ۵۰ هزار لیر می باشد.

برای افتتاح نمایندگی فول پکیج این برند نیاز به ۵ پرسنل دارید. سود ناخالص ماهانه از طرف برند ۵۰ درصد اعلام شده و بازگشت سرمایه شما حدودا ۳۶ ماه، به طول می انجامد. این برند برای هزینه های تبلیغاتی که در سطح شهر، رادیو و تلویزیون، مجله و پوستر ها و … انجام می دهد، از شما سهمی نمی گیرد و بابت خدماتی که شامل آموزش پرسنل، بازار سازی و بازار یابی، مشاوره های دوره ای، مکان یابی و …. به شما می دهد نیز ۱ درصد دریافت خواهد کرد.

مشخصات ملکی که برای هر یک از شعب در نظر گرفته شده است، حداقل ۲۰۰ متر فضای بسته و بدون نیاز به فضای باز می باشد. در این پست سعی شده که تمام اطلاعات مورد نیاز برای داشتن یکی از شعبات این برند خدمتتان ارایه شود.

همانطور که قبلا ذکر شد خرید فرانچایز برندهای مختلف در ترکیه برای شما یک مزیت است و شما با ۴۵۰ هزار لیر می توانید یکی از شعبات این برند را داشته باشید. لازم به ذکر است که این هزینه های اعلام شده بدون در نظرگرفتن هزینه های مربوط به ملک و موارد اخذ مجوز های حقوقی است.

برای موارد حقوقی که شامل ثبت شرکت، افتتاح حساب بانکی، اخذ چالیشما ایزین، اخذ اقامت کاری، اخذ بیمه تامین اجتماعی، اخذ مجوزها و رخصت های شهرداری حدودا ۲۰ هزار لیر باید در نظر بگیرید.

 

  • ناین راند (۹ Round) : شرایط خرید فرانچایز ۹ Round در ترکیه

همانطور که می دانید برند ۹ Round یک باشگاه کیک بوکس است،  که هر ساله به مشتریان خود خدمات می دهد  و از کیفیت بالایی برخوردار است و خدماتی از جمله آموزش، بازاریابی، مشاوره، مکان یابی، تبلیغات را به علاقه مندان به افتتاح شعبه ارائه می کند.

کشور مبدا این برند آمریکا  بوده و در سال ۲۰۰۸ اولین شعبه را راه اندازی کرده است. در حال حاضر یعنی تا ابتدای سال ۲۰۲۰ تعداد ۵ شعبه در ترکیه با نام این برند راه اندازی شده است.

مدت زمانی که برای راه اندازی هر یک از شعبات از طرف صاحب برند اعلام می شود، ۳۰ روز کاری می باشد.

اگر شما بخواهید از میزان سرمایه برای خرید یکی از شعبات این برند اطلاعات داشته باشید، باید بگوییم که هزینه فرانچایز یا واستفاده نام تجاری این برند ۱۱۵ هزار لیر می باشد. سرمایه عملیاتی مورد نیاز که شامل ساخت و ساز، تعمیرات، دکوراسیون، تجهیزات و … بوده ۳۷۰ هزار لیر و میزان سرمایه در گردش که بعد از راه اندازی شامل خرید مواد اولیه، حقوق پرسنل، اجاره ماهانه و … بوده ۱۵ هزار لیر می باشد.

برای افتتاح نمایندگی فول پکیج این برند نیاز به ۲ پرسنل دارید. سود ناخالص ماهانه از طرف برند ۷۰ درصد اعلام شده و بازگشت سرمایه شما حدودا ۲۴ ماه، به طول می انجامد. این برند برای هزینه های تبلیغاتی که در سطح شهر، رادیو و تلویزیون، مجله و پوستر ها و … انجام می دهد، از شما سهمی نمی گیرد و بابت خدماتی که شامل آموزش پرسنل، بازار سازی و بازار یابی، مشاوره های دوره ای، مکان یابی و …. به شما می دهد نیز ۳ درصد دریافت خواهد کرد.

مشخصات ملکی که برای هر یک از شعب در نظر گرفته شده است، حداقل ۱۶۰ متر فضای بسته و بدون نیاز به فضای باز می باشد. در این پست سعی شده که تمام اطلاعات مورد نیاز برای داشتن یکی از شعبات این برند خدمتتان ارایه شود.

همانطور که قبلا ذکر شد خرید فرانچایز برندهای مختلف در ترکیه برای شما یک مزیت است و شما با ۴۵۰ هزار لیر می توانید یکی از شعبات این برند را داشته باشید. لازم به ذکر است که این هزینه های اعلام شده بدون در نظرگرفتن هزینه های مربوط به ملک و موارد اخذ مجوز های حقوقی است.

برای موارد حقوقی که شامل ثبت شرکت، افتتاح حساب بانکی، اخذ چالیشما ایزین، اخذ اقامت کاری، اخذ بیمه تامین اجتماعی، اخذ مجوزها و رخصت های شهرداری حدودا ۲۰ هزار لیر باید در نظر بگیرید.

 

  • اسی (Essi) : شرایط خرید فرانچایز Essi در ترکیه

همانطور که می دانید برند Essi یک مرکز مراقبت پوست و مو، ماساژ و لیزر است،  که هر ساله به مشتریان خود خدمات می دهد  و از کیفیت بالایی برخوردار است و خدماتی از جمله آموزش، بازاریابی، مشاوره، مکان یابی، تبلیغات را به علاقه مندان به افتتاح شعبه ارائه می کند.

کشور مبدا این برند ترکیه  بوده و در سال ۱۹۹۴ اولین شعبه را راه اندازی کرده است. در حال حاضر یعنی تا ابتدای سال ۲۰۲۰ تعداد ۳۶ شعبه در ترکیه با نام این برند راه اندازی شده است.

مدت زمانی که برای راه اندازی هر یک از شعبات از طرف صاحب برند اعلام می شود، ۳۰ روز کاری می باشد.

اگر شما بخواهید از میزان سرمایه برای خرید یکی از شعبات این برند اطلاعات داشته باشید، باید بگوییم که هزینه فرانچایز یا واستفاده نام تجاری این برند ۲۰ هزار یورو می باشد. سرمایه عملیاتی مورد نیاز که شامل ساخت و ساز، تعمیرات، دکوراسیون، تجهیزات و … بوده ۶۰ هزار یورو و میزان سرمایه در گردش که بعد از راه اندازی شامل خرید مواد اولیه، حقوق پرسنل، اجاره ماهانه و … بوده ۱۰ هزار یورو می باشد.

برای افتتاح نمایندگی فول پکیج این برند نیاز به ۵ پرسنل دارید. سود ناخالص ماهانه از طرف برند ۷۰ درصد اعلام شده و بازگشت سرمایه شما حدودا ۲۴ ماه، به طول می انجامد. این برند برای هزینه های تبلیغاتی که در سطح شهر، رادیو و تلویزیون، مجله و پوستر ها و … انجام می دهد، از شما سهمی معادل ۴% دریافت می کند و بابت خدماتی که شامل آموزش پرسنل، بازار سازی و بازار یابی، مشاوره های دوره ای، مکان یابی و …. به شما می دهد هزینه ای دریافت نخواهد کرد.

مشخصات ملکی که برای هر یک از شعب در نظر گرفته شده است، حداقل ۱۵۰ متر فضای بسته و بدون نیاز به فضای باز می باشد. در این پست سعی شده که تمام اطلاعات مورد نیاز برای داشتن یکی از شعبات این برند خدمتتان ارایه شود.

همانطور که قبلا ذکر شد خرید فرانچایز برندهای مختلف در ترکیه برای شما یک مزیت است و شما با ۹۰ هزار یورو می توانید یکی از شعبات این برند را داشته باشید. لازم به ذکر است که این هزینه های اعلام شده بدون در نظرگرفتن هزینه های مربوط به ملک و موارد اخذ مجوز های حقوقی است.

برای موارد حقوقی که شامل ثبت شرکت، افتتاح حساب بانکی، اخذ چالیشما ایزین، اخذ اقامت کاری، اخذ بیمه تامین اجتماعی، اخذ مجوزها و رخصت های شهرداری حدودا ۲۰ هزار لیر باید در نظر بگیرید.

 

  • لوریس سنین کوکون (Loris Seninkokun) : شرایط خرید فرانچایز Loris Seninkokun در ترکیه

همانطور که می دانید برند Loris Seninkokun یک شرکت محصولات آرایشی، عطر و ادکلن است،  که هر ساله به مشتریان خود خدمات می دهد  و از کیفیت بالایی برخوردار است و خدماتی از جمله آموزش، بازاریابی، مشاوره، مکان یابی، تبلیغات را به علاقه مندان به افتتاح شعبه ارائه می کند.

کشور مبدا این برند ترکیه  بوده و در سال ۲۰۰۷ اولین شعبه را راه اندازی کرده است. در حال حاضر یعنی تا ابتدای سال ۲۰۲۰ تعداد ۱۸۸ شعبه در ترکیه با نام این برند راه اندازی شده است.

اگر شما بخواهید از میزان سرمایه برای خرید یکی از شعبات این برند اطلاعات داشته باشید، باید بگوییم که هزینه فرانچایز یا واستفاده نام تجاری این برند ۱۰ هزار لیر می باشد. سرمایه عملیاتی مورد نیاز که شامل ساخت و ساز، تعمیرات، دکوراسیون، تجهیزات و … بوده ۵۰ هزار لیر و میزان سرمایه در گردش که بعد از راه اندازی شامل خرید مواد اولیه، حقوق پرسنل، اجاره ماهانه و … بوده ۱۰۰ هزار لیر می باشد.

برای افتتاح نمایندگی فول پکیج این برند نیاز به ۲ پرسنل دارید. سود ناخالص ماهانه از طرف برند ۷۰ درصد اعلام شده و بازگشت سرمایه شما حدودا ۲۴ ماه، به طول می انجامد. این برند برای هزینه های تبلیغاتی که در سطح شهر، رادیو و تلویزیون، مجله و پوستر ها و … انجام می دهد، از شما سهمی نمی گیرد و بابت خدماتی که شامل آموزش پرسنل، بازار سازی و بازار یابی، مشاوره های دوره ای، مکان یابی و …. به شما می دهد نیز مبلغی دریافت نخواهد کرد.

مشخصات ملکی که برای هر یک از شعب در نظر گرفته شده است، حداقل ۴۰ متر فضای بسته و بدون نیاز به فضای باز می باشد. در این پست سعی شده که تمام اطلاعات مورد نیاز برای داشتن یکی از شعبات این برند خدمتتان ارایه شود.

همانطور که قبلا ذکر شد خرید فرانچایز برندهای مختلف در ترکیه برای شما یک مزیت است و شما با ۱۶۰ هزار لیر می توانید یکی از شعبات این برند را داشته باشید. لازم به ذکر است که این هزینه های اعلام شده بدون در نظرگرفتن هزینه های مربوط به ملک و موارد اخذ مجوز های حقوقی است.

برای موارد حقوقی که شامل ثبت شرکت، افتتاح حساب بانکی، اخذ چالیشما ایزین، اخذ اقامت کاری، اخذ بیمه تامین اجتماعی، اخذ مجوزها و رخصت های شهرداری حدودا ۲۰ هزار لیر باید در نظر بگیرید.

 

  • الگانس وی آی پی پرفیوم (Elegance Vip Perfume) : شرایط خرید فرانچایز Elegance Vip Perfume در ترکیه

همانطور که می دانید برند Elegance Vip Perfume یک شرکت محصولات آرایشی، عطر و ادکلن است،  که هر ساله به مشتریان خود خدمات می دهد  و از کیفیت بالایی برخوردار است و خدماتی از جمله آموزش، بازاریابی، مشاوره، مکان یابی، تبلیغات را به علاقه مندان به افتتاح شعبه ارائه می کن

کشور مبدا این برند ترکیه  بوده و در سال ۲۰۱۲ اولین شعبه را راه اندازی کرده است. در حال حاضر یعنی تا ابتدای سال ۲۰۲۰ تعداد ۱۳۲ شعبه در ترکیه با نام این برند راه اندازی شده است.

مدت زمانی که برای راه اندازی هر یک از شعبات از طرف صاحب برند اعلام می شود، ۳۰ روز کاری می باشد.

اگر شما بخواهید از میزان سرمایه برای خرید یکی از شعبات این برند اطلاعات داشته باشید، باید بگوییم که هزینه فرانچایز یا واستفاده نام تجاری این برند ۱۰ هزار لیر می باشد. سرمایه عملیاتی مورد نیاز که شامل ساخت و ساز، تعمیرات، دکوراسیون، تجهیزات و … بوده ۴۰ هزار لیر و میزان سرمایه در گردش که بعد از راه اندازی شامل خرید مواد اولیه، حقوق پرسنل، اجاره ماهانه و … بوده ۷۰ هزار لیر می باشد.

برای افتتاح نمایندگی فول پکیج این برند نیاز به ۲ پرسنل دارید. سود ناخالص ماهانه از طرف برند ۷۰ درصد اعلام شده و بازگشت سرمایه شما حدودا ۲۴ ماه، به طول می انجامد. این برند برای هزینه های تبلیغاتی که در سطح شهر، رادیو و تلویزیون، مجله و پوستر ها و … انجام می دهد، از شما سهمی نمی گیرد و بابت خدماتی که شامل آموزش پرسنل، بازار سازی و بازار یابی، مشاوره های دوره ای، مکان یابی و …. به شما می دهد نیز مبلغی دریافت نخواهد کرد.

مشخصات ملکی که برای هر یک از شعب در نظر گرفته شده است، حداقل ۴۰ متر فضای بسته و بدون نیاز به فضای باز می باشد. در این پست سعی شده که تمام اطلاعات مورد نیاز برای داشتن یکی از شعبات این برند خدمتتان ارایه شود.

همانطور که قبلا ذکر شد خرید فرانچایز برندهای مختلف در ترکیه برای شما یک مزیت است و شما با ۱۲۰ هزار لیر می توانید یکی از شعبات این برند را داشته باشید. لازم به ذکر است که این هزینه های اعلام شده بدون در نظرگرفتن هزینه های مربوط به ملک و موارد اخذ مجوز های حقوقی است.

برای موارد حقوقی که شامل ثبت شرکت، افتتاح حساب بانکی، اخذ چالیشما ایزین، اخذ اقامت کاری، اخذ بیمه تامین اجتماعی، اخذ مجوزها و رخصت های شهرداری حدودا ۲۰ هزار لیر باید در نظر بگیرید.

 

  • بی استایل (BeStyle) : شرایط خرید فرانچایز BeStyle در ترکیه

همانطور که می دانید برند BeStyle یک شرکت محصولات آرایشی، عطر و ادکلن است،  که هر ساله به مشتریان خود خدمات می دهد  و از کیفیت بالایی برخوردار است و خدماتی از جمله آموزش، بازاریابی، مشاوره، مکان یابی، تبلیغات را به علاقه مندان به افتتاح شعبه ارائه می کند.

کشور مبدا این برند امارات  بوده و در سال ۱۹۹۰ اولین شعبه را راه اندازی کرده است. در حال حاضر یعنی تا ابتدای سال ۲۰۲۰ تعداد ۱ شعبه در ترکیه با نام این برند راه اندازی شده است.

مدت زمانی که برای راه اندازی هر یک از شعبات از طرف صاحب برند اعلام می شود، ۳۰ روز کاری می باشد.

اگر شما بخواهید از میزان سرمایه برای خرید یکی از شعبات این برند اطلاعات داشته باشید، باید بگوییم که هزینه فرانچایز یا واستفاده نام تجاری این برند ۵۰ هزار لیر می باشد. سرمایه عملیاتی مورد نیاز که شامل ساخت و ساز، تعمیرات، دکوراسیون، تجهیزات و … بوده ۴۰ هزار لیر و میزان سرمایه در گردش که بعد از راه اندازی شامل خرید مواد اولیه، حقوق پرسنل، اجاره ماهانه و … بوده ۷۰ هزار لیر می باشد.

برای افتتاح نمایندگی فول پکیج این برند نیاز به ۲ پرسنل دارید. سود ناخالص ماهانه از طرف برند ۷۰ درصد اعلام شده و بازگشت سرمایه شما حدودا ۲۴ ماه، به طول می انجامد. این برند برای هزینه های تبلیغاتی که در سطح شهر، رادیو و تلویزیون، مجله و پوستر ها و … انجام می دهد، از شما سهمی نمی گیرد و بابت خدماتی که شامل آموزش پرسنل، بازار سازی و بازار یابی، مشاوره های دوره ای، مکان یابی و …. به شما می دهد نیز مبلغی دریافت نخواهد کرد.

مشخصات ملکی که برای هر یک از شعب در نظر گرفته شده است، حداقل ۴۰ متر فضای بسته و بدون نیاز به فضای باز می باشد. در این پست سعی شده که تمام اطلاعات مورد نیاز برای داشتن یکی از شعبات این برند خدمتتان ارایه شود.

همانطور که قبلا ذکر شد خرید فرانچایز برندهای مختلف در ترکیه برای شما یک مزیت است و شما با ۱۶۰ هزار لیر می توانید یکی از شعبات این برند را داشته باشید. لازم به ذکر است که این هزینه های اعلام شده بدون در نظرگرفتن هزینه های مربوط به ملک و موارد اخذ مجوز های حقوقی است.

برای موارد حقوقی که شامل ثبت شرکت، افتتاح حساب بانکی، اخذ چالیشما ایزین، اخذ اقامت کاری، اخذ بیمه تامین اجتماعی، اخذ مجوزها و رخصت های شهرداری حدودا ۲۰ هزار لیر باید در نظر بگیرید.

3.5/5 - (4 امتیاز)

Recent search terms:

  • https://istanbulhamrah com/خرید-فرانچایز-برندهای-مختلف-در-ترکیه/

‫7 نظر ارسال شده در “خرید فرانچایز برندهای مختلف در ترکیه

  1. ایلیا م :

    من ۲۹ سالمه و بجز تجربه بقیه شرایط رو دارا هستم . البته تجربه مدیریت یک شرکت در زمینه مد رو هم داشتم. از نظر مالی هم مشکلی ندارم . می تونم برای دریافت فرانچایز اقدام کنم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *