آشنایی با بهترین مال‌ها و مراکز خرید در ترکیه

ترکیه کشوری است با هزار رنگ؛ تاریخ و فرهنگ غنی‌اش به کنار، طبیعت و سواحل و جنگل‌هایش به کنار، و البته گردش در شهرهایش و مراکز خریدش هم به کنار! امروز موضوع این مقاله از استانبول همراه، نه بررسی نکات مربوط به مزایا و معایب خرید ملک در ترکیه، بلکه معرفی مقاصد گردشگری این کشور است. بیایید اعتراف کنیم که مراکز خرید و مال‌ها، از جذاب‌ترین نقاط هر شهر هستند و لذتی که قدم زدن و خرید در این مراکز دارد، با هیچ چیز دیگر، برابری نمی‌کند. به خصوص بهترین مراکز خرید ترکیه که اصلا جای خود دارند.

ما به عنوان یک سایت خرید خانه در ترکیه، اینبار در این مقاله می‌خواهیم برایتان از بهترین مال‌ها، پاساژها و بهترین مراکز خرید ترکیه صحبت کنیم؛ شهر به شهر و استان به استان با هم سفر خواهیم کرد و با بهترین مراکز خرید هر شهر، آشنا خواهیم شد. به علاوه، این مراکز را در دسته‌بندی‌های متفاوتی نیز بررسی خواهیم کرد؛ پس با ما همراه باشید…

مشاوره درباره مراکز خرید ترکیه

تیم مشاوره و کارشناسان « استانبول همراه » در امور خرید ملک در ترکیه، اخذ اقامت ترکیه، شهروندی و پاسپورت ترکیه، ثبت شرکت در ترکیه، تحصیل در ترکیه، خرید خودرو در ترکیه، کلیه امور بانکی و گرفتن نمایندگی برند های برتر ترکیه در کنار شماست.





    ترکیه و مراکز خرید بی‌نظیرش

    شاید همه بر سر این موضوع اتفاق نظر داشته باشند که ترکیه، اگر به تاریخ و فرهنگ و طبیعتش شناخته نشود، بدون شک حداقل همه آن را بخاطر مراکز خرید لوکس و مال‌های بی‌نظیرش می‌شناسند. داستان به ترکیه سفر کردن‌ها و جنس و لباس آوردن را بسیار شنیده‌ایم؛ حتی به واسطه اقامت توریستی ترکیه، خیلی از افراد فقط برای خرید لباس به این کشور سفر می‌کنند!

    ترکیه کشوری است با اقتصاد آزاد و باز؛ به علاوه همه هم می‌دانیم که در صنعت پوشاک، تا چه اندازه پیشرو است و به برندهای معروف لباس، شهرت دارد. نه تنها خود برندهای ترکی، بلکه بسیاری از برندهای معروف جهانی، از جمله گوچی، دیور، لویی ویتون و… نیز در این کشور شعبه رسمی دارند.

    برای خرید در استانبول کجا برویم؟ برای پاسخ به این سوال، ما بر آن شدیم تا امروز از بهترین مراکز خرید ترکیه را به شما معرفی کنیم، تا دفعه بعدی که به این کشور سفر کردید، بدون اتلاف وقت، به سراغ بهترین مراکز بروید. در ادامه، با مراکز خرید شهر استانبول، آنکارا، ازمیر، آنتالیا و سامسون، آشنا خواهید شد.

    حال که حرف از اقامت ترکیه و خرید ملک و مزایا و معایب آن به میان آمده، پیشنهاد می‌کنیم که از همینجا، سری به مقالۀ «قیمت آپارتمان در استانبول 2024» بزنید و از میزان بودجه لازم برای خرید خانه در این کشور، اطلاع حاصل کنید!

    آشنایی با بهترین مراکز خرید استانبول

    استانبول را شاید بتوان پایتخت فرهنگی و هنری و اقتصادی ترکیه دانست؛ بهترین مراکز خرید ترکیه، همگی در شهر استانبول واقع شده‌اند و این شهر از این نظر، تنوع بسیار بسیار گسترده‌ای دارد. خرید در استانبول، از هر شهر دیگری لذت‌بخش‌تر است. مراکز خرید استانبول، برای هر قشری وجود دارند و اصلا فرقی نمی‌کند که چه بودجه‌ای داشته باشید، در این شهر، برای شما صدها انتخاب وجود خواهد داشت. در ادامه، در چند دسته‌بندی متفاوت، چند مرکز خرید معروف استانبول را بررسی خواهیم کرد.

    گفتنی است که مراکز خرید آسیایی و اروپایی استانبول، به شرح زیر هستند:

    مراکز خرید استانبول

    مراکز خرید آسیایی استانبولمراکز خرید اروپایی استانبول
    مرکز خرید کاپیتول استانبولمرکز خرید آتاکوی گالریا
    مرکز خرید اوپتیموم اوت لتمرکز خرید جواهر
    مرکز خرید تپه ناوتیلوسمرکز خرید پرفیلو استانبول
    مرکز خرید پالادیوم استانبولمرکز خرید کانیون
    مرکز خرید عِمار اسکوئرمرکز خرید ایستینیه پارک
    مرکز خرید کوزیمرکز خرید مال آف استانبول
    مرکز خرید آکاسیامرکز خرید مرمره فُروم
    مرکز خرید ویاپورتمرکز خرید نیشانتاشی سیتیز
    مرکز خرید آک مرکز

    مراکز خرید اقتصادی و ارزان استانبول

    همانطور که گفتیم، در استانبول برای هر قشر و هر بودجه‌ای، مرکز خرید وجود دارد. از بهترین مراکز خرید استانبول که از قضا بسیار اقتصادی و ارزان هم هستند، می‌توان به مراکز خرید زیر اشاره نمود:

    مراکز خرید زنجیره‌ای اوت لت (Outlet)

    مرکز خرید اوت لت، یکی از بهترین مراکز خرید در استانبول است و به صورت زنجیره‌ای، چندین و چند شعبه در اقص و نقاط این شهر، افتتاح کرده است. این دسته از مراکز خرید را می‌توان در زمرۀ مراکز خرید اقصادی ترکیه قرار داد؛ زیراکه به نسبت دیگر مراکز، چندان لوکس نیستند. این مراکز، از نوع همواره تخفیف هستند و در اکثر مواقع، می‌توانید اجناس مورد نیاز خود را با قیمتی بسیار منطقی، از آن‌ها تهیه نمایید. البته ناگفته نماند که کیفیت اجناس در این مراکز، فرقی با دیگر مراکز ندارد.

    شاید به این مطلب هم علاقمند باشید  معرفی و شناخت محله آتاشهیر استانبول

    معروف‌ترین و محبوب‌ترین شعب مرکز خرید اوت لت استانبول، به شرح زیر هستند:

    • مرکز خرید اوت لت آسیا پارک: وافع در منطقه عمران
    • مرکز خرید اوت لت ایرپورت: واقع در منطقه باکرکوی
    • مرکز خرید اوت لت کاله: واقع در محله گووَن
    • مرکز خرید اوت لت ویاپورت: واقع در پندیک، ینی شهیر
    • مرکز خرید اوت لت دیپو سایت: واقع در محله ایکی تالی، بلوار آتاتورک
    • مرکز خرید اوت لت فاکس سیتی: واقع در پینارتپه، بیوک چشمه‌سی
    • مرکز خرید اوت لت اوپتیموم: واقع در منطقه کادی کوی
    • مرکز خرید اوت لت استار سیتی: واقع شده در منطقه ینی بوسنا
    • مرکز خرید اوت لت سیتی سنتر: واقع در منطقه اسن یورت استانبول
    • مرکز خرید اوت لت پریمیوم: واقع در محله اسکندر پاشا
    • مرکز خرید اوت لت اولیویوم: واقع در محله زیتون بورنو

    مرکز خرید ونیزیا

    در بخش قبلی، از مراکز خرید اوت لت استانبول گفتیم، اما بد نیست از بین تمام شعبات اوت لت، شعبه «ونیزیا» را کمی عمیق‌تر بررسی کنیم!

    اوت لت ونیزیا را شاید بتوان از ارزانترین مراکز خرید استانبول دانست؛ زیرا که نه تنها قیمت اجناس در آن بسیار مناسب و ارزان است، بلکه خودش به نوعی یک جاذبه توریستی به حساب می‌آید. شاید خودتان پی برده باشید که داستان از چه قرار است، اما بگذارید ما نیز برایتان بازگو کنیم.

    همانطور که از نامش پیداست، مرکز خرید ونیزیا استانبول، ونیزی است در قلب ترکیه! طراحی منحصر به فرد این مرکز خرید، دقیقا الهام گرفته از شهر رویایی ونیز است و نه تنها امکان خرید لذت‌بخش را برای شما فراهم می‌کند، بلکه یادآور زیبایی ونیز نیز، خواهد بود؛ حتی با قایق‌سواری، این تجربه را هر چه بیشتر به واقعیت نیز، نزدیک خواهد کرد.

    مرکز خرید آکسارای استانبول

    بازار زیرزمینی آکسارای که در منطقه فاتح واقع شده است، از دیگر مراکز خرید ارزان در استانبول، به شمار می‌رود. به طور کلی، منطقه فاتح و محله آکسارای، منطقه‌ای است پر از فروشگاه‌ها و مراکز خرید خرد، و برای تجربه یک خرید اقتصادی اما با کیفیت، بسیار مناسب است.

    مرکز خرید آکسارای استانبول، همانطور که از نامش پیداست زیرزمینی است، اما به نسبت بزرگ است؛ حدود 120 باب فروشگاه در آن فعالیت می‌کند و عمده‌ترین اجناس آن نیز کیف، کفش و پوشاک است.

    این مرکز خرید، در نزدیکی مسجد کبود (سلطان احمد) و مسجد ایاصوفیه قرار گرفته است. اگر به دنبال خرید عمده پوشاک هستید، ما بدون شک تین منطقه را به شما پیشنهاد می‌کنیم؛ زیرا که این منطقه بهترین قیمت را به شما ارائه خواهد کرد.

    گفتنی است که در این منطقه، علاوه بر فروشگاه و چند مرکز خرید معروف استانبول، تعداد قابل توجهی بانک و صرافی نیز قرار گرفته است.

    حرف از بانک و صرافی که در میان باشد، به طبع نحوه افتتاح حساب در این کشور نیز سوال برانگیز خواهد شد. به این منظور، ما به مطالعه مقاله «افتتاح حساب بانکی در ترکیه» را پیشنهاد می‌کنیم.

    مراکز خرید لوکس در استانبول

    بعد از معرفی مراکز خرید اقتصادی استانبول، اکنون نوبت آن است که به سراغ مراکز خرید بند و گران‌قیمت در استانبول نیز سری بزنیم. همانطور که گفتیم، در ترکیه، برخی از بزرگترین برندها شعبه دارند و از قضا، اکثر آن‌ها در همین استانبول واقع شده‌اند. لوکس ترین مراکز خرید استانبول، در حقیقت محل قرارگیری همین برندها هستند.

    به صورت کلی، بد نیست بدانید که مراکز خرید لوکس استانبول، اکثرا در قسمت اروپایی واقع شده‌اند؛ به نوعی نقطه تلاقی فرهنگ شرق و غرب هستند. حال شاید بسیاری از ما قدرت و بودجه لازم برای خرید از این مراکز خرید لوکس را نداشته باشیم؛ ولی کیست که از پاساژگردی و تماشای ویترین‌ها بدش بیاید؟

    در ادامه، تعداد از بهترین مرکز خریدهای لوکس استانبول را مشاهده خواهید کرد:

    مرکز خرید ایستینیه پارک

    این مرکز خرید، در منطقه ساری‌یر واقع شده است. بدون شک با شنیدن نام منطقه، خود به خود پی به این نکته خواهید برد که این مال، تا چه اندازه لوکس و گران‌قیمت می‌تواند باشد.

    مرکز خرید ایستینیه پارک از بهترین مراکز خرید ترکیه

    مرکز خرید ایستنیه پارک، پاتوق هنرمندان و خوانندگان و در کل سلبریتی‌های ترکیه است. معروف‌ترین برندهای دنیا، از جمله دیور، آرمانی، شانل، زارا و حتی بسیاری از برندهای لوکس خود ترکیه نیز در همین مرکز خرید، فعالیت می‌کنند. البته هر چند که این مرکز خرید معروف استانبول، گران است، اما در آخر فصل، می‌تواند با تخفیف‌های بسیار خوبی خرید کرد.

    از ویژگی‌های جالب این مرکز خرید، می‌توان به آکواریوم بزرگ آن اشاره کرد که بیشتر از 10 گونه مخالف از آبزیان را در خود جای داده است. علاوه بر آن، این مرکز دارای رستوران‌های متعدد و البته سالن تئاتر نیز هست.

    شاید به این مطلب هم علاقمند باشید  آشنایی با محله‌ های آسیایی استانبول

    مرکز خرید سیتیز نیشان‌تاشی

    این مرکز خرید، از جمله مراکز خرید استانبول نزدیک میدان تقسیم است. درست مثل مورد قبلی، این مرکز خرید نیز در یکی از از لوکس‌ترین محله‌های مرکز استانبول قرار گرفته است و باز هم مثل مورد قبلی، تعدادی از برترین برندهای اروپایی و جهانی، در آن شعبه دارند. حتی با وجود برندهایی چون لویی ویتون و کارتیه، بتوان مرکز خرید سیتیز نیشان تاشی را از مورد قبلی، لوکس‌تر دانست!

    مرکز خرید سیتیز نیشان‌تاشی از مراکز خرید ترکیه

    چنان که گفتیم، این مرکز خرید نزدیک میدان تقسیم است؛ اگر شما بعد از سفر به ترکیه در نزدیکی میدان تقسیم و یا خیابان استقلال ساکن شده‌اید، به راحتی می‌توانید در کمتری از 10 دقیقه، خودتان را به این مرکز برسانید. گفتنی است که محله نیشانتاشی و به خصوص مرکز خرید سیتیز استانبول، دارای تعداد زیادی فروشگاه برای عرضه کتب راهنما به زبان ترکی و انگلیسی است و می‌تواند برای گردشگران و دانشجویان، مقصد مناسبی باشد.

    اینبار هم موضوعی دیگر؛ حال که حرف از کتب راهنما و زبان ترکی شده است، پیشنهاد می‌کنیم که سری به دیگر بخش‌های وبسایت ما نیز بزنید. بخش آموزش رایگان زبان ترکی استانبولی، می‌تواند به عنوان توریست یا دانشجو، حسابی به کارتان بیاید.

    مرکز خرید جواهر استانبول

    یکی از بزرگترین مراکز خرید در دنیا، مرکز خرید جواهر استانبول است. این مرکز خرید، بزرگترین مرکز خرید اروپاست (اگر بتوان ترکیه را عضو اروپا به حساب آورد!) و ششمین مرکز خرید در دنیا نیز به حساب می‌آید. قرارگیری این مرکز خرید در منطقه شیشلی، آن را به یکی مراکز خرید لوکس استانبول، بدل کرده است.

    مرکز خرید جواهر استانبول از مراکز خرید ترکیه

    این مرکز خرید 10 طبقه دارد و بسیاری از برندهای معروف دنیا از جمله آدیداس، بنتون، ریباک و… را در خود جای داده است. به علاوه، نه تنها برای خرید پوشاک، بلکه برای خرید لوازم خانگی و خلاصه هر چیزی که فکرش را کنید نیز، مقصدی ایده‌آل، به شمار می‌رود.

    مرکز خرید Mall of Istanbul از مراکز خرید ترکیه

    از دیگر مراکز خرید، می‌توان به مرکز خرید استانبول مال اشاره کرد. تین مرکز خرید نیز از جمله مراکز بسیار محبوب و پربازدید است و می‌توان آن در زمرۀ مراکز خرید متوسط رو به لوکس در نظر گرفت. از تمام برندهای جهانی و برتر ترکی، می‌توان در این مرکز فروشگاهی را پیدا نمود.

    این مرکز، یکی از بزرگترین مراکز خرید در استانبول است و وسعت بسیار زیادی دارد؛ به علاوه نه تنها برای خرید پوشاک و کیف و کفش، بلکه لوازم بهداشتی، اکسسوری و حتی لوازم خانگی مورد نیاز خود را نیز می‌توانید از این مرکز، تهیه کنید.

    نه تنها بزرگترها، بلکه کودکان نیز از خرید در مرکز خرید مال آف استانبول لذت خواهند برد، زیرا که این مرکز، دارای یک شهربازی منحصر به فرد نیز هست. نه شهربازی، بلکه رستوران‌ها و فودکورت این مجموعه نیز خود یکی از مهم‌ترین عوامل جذب توریست است.

    مرکز خرید زورلو سنتر استانبول

    یکی دیگر از مراکز خرید درجه یک استانبول، مرکز خرید زورلو است. به علاوه، این مرکز شاید بهترین مرکز خرید بشیکتاش استانبول باشد.

    در این مرکز، انواع برندهای لوکس و لاکچری ترکیه قرار گرفته‌اند و حتی برندهای جهانی نیز در آن شعبه دارند. کسانی که به مد و فشن و این دنیای رنگارنگ علاقه دارند، بازدید از این مرکز را به هیچ وجه نباید از دست بدهند. نه تنها طراحان معروف در منطقه بشیکتاش قرار گرفته‌اند، بلکه بزرگترین نمایشگاه هنری استانبول نیز دقیقا در همین مرکز، قرار دارد.

    مرکز خرید زورلو سنتر استانبول از مراکز خرید استانبول

    ترکیه را شاید بتوان مهد صنعت پوشاک در خاورمیانه در نظر گرفت. تعداد زیادی از طراحان فشن و برندها و تولیدکنندگان معروف در ترکیه و در استانبول واقع شده‌اند. پس این حوزه را می‌توان از جمله بهترین حیطه‌های فعالیت دانست. مطالعه مقاله «بهترین کسب و کار در ترکیه» را برای اطلاعات بیشتر در این مورد، پیشنهاد می‌کنیم.

    بهترین مراکز خرید آنکارا

    بعد از معرفی بهترین مراکز خرید استانبول، اکنون نوبت آن است که نگاهی به مراکز خرید شهرهای دیگر نیز بیندازیم. در این قسمت، به سراغ شهر آنکارا می‌رویم؛ پایتخت کشور ترکیه و دومین شهر این کشور، از نظر جمعیت ایرانیان مقیم. این شهر دومین شهر این کشور برای دریافت اقامت توریستی ترکیه به شمار می‌رود و هر سال، تعداد زیادی از ایرانیان، به این مقصدف مهاجرت می‌کنند.

    در ادامه، نگاهی به بهترین مراکز خرید آنکارا خواهیم انداخت:

    مرکز خرید آرداما

    این مرکز خرید، نه تنها برای خرید و لذت از پاساژگردی بسیار مناسب است، بلکه می‌تواند مقصدی تجاری برای کسب و کار شما نیز باشد، زیرا که علاوه بر کاربری به عنوان مرکز خرید، کاربری تجاری نیز دارد. این مرکز خرید را می‌توان در زمره مراکز خرید لوکس ترکیه به شمار آورد، زیرا درست مثل بهترین مراکز استانبول، تعدادی از بهترین برندهای جهانی نیز در این مال، به فعالیت مشغول هستند.

    شاید به این مطلب هم علاقمند باشید  قوانین کار برای دانشجوهای خارجی در ترکیه در 2024

    مرکز خرید آرداما در آنکارا از بهترین مراکز خرید ترکیه

    مرکز خرید کنت پارک

    مرکز خرید کنت پارک، یکی از بهترین مراکز خرید آنکارا است و از شیر مرغ تا جان آدمیزاد در آن پیدا می‌شود. چه به دنبال کیف و کفش و پوشاک و اکسسوری باشید، چه به دنبال لوازم خانگی و لوازم دیجیتال و تفریح و سینما، می‌توانید از مرکز را به عنوان مقصد خود انتخاب نمایید.

    مرکز خرید کنت پارک در آنکارا از مراکز خرید ترکیه

    بلوار تونالی هیلمی

    این یک مورد شاید یک مرکز خرید نباشد، اما دست کمی از آن ندارد. خیابان هیلمی را می‌توان شانزه لیزه آنکارا دانست؛ زیرا که این خیابان پر است از انواع بوتیک‌های لوکس و فروشگاه‌های لاکچری. از همین روی، پیداست که این منطقه، به نسبت سایر مناطق و مرکز خریدهای آنکارا، اندکی گران‌تر است.

    بلوار تونالی هیلمی از مراکز خرید ترکیه

    مرکز خرید آنکامال

    مرکز خرید آنکامال نیز از مراکز خرید محبوب در آنکارا است و وسعت بسیار زیادی دارد و بیشتر از 330 واحد فروشگاه، در آن فعالیت می‌کند. علاوه بر فروشگاه فروش پوشاک و اکسسوری، دارای فود کورت، کافه، رستوران، سینما و زمین بازی برای کودکان نیز هست.

    مرکز خرید انکامال از بهترین مراکز خرید ترکیه

    مرکز خرید گالریا آنکارا

    یکی از قدیمی‌ترین مراکز خرید در آنکارا، می‌توان به گالریا مال اشاره کرد. این مرکز که در سال 1995 افتتاح شده است، از آن زمان تا به حال، همیشه در زمره محبوب‌ترین و پربازدیدترین مراکز خرید این شهر قرار گرفته است. در این مرکز نیز می‌توان نیازی را رفع کرد، از البسه گرفته تا زیورآلات، همه چیز در مرکز خرید گالریا، پیدا خواهد شد.

    مرکز خرید گالریا در آنکارا از مراکز خرید ترکیه

    جالب است بدانید که برای خرید خودروی ارزان در ترکیه، شهر آنکارا به عنوان بهترین مقصد معرفی شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره خرید ماشین، مقاله «قیمت ماشین در ترکیه به پول ایران» را مطالعه کنید.

    معرفی بهترین مراکز خرید آنتالیا

    هرچند که آنکارا از بهترین شهرها برای زندگی ایرانیان است، اما معمولا آنتالیا بعد از استانبول، به عنوان محبوب‌ترین مقصد توریستی این کشور، شناخته می‌شود. تمام ایرانیان و حتی بسیاری از خود ترک‌ها، برای گذراندن تعطیلات به این شهر، سفر می‌کنند؛ از همین روی، بازار مراکز خرید در این شهر، همیشه داغ و پررونق است.
    در ادامه، با بهترین مراکز خرید آنتالیا، آشنا خواهیم شد:

    اگر به آنتالیا سفر کرده‌اید و البته به دنبال برندهای مشهور، لوکس و گران‌قیمت هستید، پشنهاد ما این است که این مرکز خرید را، به هیچ عنوان از دست دهید.

    بسیاری از برندهای جهانی، اول یک شعبه در استانبول افتتاح می‌کنند و بعد به سراغ شهر آنتالیا می‌روند؛ زیرا به خوبی از اهمیت توریستی این منطقه، آگاه هستند. نه تنها برندهای جهانی، بلکه بسیاری از برندهای ترکیه‌ای نیز در این مال، شعبه دارند.

    این مرکز خرید دارای 180 واحد تجاری است و در طبقه آخر آن نیز یک فود کورت تمام عیار وجود دارد. خلاصه اینکه تمام امکانات مورد نیاز برای گذراندن یک روز به یاد ماندنی را در خود جای داده است.

    مرکز خرید مارک آنتالیا

    یک مرکز خرید دیگر برای برندپوشان! مارک آنتالیا نیز محل قرارگیری شعب برخی از بهترین برندهای جهانی، اروپایی و ترکی است و درست باقی موارد ذکر شده در این فهرست، هر ساله گردشگران بسیار زیادی را به خود جذب می‌کند. اگر برنامه‌ای برای بازدید از آنتالیا دارید، پیشنهاد می‌کنیم که از این مرکز خرید، به هیچ وجه غافل نشوید.

    مرکز خرید مارک آنتالیا از مراکز خرید ترکیه

    مرکز خرید اوزدیلک پارک آنتالیا

    یکی دیگر از مراکز خرید محبوب در آنتالیا، مرکز خرید اوزدیلک پارک است. این مجموعه را نیز می‌توان به عنوان یکی از مراکز خرید گران قیمت ترکیه در نظر گرفت، زیرا که مثل باقی موارد ذکر شده، محل بزرگترین و محبوب‌ترین برندها است. علاوه بر خرید، امکانات تفریحی و رفاهی آن نظیر فودکورت و شهربازی‌اش نیز، زبانزد گردشگران است.

    مرکز خرید اوت لت دیپو

    مراکز خرید زنجیره‌ای اوت لت را از بخش استانبول به یاد دارید؟ حال یکی از بهترین مراکز خرید آنتالیا نیز متعلق به همین مجموعه است. این مرکز نیز درست مثل مراکز استانبول، مقصدی است برای خریدهای ارزان و اقتصادی، و می‌تواند قشر کثیری از مسافران ایرانی آنتالیا را راضی و خوشحال نگه دارد!

    سوالات متداول

    بهترین مراکز خرید ترکیه در کدام شهرها قرار گرفته‌اند؟

    بهترین مراکز خرید در کشور ترکیه، اول در شهر استانبول، سپس آنکارا و در رتبه سوم، در آنتالیا قرار گرفته‌اند.

    مراکز خرید ارزان استانبول کدامند؟

    مرکز خریدهای زنجیره اوت لت، از ارزان‌ترین مال‌های استانبول هستند. بعد از آن می‌توان مرکز خرید آکسارای و بازار بزرگ استانبول را نیز نام برد.

    مراکز خرید لوکس استانبول کدام هستند؟

    از لوکس‌ترین مراکز خرید استانبول، می‌توان جواهر، زورلو مال، ایستینیه و سیتیز نیشانتاشی را نام برد.

    بهترین مراکز خرید آنکارا کدام هستند؟

    بلوار هیلمی، گالریا، آنکامال، و کنت پارک، از بهترین مراکز خرید آنکارا به حساب می‌آیند.

     

    5/5 - (2 امتیاز)

    ‫5 نظر ارسال شده در “آشنایی با بهترین مال‌ها و مراکز خرید در ترکیه

    1. رسول :

      من عاشق جواهر مالم…. بهترین مرکز خرید استانبول از نظر من همینجاست. بهترین جنسای استانبول رو میشه از همین مرکز پیدا کرد. عالیه…

    2. احسان م :

      چقدر خوب که توی این مقاله از افتتاح حساب بانکی هم حرف زدید. حالا که خودتون گفتید، سود بانک واسه سرمایه گذاری توی ترکیه چطوریه؟ میصرفه پول گذاشت توی بانک برای سود؟؟

    3. حمید برزگر :

      به جز مراکز خرید اوت لت که گفتید، برای خرید ارزون و اقتصادی، بیشتر خرید عمده، به کدوم قسمت استانبول میشه مراجعه کرد؟ ممنون میشم راهنمایی کنید.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *