راهنمای جامع خرید ملک، در باهچه شهیر استانبول

خرید ملک در باغچه شهیر استانبول

این حرف را در مقاله‌های قبلی هم بارها گفته‌ایم و امروز هم با توجه به موضوع، بد نیست که باز هم یادآوری کوچیکی داشته باشیم! بهترین شهر برای خرید خانه در ترکیه، بدون شک، شهر استانبول است. استانبول، پایتخت سابق ترکیه بوده است و امروز نیز پایتخت فرهنگی و هنری این کشور دوست داشتنی، به حساب می‌آید. استانبول شهر بزرگی است و از چندین شهرستان به هم چسبیده به وجود آمده است، به طوری که مرزبندی آن‌ها اصلا کار آسانی نیست. هر یک از شهرستان‌ها نیز خود چندین و چند محله دارند. در این مقاله، قصد داریم تا یکی از محله‌های رو به رشد و محبوب استانبول را به شما معرفی کنیم؛ محله‌ای که نه تنها قیمت بسیار مناسبی دارد، بلکه امکانات آن نیز بسیار فراوان است و می‌تواند یکی از بهترین مناطق استانبول، برای خرید خانه و زندگی ایرانیان به شمار رود. موضوع امروز، معرفی محله باغچه شهیر است که گاها با اسم باهچه شهیر نیز شناخته می‌شود. تعدد محله‌ها، کار برای برای آن دسته از افرادی که قصد خرید خانه در ترکیه را دارند، اندکی مشکل کرده است با ما همراه باشید تا با یکی از بهترین محله‌ها در شهر استانبول، آشنا شویم.

مشاوره درباره راهنمای جامع خرید ملک، در باغچه شهیر استانبول

تیم مشاوره و کارشناسان « استانبول همراه » در امور خرید ملک در ترکیه، اخذ اقامت ترکیه، شهروندی و پاسپورت ترکیه، ثبت شرکت در ترکیه، تحصیل در ترکیه، خرید خودرو در ترکیه، کلیه امور بانکی و گرفتن نمایندگی برند های برتر ترکیه در کنار شماست.





    موقعیت جغرافیایی محله باغچه شهیر

    اولین موضوعی که باید درباره محله باهچه شهیر یا به فارسی همان «باغچه شهیر» بدانیم، موقعیت جغرافیایی آن است. این محله، در قسمت اروپایی استانبول واقع شده است و حدودا 30 کیلومتر با مرکز استانبول فاصله دارد. این محله، یکی از هشت محله شهرستان «باشاک شهیر» به حساب می‌آید. این محله نزدیک به پروژه کانال استانبول است؛ از شمال با دریای مرمره، حدود 12 کیلومتر، و از جنوب با دریای سیاه، حدود 30 کیلومتر فاصله دارد.

    شاید به این مطلب هم علاقمند باشید  صفر تا صد ترجمه رسمی مدارک در ترکیه

    چنان که در مقدمه نیز به آن اشاره کردیم، محله های استانبول، بسیار هستند و البته تنوع زیادی هم دارند. در ادامه، بیشتر از ویژگی‌های محله باغچه شهیر استانبول برایتان خواهیم گفت.

    ویژگی‌های منحصر به فرد باغچه شهیر

    محله باهچه شهیر و شهرستان باشاک شهیر را هرچند که نمی‌توان جزو مناطق درجه یک و لوکس استانبول به حساب آورد، اما از حق هم نمی‌توان گذشت! طبق اعلام شهرداری استانبول، محله باغچه شهیر، جزو مناطق درجه دوم استانبول به حساب می‌آید؛ این موضوع بدان معنی است که این محله، کیفیت زندگی در مناطق لوکس را با قیمتی به مراتب اقتصادی‌تریو مناسب‌تر، در اختیار متقاضیان قرار می‌دهد. به عبارت دیگر، با شنیدن اسم محله درجه دو، نباید در ذوقتان بخورد و ناامید شوید!

    محله باغچه شهیر

    یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های محله باغچه شهیر، آرامش و سرسبزی بی‌نهایت زیبای آن است؛ به طوری که نه تنها افراد با بودجه‌های متوسط، بلکه ثروتمندان را نیز به این محله، جذب می‌کند. گفتنی است که این محله، پر است از انواع اقسام مجتمع‌های مسکونی لوکس و رزیدانس‌ها درجه یک؛ همین موضوع باعث شده تا خرید ملک در این محله، خودش یک سرمایه گذاری ترکیه، آن هم از نوع پرسودش به حساب بیاید!

    از دیگر ویژگی های محله باهچه شهیر، باید به این موارد نیز اشاره کنیم:

    • فاصله نسبتا کم با فرودگاه جدید استانبول، ایده‌آل برای رفت و آمد ایرانی‌ها،
    • بی‌نهایت سرسبز و آرام، وجود دریاچه‌ای به وسعت 30 هزار مترمربع،
    • وجود اماکن گردشگری در اطراف دریاچه، نظیر زمین ورزش، رستوران و کافه‌های لوکس،
    • آب و هوای بسیار پاک و به دور از آلودگی مرکز شهر، مناسب برای سالمندان،
    • بدون هیچگونه ترافیک و بدون هیچ هیاهویی مثل شلوغی مرکز شهر،
    • محله‌ای بسیار امن، با نگهبانی 24 ساعته در 7 روز هفته،
    • رشد و توسعه سریع که ارزش اقتصادی آن را چندین برابر می‌کند،
    • فاصله اندک با یکی از بهترین بیمارستان‌های استانبول،
    • وجود یکی از بهترین دانشگاه های ترکیه در این محله و…

    ویژگی های محله باغچه شهیر

    قیمت خرید ملک در محله باغچه شهیر

    چنان که همیشه گفته‌ایم، مخارج زندگی در ترکیه، بسیار کمتر از ایران است؛ به خصوص که قیمت خیرد ملک در کشور ترکیه، حسابی از ایران ارزان‌تر است. برای خرید یک ملک متوسط در تهران، حداقل باید برای هر متر مربع، حدود 30 میلیون تومان هزینه کنید؛ اما در ترکیه، تنها با نصف این مقدار می‌توان بهترین املاک را خریداری کرد.

    شاید به این مطلب هم علاقمند باشید  اخذ مجوز کار در ترکیه (راهنمای جامع 2024)

    بدون شک، اصل مطلب این مقاله، درست از همینجا شروع می‌شود! تمامی شما عزیزان، برای اینکه بتوانید بهترین محله را برای خرید خانه و سکنی گزیدن در آن انتخاب نمایید، مطمئن نیاز خواهید داشت تا از قیمت آن محله نیز اطلاع کسب کنید. به همین دلیل، ما در این بخش، به بررسی قیمت ملک در یکی از بهترین محله‌های استانبول، یعنی محله باهچه شهیر، خواهیم پرداخت.

    احتمالا خودتان می‌دانید که شهر استانبول، شهر گران‌قیمتی به حساب می‌آید؛ نه قیمت خرید ملک، بلکه قیمت اجاره خانه در استانبول نیز به مراتب بالاست. اما تعدد محله‌ها در آن، باعث شده تا تنوع قیمت نیز بسیار بالا رود.

    در بخش‌های قبلی اشاره کردیم که محله باهچه شهیر استانبول، محله‌ای درجه دو است و قیمت ملک در آن مناسب‌تر است. اکنون هم این موضوع را دوباره یادآوری می‌کنیم و می‌گوییم که محله باغچه شهیر، از جمله مناطق ارزان به حساب می‌آید.

    «قیمت خرید خانه در محله باغچه شهیر، از متری 3 هزار لیر آغاز شده، و تا متری 10 هزار لیر، ادامه می‌یابد.»

    قیمت ملک در این محله، به موارد زیر بستگی دارد:

    • نوع ملک، اعم از ویلایی یا رزیدانس؛ معمولا ویلایی بسیار گرانتر است.
    • قدمت ملک و امکانات رفاهی آن، + دسترسی‌های ملک
    • موقعیت جغرافیایی ملک و محله قرارگیری در آن

    مناطق دیدنی و اماکن تفریحی باغچه شهیر

    و در آخر، بد نیست که نگاهی هم به مناطق دیدنی منطقه باهچه شهیر داشته باشیم. همانطور که گفتیم، این محله، بسیار سرسبز است و برای کسانی که عاشق طبیعت و گردش هستند، منطقه‌ای ایده‌آل برای زندگی، به حساب می‌آید.

    از جمله مناطق دیدنی محله باغچه شهیر استانبول، می‌توان به این موارد اشاره نمود:

    • دریاچه مصنوعی

    از دیدنی‌ترین مناطق باغچه شهیر، دریاچه مصنوعی 30 هزار مترمربعی آن است. این دریاچه به خصوص در تابستان، مقصد تفریح بسیاری از ساکنین این منطقه است.

    دریاچه مصنوعی محله باغچه شهیر

    • پارک جنگلی ساملار

    اگر قصد یک روز پیک نیک رفتن و یا پیاده‌روی و گردش را دارید، این پارک مناسب شماست. این پارک جنگلی نه فقط برای اهالی باغچه شهیر، بلکه برای تمام مردم قسمت اروپایی استانبول، جذابیت دارد.

    شاید به این مطلب هم علاقمند باشید  معادل‌ سازی مدارک در ترکیه

    پارک جنگلی ساملار در محله باغچه شهیر

    • غارهای یاریم بورگاز

    اگر عاشق تاریخ باستان هستید، این غارها می‌توانند حسابی شما را جذب کنند. این غارها، از قدیمی‌ترین مناطق ترکیه به حساب می‌آیند و هزاران سال پیش، محل زندگی انسان‌ها اولیه بوده‌اند.

    • مراکز خرید پرستیژ و آکباتی

    از نظر من، دوست‌داشتنی جا برای تفریح در محله باغچه شهیر، همین دو مرکز خرید است. مرکز خرید پرستیژ، هرچند که کوچک است، اما بسیار لوکس است و از شیر مرغ تا جا آدمیزاد در آن پیدا می‌شود. مرکز خرید آکباتی هم از دیگر مراکز باهچه شهیر است و از قضا، آن هم بسیار پرطرفدار است.

    سخن نهایی

    به پایان آمد این دفتر، حکایت همچنان باقی است! در مقاله امروز از «استانبول همراه» ما به معرفی منطقه سرسبز و محله باغچه شهیر پرداختیم. این محله، از جمله محله‌های دوست داشتنی و البته رو به رشد استانبول است و از قضا، برای زندگی ایرانیان، بسیار هم مناسب است؛ زیرا که هم امنیت خوبی دارد، و هم کیفیت بالایی دارد و از همه مهم‌تر، بسیار اقتصادی است.

    ما استانبول همراه هستیم؛ ما خودمان را هم تراز با بهترین سایت های املاک ترکیه می‌دانیم و خدمات و پشتیبانی ما، مهر تاییدی هستند بر همین ادعا. اگر قصد خرید ملک در کشور ترکیه را دارید، باید بدانید که هم اکنون، بهترین زمان برای این کار است. با افت قیمت لیر، بهترین موقعیت برای آن است که خانه رویایی خود را در ترکیه خریداری کنید و زندگی تازه‌ای را در یک کشور اروپایی و آزاد، آغاز نمایید.

    سوالات متداول

    موقعیت جغرافیایی محله باغچه شهیر استانبول کجاست؟

    این محله در قسمت اروپایی واقع شده است، حدود 30 کیلومتر از مرکز استانبول، فاصله دارد.

    بارزترین ویژگی‌های محله باغچه شهیر چیست؟

    این محله بسیار آرام و سرسبز است. به علاوه بسیار هم رو به رشد است وقیمت آن در چند سال آینده، بسیار بالا خواهد رفت. از همین روی برای سرمایه‌گذاری، بسیار مناسب است.

    3. قیمت ملک در محله باغچه شهیر چقدر است؟

    حداقل قیمت خرید ملک در این محله، از متری 3000 لیر آغاز می‌شود و تا 10 هزار لیر بالا می‌رود. معمولا املاک ویلایی قیمت خیلی بالاتری دارند.

    5/5 - (1 امتیاز)

    ‫8 نظر ارسال شده در “راهنمای جامع خرید ملک، در باهچه شهیر استانبول

    1. مهسا سلطانی :

      اتفاقا ما قصد داشتیم یه واحد آپارتمان توی همین محله بخریم… میشه بگید آدماش چه جوری هستن؟ من یه کم سر این موضوع نگرانم.

    2. سهراب :

      میشه از امکانات رزیدنس‌های این منطقه هم بگید؟ جای خوب پیدا میشه یا نه؟ بهتر نیست محله دیگه‌ای رو بگردم؟

      • تیم تحریریه استانبول همراه :

        درود دوست عزیز. البته که این محله را پیشنهاد می‌کنیم. این محله، از جمله بهترین مناطق استانبول است. هرچند که اندک ضعف‌هایی مثل نبود اتوبوس و مترو را دارد، اما برای سرمایه‌گذاری، این منطقه بی‌نظیر است و ضرر نخواهید کرد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *