مراحل و مدارک لازم برای اخذ اقامت از طریق ثبت شرکت در ترکیه

اخذ اقامت از طریق ثبت شرکت در ترکیه

اگر به مهاجرت به ترکیه فکر می کنید، اخذ اقامت از طریق ثبت شرکت در ترکیه را در نظر داشته باشید. با ثبت شرکت در ترکیه می تواند از مزایای زیادی چون اقامت ترکیه، افتتاح حساب در ترکیه و حتی در ادامه اخذ تابعیت ترکیه برخوردار شوید. در این مقاله از استانبول همراه به مبحث اقامت از راه ثبت شرکت در کشور ترکیه می پردازیم.

شما با ثبت شرکت در ترکیه می توانید دو نوع اقامت کوتاه مدت و بلند مدت ترکیه را دریافت کنید. در ادامه به بررسی آن ها می پردازیم. فراموش نکنید مهاجرت و خرید ملک در ترکیه، باید همراه با مشورت با متخصصان و همچنین برنامه ریزی و تفکر باشد.

اگر تمایل دارید در مورد همه روش های اخذ اقامت ترکیه بیشتر بدانید می توانید مقاله اقامت ترکیه را مطالعه کنید.

مشاوره جهت اخذ اقامت از طریق ثبت شرکت

تیم مشاوره و کارشناسان « استانبول همراه » در امور خرید ملک در ترکیه، اخذ اقامت ترکیه، شهروندی و پاسپورت ترکیه، ثبت شرکت در ترکیه، تحصیل در ترکیه، خرید خودرو در ترکیه، کلیه امور بانکی و گرفتن نمایندگی برند های برتر ترکیه در کنار شماست.





    اقامت کوتاه مدت برای اتباع خارجی

    آن دسته از داوطلبین خارجی که مایلند اقامت کوتاه مدت ترکیه را از طریق ثبت شرکت دریافت کنند، باید مدارکی که در زیر بر شمرده می شوند را از طریق سیستم اقامت الکترونیکی به اداره مهاجرت مربوطه (Göç İdaresi) ارائه دهند. این اجازه موقت برای دو سال (حداکثر) به عنوان یک اصل صادر خواهد شد.

    • فرم اولیه:
    • فرم درخواست مجوز اقامت.
    • اصل و کپی پاسپورت یا سند مسافرتی.
    • چهار عکس بیومتریک.
    • اثبات منابع مالی کافی و پایدار برای مدت اقامت.
    • مالکیت محل اقامت متقاضی.
    • یک نامه دعوت نامه یا اسناد صادر شده توسط شخص / تجارت که با آن تماس گرفته می شود.

    توجه:  چنانچه مجوز اقامت از طریق ثبت شرکت تا 6 ماه مورد استفاده قرارنگیرد، منقضی خواهد شد.

     

    شاید به این مطلب هم علاقمند باشید  همه چیز درباره خرید مغازه در استانبول ترکیه

    فرم تمدید اقامت از طریق ثبت شرکت در ترکیه

    60 روز پیش از انقضای مجوز قبلی، می توانید برای پر کردن تقاضانامه جدید اقدام کنید. این تقاضانانمه باید به اداره فرمانداری ارائه شود. دقت کنید که به هیچ وجه آن را به بعد از تمام شدن انقضای آن موکول نکنید.

    اتباع خارجی بایستی با سیستم اقامت الکترونیکی درخواست مجوز اقامت خود را ارائه دهند.  این درخواست کامل شده و مدارک لازم دیگر بایدپست الکترونیک و طی زمان 5 روز به اداره مربوط به آن فرستاده شود.

    اقامت طولانی مدت برای اتباع خارجی

    جهت دریافت مجوز اقامت طولانی مدت، داوطلبین خارجی که دست کم 8 سال پیاپی را در ترکیه ساکن بوده اند، باید مدارکی که در زیر نامبرده میشود را به اداره مهاجرت مربوطه مربوطه (Göç İdaresi) ارائه کنند:

    • فرم درخواست مجوز اقامت.
    • اصل و کپی پاسپورت یا سند مسافرتی.
    • کپی سند مجوز اقامت قبلی.
    • چهار عکس بیومتریک.
    • اثبات منابع مالی کافی و پایدار برای مدت اقامت.

    این مقاله صرفا جهت توضیح قوانین و شرایط اخذ اقامت از طریق ثبت شرکت در ترکیه برای شما عزیزان حاضر شده است. قبلا به طور مفصل به مبحث شرایط ثبت شرکت در ترکیه پرداخته شده است. می توانید تجربیات و دیدگاه های خود را از بخش نظرات همین پست با استانبول همراه در میان بگذارید.

    5/5 - (1 امتیاز)

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *