معرفی ایش بانک ترکیه

معرفی ایش بانک ترکیه

اگر به هر نحوی در ترکیه اقامت قانونی دارید و به فکر افتتاح حساب بانکی در ترکیه هستید، ایش بانک ترکیه بهترین انتخاب برای این کار است. همان طور که می دانید، به دلیل تحریم ها، ایرانیان نمی توانند از امکانات بانکی بین المللی برخوردار شوند. حتی با داشتن اقامت هم بعضی بانک ها ممکن است از دادن خدمات به ایرانیان معذور باشند. اما ایش بانک ترکیه از معدود بانک هایی تسن که به ایرانیان خدمات بانکی ارائه می کند. در نظر داشته باشید که برای افتتاح حساب در ایش بانک ترکیه، بایستی در ترکیه اقامت داشته باشید. اگر به دنبال بانکی هستید که بدون اقامت به ایرانیان خدمات ارائه کند، بانک زراعت می تواند برایتان کارآمد باشد. ایش بانک نخستین بانک عمومی تاسیس شده در ترکیه می باشد. این بانک در میان 1000 بانک برتر جهان، رتبه‌ی 102 را کسب کرده است که رتبه بسیار خوبی است.

تیم مشاوره و کارشناسان « استانبول همراه » در امور خرید ملک در ترکیه، اخذ اقامت ترکیه، شهروندی و پاسپورت ترکیه، ثبت شرکت در ترکیه، تحصیل در ترکیه، خرید خودرو در ترکیه، کلیه امور بانکی و گرفتن نمایندگی برند های برتر ترکیه در کنار شماست.





    بانک ایش 1011 شعبه در سراسر کشور ترکیه  دارد. ایش بانک به جهت داشتن پیشینه عالی در حوزه بانکداری، باعث شده است که در داخل و خارج از کشور ترکیه،، در میان قابل اتماد ترین بانک ها قرار بگیرد.این بانک خوشنام در کشورهای مثل بریتانیا، ایرلند، جمهوری ترک قبرس شمالی، آلمان، بحرین، چین، مصر، هلند، فرانسه و سوییس نیز شعبه دارد. شعبه‌‌ی مرکزی ایش بانک ترکیه در محله بشیکتاش استانبول قرار دارد و سهام آن در بازارهای بورس لندن و بورس استانبول معامله می‌شود.

    بانک ایش در تاریخ در 4 شهریور  1303، به دستور مصطفی کمال آتاترک و با مدیریت جلال بایار، تاسیس شد. فلسفه‌ و علت به وجود آمدن این بانک این بود که مسلمانان هند بتوانند به واسطه‌ی بانک امپریال ترکیه، کشور ترکیه را از پول و شمش طلا بهره‌‌مند سازند تا از این طریق بتوانند از جنگ استقلال ترکیه حمایت لازم را به عمل آورند.

    شاید به این مطلب هم علاقمند باشید  مراحل افتتاح حساب بانکی در ترکیه

    شعب ایش بانک ترکیه

    خدمات ایش بانک ترکیه

    • ممکن کردن استفاده از چک برای تراکنش‌های روزانه
    • بنیان گذاری بانکداری الکترونیکی برای نخستین بار در ترکیه
    • معرفی دستگاه ATM برای اولین بار در این کشور
    • تاسیس شعبه‌های برون‌مرزی در اروپا و جمهوری ترک قبرس شمالی برای اولین بار در این کشور
    • به وجود آوردن حساب‌های سپرده
    • ایجاد صندوق سرمایه‌گذاری مشترک
    • بانکداری موثر با استفاده از دستگاه‌های ITM از سال ۱۹۹۶
    • گسترش ماشین‌های Netmatik برای استفاده کاربران از سرویس‌های آنلاین، بدون نیاز به داشتن کامپیوتر شخصی
    • معرفی بانکداری از طریق تلفن‌های همراه هوشمند مبتنی بر WAP
    • تشخیص هویت کاربر از طریق اثر انگشت در دستگاه‌های ATM

    سهام مالی بانک ایش

    در تاریخ دسامبر سال 2006، 41/5 درصد از سهم بانک ایش، متعلق به صندوق حقوقی خود بانک، 28/1 درصد متعلق به آتاترک و 30/3 درصد نیز به صورت سهام آزاد گزارش شده است. در ماه مه سال ۱۹۹۸، 12/3 درصد از مجموع سهام بانک که قبلا متعلق به وزارت خزانه‌داری بود، به شرکت‌های دولتی و بین‌المللی فروخته شد. همچنین بانک ایش تا پایان سال 2006، با ارزش ۱۷.۹۷۱.۸۴۸ لیر، دومین شرکت از بین شرکت‌های خصوصی در ترکیه انتخاب شده است.

    توجه: چنانچه بیش از ده هزار دلار یا معادل آن به ارزهاى دیگر به حساب شخصى در ترکیه فرستاده شود، بانک بابت  علت و منبع  آن از شما توضیح خواهد خواست. این کار به جهت مغابله با پولشویی انجام می شود. گرچه حساب مبدا از کشور دیگر هم بنام خودتان باشد، منعی ندارد.

    بهتر است از حساب خودتان در خارج از ترکیه به حساب در ترکیه حواله کنید. براى حواله هاى بالاى پنجاه هزار دلار چون قصد شما تجارى است، بانک بررسى هایى در این خصوص انجام مى دهد. اما تا سقف معینى مشکلى براى دریافت وجوه به جز دلار نیست.

     

    افتتاح حساب در ایش بانک برای ایرانیان

    اعتبار بالا ی این بانک در ترکیه باعث شده تا ایرانیان مقیم ترکیه تمایل بیشتری برای افتتاح حساب در این بانک داشته باشند. می توان از این بانک برای نقل و انتقال پول از اروپا نیز استفاده کرد.

    شاید به این مطلب هم علاقمند باشید  صدور ویزا کارت و مستر کارت در ترکیه

    مزایای افتتاح حساب در ایش بانک ترکیه

    ایش بانک ترکیه در زمینه ارائه خدمات بانکی متونع بسیار خوب عمل کرده است. این بانک از بهترین انتخاب ها برای افرادی است که قصد سرمایه گذاری یا افتتاح شرکت در ترکیه را دارند.

    ✔ امکان انتقال سرمایه به داخل ترکیه

    ✔ امکان خرید از سایت های مختلف در داخل و خارج ترکیه مثل آمازون و علی اکسپرس

    ✔ انجام تراکنش های مالی روزانه با حجم بالا

    ✔ دریافت کارت هایی مانند ویزا کارت و یا مستر کارت با سقف خرید اینرنتی بالا با سقف برداشت روزانه تا 10 هزار لیر

    ✔ امکان انتقال ارز و پول به سایر کشور های جهان  و انتقال سوئیفت

    ✔ استفاده از چک‌های مسافرتی در هنگام سفر به یک کشور خارجی

    ✔ مدیریت امور حساب بانکی با اینترنت بانک

    ✔ واریز حقوق ماهانه

    ✔ امکان افتتاح حساب اولین امضا:باز کردن حساب «اولین امضا» برای اشخاص  12 تا 15 سال، دارای مزایا و امتیازات گوناگونی است.

    ✔ استفاده از صندوق امانات بانک (هزینه صندوق امانات که بسته به اندازه صندوق متفاوت می باشد.)

    ✔ انتقال پول ( دارندگان حساب امکان انتقال وجه بین حساب های شخصی خود یا شخص دیگر در ایش بانک یا سایر بانک ها را خواهند داشت.)

     

    سود سپرده های ایش بانک ترکیه

    سود سپرده های ایش بانک ترکیه به سپرده های لیر، دلار و یورو تعلق خواهد گرفت. سود بانکی در ترکیه توسط قوانین بانکداری این کشور تعیین می شود. هیچ بانکی نمی تواند خارج از این چهارچوب عمل کند. به طور کلی سود سپرده های لیر بانک ایش حدود 12 درصد است. همچنین به سپرده های ارزی و دلاری نیز سود 3 درصدی ارائه می شود.

    خدمات اینترنت بانک ایش

    شعباینترنتی ایش بانک ترکیه به طور 24 عت در طول 7 رو زهفته خدمات خو را ارائه می دهند. استفاده از اینترنت بانک مزایایی چون انتقال آسان و سریع ارز بدون محدودیت زمان یو مکانی را دارا است. همچنین امکان بررسی مانده و کارکرد حساب، پرداخت و مبادلات مالی نیز در حال تعلیق وجود دارد.  سرویس هایی همچون جابجایی ها و مبادلات چکی، انجام تراکنش های حقوق و دستمزد، معاملات DDS ، تعیین محدودیت های دسترسی، تایید مجوزها و محدودیت های معاملات، انجام معاملات تجاری و … نیز در اینترنت بانک ایش پوشش داده شده است. بدنیست بدانید مشتریان بانک قادر خواهند بود با انتخاب گزینه ی دریافت ایمیل، اطلاعات مورد نیاز خود را مرتبا از طریق ایمیل بدست آورند.

    جهت استفاده از خدمات اینترنت بانک ایش به شماره مشتری یا Foreign ID، پین کد مشتری یا Foreign ID  و رمز یکبار مصرف نیاز خواهید داشت. در ترکیه در کل چیزی با نام رمز ثابت کارت وجود ندارد.

    دریافت customer number : نوشته شده بر روی دبیت کارت یا دریافت از طریق مراجعه حضوری به شعبه و یا تماس با 08507240724

    شاید به این مطلب هم علاقمند باشید  معرفی بانک های مجاز برای افتتاح حساب در ترکیه

    دریافت Foreign ID : برای دارندگان حساب غیر ترک با حداقل شش ماه اقامت از طریق شعبه و در زمان افتتاح حساب

    دریافت Customer PIN : تعریف پین کد از طریق دستگاه های خود پرداز یا از بخش Internet pin وب سایت اصلی بانک و یا تماس با شماره تلفن  08507240724

    خوب است بدانید دریافت رمز یکبار مصرف توسط نرم افزار مخصوص این بانک که برروی گوشی های تلفن همراه نصب می شود انجام خواهد شد.

     

    اینترنت بانک ایش

    انواع کارت های بانکی ایش بانک

    کارتMaximum: شما می توانید با کارت اعتباری خود که با نشان ویزا کارت یا مستر کارت صادر می شود در ترکیه و خارج از کشور ترکیه خرید کنید و سایر هزینه های خود را پرداخت کنید. جهت آشنایی بیشتر ب این مسئله، مقاله ویزا کارت و مستر کارت را مطالعه کنید.

    Maximiles:  کارت اعتباری  مسافرتی و سرگرمی می باشد.  با استفاده از Maximiles در هر خرید MaxiMil بدست می آورید و می توانید MaxiMil های خود را برای خرید بلیط هواپیما استفاده کنید.

    Debit Cards : تمامی معاملات بانکی شما با استفاده از کارت Bankamatik شما به آسانی حل می شود.

     

    امیدواریم اطلاعات لازم جهت شناخت ایش بانک ترکیه را برایتان به طور مفصل توضیح داده باشیم. به خاطر داشته باشید مهاجرت و خرید ملک در ترکیه، باید همراه با مشورت با متخصصان و همچنین برنامه ریزی و تفکر باشد. نظرات و سوالات خود را درباره بانک ایش در بخش دیدگاه ها با استانبول همراه در میان بگذارید.

    4/5 - (12 امتیاز)

    Recent search terms:

    • https://istanbulhamrah com/معرفی-ایش-بانک-ترکیه/
    • https://istanbulhamrah com/معرفی-ایش-بانک-ترکیه/#:~:text=بانک ایش در تاریخ در لازم را به عمل آورند

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *