معرفی بانک های مجاز برای افتتاح حساب در ترکیه

سرمایه لازم برای خرید ملک در ترکیه

اگر مایل به باز کردن حساب بانکی در ترکیه هستید، باید با بانک های مجاز برای افتتاح حساب در ترکیه آشنا باشید. البته تعداد این بانک ها زیاد نیست. فرقی نمی کند اقامت ترکیه راداشته باشید یا نه، می توانید در این کشور حساب بانکی داشته باشید.برای اطلاعات بیشتر می توانید مقاله افتتاح حساب در ترکیه را مطالعه کنید.

برای افتتاح حساب در ترکیه می توانید از مشاوران استانبول همراه کمک بگیرید

تیم مشاوره و کارشناسان « استانبول همراه » در امور خرید ملک در ترکیه، اخذ اقامت ترکیه، شهروندی و پاسپورت ترکیه، ثبت شرکت در ترکیه، تحصیل در ترکیه، خرید خودرو در ترکیه، کلیه امور بانکی و گرفتن نمایندگی برند های برتر ترکیه در کنار شماست.





    بانک های مجاز برای افتتاح حساب ترکیه ،  زراعت بانک و ایش بانک ترکیه هستند. در ادامه به معرفی آن ها می پردازیم.

     ایش بانک ترکیه

    ایش بانک که بزرگترین بانک خصوصی کشور ترکیه می باشد تحت شرایطی نسبت به باز کردن حساب برای ایرانی ها اقدام می کند. البته این بانک به افرادی که در ترکیه اقامت ندارند، خدماتی ارائه نمی کند. افتتاح حساب در ایش بانک ترکیه برای افراد مقیم گزینه خوبی است. شما می توانید  مانند ایران حساب مشترک در بانک های ترکیه افتتاح نمایید. حساب های افتتاح شده در ترکیه سوییفت و ای بان دارند. این یعنی می توانید پس از باز کردن حساب سوییفت و ای بان حساب خود در ترکیه را دریافت کنید.

    شاید به این مطلب هم علاقمند باشید  صفر تا صد افتتاح حساب پایونیر در ترکیه

    جالب است بدانید ایش بانک در فهرست فایننشیال تایمز، از میان ۱۰۰۰ بانک برتر جهان، رتبه ۱۰۲ را به خود اختصاص داده است، این بانک سال ۲۰۰۸ در فهرست فوربز جهانی ۲۰۰۰ رتبه ۳۷۱ از بزرگترین شرکت‌های جهان را به دست آورده است. شعبه مرکزی ایش بانک در شهر استانبول، محله بشیکتاش واقه شده و سهام آن در بازارهای بورس لندن و بورس استانبول معامله می‌شود.سایت رسمی ایش بانک را می توانید در این لینک ببینید.

    زراعت بانک ترکیه

    زراعت بانک از جمله بانک هایی است که به ایرانیان، خدمات بانکی ارائه می کنند. افتتاح حساب زراعت بانک ترکیه تقریبا برای تمام ایرانیان ممکن است. سود بانکی در سال ۲۰۲1 برای سپرده های لیر ۹ درصد تعیین شده است. برای سپرده های دلار نیز برای یک ماه سپرده گذاری نرخ سالیانه ۱ درصد سود تعلق خواهد گرفت. همچنین برای سپرده های یورو نیز حدود نیم درصد تعیین شده است. بانک زراعت از بهترین بانک های مجاز برای افتتاح حساب در ترکیه برای ایرانیان است. سایت رسمی زراعت بانک ترکیه را می توانید در این لینک ببینید.

    نکته: بسیاری از افراد در تماس های تلفنی از ما آدرس دفتر زراعت بانک ترکیه در تهران را می خواهند. حال آنکه زراعت بانک در ایران هیچ شعبه ای ندارد!

     سوئیفت زراعت بانک

    کد سوئیفت بانک زراعت TCZBTR2A است. مدت انتقال پول به حساب پس از عملیات سوئیفت بین ۲۴ تا ۴۸ ساعت می باشد.

    مزایای حساب بانکی در زراعت بانک

    • این بانک برای سپرده گذاری و انجام فعالیت های بانکی در ترکیه خدمات مناسبی ارائه می دهد.
    •  بانکداری الکترونیکی بانک زراعت بسیار سریع و قدرتمند است.
    • افتتاح حساب بانکی در ترکیه توسط بانک زراعت معمولا در کمتر از یک روز انجام می شود.
    5/5 - (1 امتیاز)

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *