خرید ملک در وان ترکیه

خرید ملک در وان ترکیه

در این مقاله مبحث خرید آپارتمان در وان ترکیه ، مورد بررسی قرار می گیرید. همانطور که می دانید، ترکیه کشوری در حال پیشرفت است. آب و هوای مدیترانه ای، پیشرفت ساخت و ساز و جاذبه های گردشگری متعدد از دلایل رونق اقتصادی کشور ترکیه است. به همین علت بسیاری از افراد قصد مهاجرت به ترکیه را دارند.

خرید ملک در ترکیه از سریعترین راه های اخذ اقامت ترکیه می باشد. در این روش شما در سریعترین زمان ممکن می توانید پاسپورت ترکیه را دریافت کنید و از مزایای شهروندی ترکیه برخوردار شوید. در این مقاله از استانبول همراه به بررسی شرایط خرید آپارتمان در وان ترکیه می پردازیم.

 

خرید ملک در وان ترکیه

شهر وان ترکیه، از جمله شهرهایی است که خریداران ایرانی زیادی را به خود جذب کرده است. وان شهری تقریبا کوچک، واقع در نیمه شرقی کشور ترکیه است. همچنین نسبتا نزدیک مرز ایران می باشند. این شهر از نظر تاریخی هم ارزش زیادی دارد. شاید جالب باشد بدانید که شهر وان ترکیه را شهر عاشقان گربه هم می نامند. چرا که تعداد زیادی از گربه های سفید با چشمان دورنگ سبز و آبی در آن دیده می شوند.

خرید خانه در وان ترکیه

هزینه مواد غذایی به طور قابل توجهی نسبت به شهرهای استانبول و ازمیر پایین است. جمعیت این شهر حدود 420 هزار نفر است. مردمان وان اغلب به زبان ترکی کرمانجی صحبت می کنند. گردشگران آلمنی و ایرانی در ماه های تعطیل سال به وفور در وان ترکیه دیده می شوند. اغلب این گردشگران به قصد خرید ملک یا سرمایه گذاری به آن وارد می شوند. قرار گرفتن این شهر در نزدیکی دریچه وان باعث شده تا شهر آب و هوای معتدل و بهاری داشته باشد.

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید  آمار خرید ملک در ترکیه توسط ایرانیان

 

قیمت خرید خانه در شهر وان

مانند تمام شهرهای دیگر، قیمت خرید خانه در وان هم به شرایط زیادی بستگی دارد. از جمله موقعیت مکانی خانه، نزدیکی یا دوری به مرکز شهر، نوساز بودن یا کهنه ساز بودن، امکانات ملک و چند طبقه بودن آن. ولی اگر به طور تقریبی بخواهیم آن را حساب کنیم، قیمت ها از متری 2000 لیر شروع می شود و تا 5000 لیر هم می رسد. بر ای خرید آپارتمان در وان هم همین شرایط حاک است. به یاد داشته باشید که برای اخذ اقامت دائم ترکیه، ملک خریداری شده باید 250 هزار دلار آمریکا ارزش داشته باشد. شاید جالب باشد بدانید، به دلیل مهاجرت یا سفر بسیاری از ایرانیان، اکثر مردم منطقه می توانند تا حدودی فارسی صحبت کنند.

برای مطالعه بیشتر : شرایط باز کردن حساب در ترکیه

شرایط خرید ملک در وان ترکیه

  • افراد خارجی نمی توانند بیشتر از 30 هکتار از اراضی کشور ترکیه را خریداری کنند.
  • اتباع خارجی نمی توانند در مناطق امنیتی و نظامی کشور ترکیه سکونت داشته باشند یا ملک بخرند.
  • خارجی ها تنها می توانند تا 10% یک منطقه یا شهر را خریداری کنند
  • اتباع خارجی یا شخصیت های حقوقی ثبت شده در خارج از ترکیه می توانند از مؤسسات مالی و بانک ها معتبر درخواست خرید اعتباری را داشته باشند و قانون هیچ گونه محدودیتی را در این زمینه ندارد.

 

امیدواریم سوالات شما را پیرامون خرید ملک در وان ترکیه پاسخ داده باشیم. به یاد داشته باشید خرید آپارتمان ارزان در وان ترکیه ممکن است؛ اما به صرفه نیست. حتما مقاله خرید ملک ارزان در ترکیه را برای راهنمایی بیشتر مطالعه کنید. در ادامه به یاد داشته باشید، مهاجرت و خرید ملک در ترکیه، باید همراه با مشورت با متخصصان و همچنین برنامه ریزی و تفکر باشد.

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید  وکیل امور ملکی در ترکیه

 

 

3.7/5 - (4 امتیاز)

Recent search terms:

  • https://istanbulhamrah com/خرید-ملک-در-وان-ترکیه/

‫1 نظر ارسال شده در “خرید ملک در وان ترکیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *