شرایط خرید ملک ارزان در ترکیه در 2024

خرید ملک ارزان در ترکیه

خرید ملک ارزان در ترکیه موردی است که گاهاً در سایت ها و تبلیغات زیادی می بینیم که باید در این مورد بسیار مراقب باشید. در ادامه مقالات خرید ملک در ترکیه به این مورد می پردازیم.

سال گذشته ایرانیان رکورد خرید ملک در ترکیه را شکستند. بدون شک این روند در سال 2024 نیز صعودی بوده و افزایش خواهد یافت. ترکیه کشور امنی است و برای ساخت یک زندگی بهتر، ایده‌آل است.  خرید ملک در کشور ترکیه مزایای بسیاری برای خریدار و یا مهاجر به همراه دارد و کم‌ترین آن اخذ اقامت و شهروندی این کشور است. مسئله‌ی خرید ملک در این کشور دو حالت دارد؛ یا تکمن و بودجه‌ی لازم را دارید و به راحتی خانه‌ی خود را می‌خرید، یا اینکه باید به دنبال خرید ملک ارزان در ترکیه باشید.

در این مقاله از «استانبول همراه» قصد داریم تا از پشت پرده‌ی خرید یک ملک ارزان قیمت در کشور ترکیه و خصوصا شهر استانبول برایتان صحبت کنیم. می‌خواهیم ببینیم که آیا می‌شود با خرید خانه ارزان در ترکیه امتیازاتی به دست آورد یا نه؟ و یا اینکه حداقل قیمت خرید ملک برای اخذ اقامت ترکیه چقدر است و آیا تبلیغاتی که در گوشه کنار فضای مجازی با این مضمون می‌بینیم، صحت دارند؟ برای گرفتن پاسخ خود با ما همراه باشید.

مشاوره رایگان در خصوص خرید ملک ارزان در ترکیه

تیم مشاوره و کارشناسان « استانبول همراه » در امور خرید ملک در ترکیه، اخذ اقامت ترکیه، شهروندی و پاسپورت ترکیه، ثبت شرکت در ترکیه، تحصیل در ترکیه، خرید خودرو در ترکیه، کلیه امور بانکی و گرفتن نمایندگی برند های برتر ترکیه در کنار شماست.





    اگر تمایل دارید در مورد مزایای خرید ملک در ترکیه بیشتر بدانید می توانید مقاله زیر را مطالعه کنید.

    حقایق پنهان در مورد خرید ملک ارزان

    مسئله‌ای که در این دوران اخیر، با افزایش آمار خرید ملک در کشور همسایه از جانب ایرانیان مطرح و حسابی باب شده است، موضوع خرید ملک ارزان در ترکیه است. باید صاف و پوست‌کنده و به دور از هرگونه غل و غش با شما حرف بزنیم. بله، با بودجه‌ی کم هم می‌شود در کشور ترکیه صاحب خانه شد. اما از گذشته گفته‌اند که هیچ ارزانی، بی‌حکمت نیست.

    شاید به این مطلب هم علاقمند باشید  آشنایی با محله عمرانیه استانبول؛ سرسبزترین محله آسیایی استانبول

    بارها دیده شده که در گوشه و کنار فضای مجازی، تبلیغاتی با مضمون خرید خانه در ترکیه با 100 میلیون و یا خرید خانه در ترکیه با 300 میلیون به اشتراک گذاشته شده است. اما بگذارید حقیقت ما را به شما بگوییم.

    معایب خرید املاک ارزان در ترکیه

    •  محله‌ی نامناسب و نا امن، با وضعیت فرهنگی بسیار اسفناک
    • دوری از مرکز شهر و عدم دسترسی به حمل و نقل عمومی
    • ساختمان‌های بی‌کیفیت و قدیمی و فاقد استاندارد
    • کمبود و یا عدم وجود امکانات رفاهی لازم
    • ازدیاد جمعیت و شلوغی بیش از حد

    گذشته از موارد بالا، خرید ملک در نوع خودش نوعی سرمایه گذاری در ترکیه به حساب می‌آید. هیچ کس دوست ندارد که با یک سرمایه‌گذاری نادرست و ناصواب، سرمایه و زحمات خودش را به باد بدهد. به علاوه، اصلا هدف از خرید خانه در این کشور مگر چیزی جز کسب اقامت و یا شهروندی است؟

    با خرید آپارتمان ارزان در استانبول و یا هر شهر دیگر ترکیه، مطمئن باشید که اقامت این کشور نصیبتان نخواهد شد و اگر هم بشود، در خوشبینانه‌ترین حالت اقامت موقت خواهد بود.

    ویدئوی زیر در این مورد می تواند راهنمای شما باشد.

     

    گول تبلیغات را نخورید!

    شگردی که به تازگی باب شده و زمان بسیاری از افراد به هدر می‌دهد و متقاضیان بسیاری را سردرگم می‌کند، انتشار آگهی‌های فیک و کذب در رابطه با خرید ملک ارزان در ترکیه است. این آگهی‌ها که البته تعدادشان کم نبوده و روز به روز هم رو به افزایش است، با انتشار تصاویر و جزییات از خانه‌ها مطلوب و درجه یک و طبیعتا با قیمت ارزان و بسیار کم، خریداران را به پای میز مذاکره می‌کشانند.

    وقتی هم که خریدار برای بازدید از ملک می‌رود، برخلاف تصوراتش با چیزی صد و هشتاد درجه متفاوت از آنچه که دیده بود مواجه می‌شود. این شگرد، یکی از جدیدترین کلاهبرداری‌ها بازاریابی که با کشاندن مشتری به محل، سعی در قالب کردن املاک بی‌کیفیت‌تر، و یا بعضا با قیمت‌های بسیار نامعقول را دارند. به همین دلیل باید حسابی دقت کرد و فقط از مراجع معتبر کمک گرفت.

    اگر تمایل دارید در مورد  خطرات خرید ملک در ترکیه بیشتر بدانید می توانید مقاله زیر را مطالعه کنید.

    کسب اقامت و یا شهروندی ترکیه با ملک ارزان

    اگر قصد و هدف نهایی شما از خرید ملک در این کشور، کسب شهروندی ترکیه و پاسپورت آن و به اصطلاح «وطن تاشی» است، باید بدانید که می‌بایست ملکی را با ارزش حداقل 250 هزار دلار در این کشور خریداری کنید. از این روی، شاید نتوان عنوان ارزان را به این نوع ملک اطلاق کرد. اما به هر حال راه برای حل این مشکل زیاد است. می‌توانید نسبت به خرید قسطی ملک در ترکیه نیز اقدام کنید، اما توجه داشته باشید که تا پایان اتمام اقساط، به هیچ وجه قادر به درخواست وطن تاشی نخواهید بود.

    شاید به این مطلب هم علاقمند باشید  نگاهی به محله پندیک استانبول زیر ذره‌بین

    اگر تمایل دارید در مورد شهروندی و اخذ پاسپورت ترکیه  بیشتر بدانید می توانید مقاله شهروندی ترکیه را مطالعه کنید.

    اما اگر باز هم اصرار دارید که اقامت با خرید ملک ارزان به دست آورید، باید گفت که خوشبختانه این موضوع هم راه‌حل دارد. ما نمی‌گوییم که نمی‌شود با قیمت اندک خانه پیدا کرد، بلکه هر چیز ارزان هم باید به طوری منطقی ارزان باشد!

    اگر تمایل دارید در مورد اخذ اقامت ترکیه با خرید ملک بیشتر بدانید مقاله زیر را مطالعه کنید.

    شما برای اخذ اقامت ترکیه با هر قیمتی می توانید در ترکیه ملک بخرید  اما توجه داشته باشید که:

    • خرید ملک ارزان برای شما منجر به اخذ شهروندی ترکیه نمی شود.
    • این نوع اقامت کارت کیملیک را برای به ارمغان می‌آورد.
    • این اقامت موقت است، و ممکن است یک ساله یا دو ساله باشد و شما تا 5 سال باید تمدید کنید تا تبدیل به اقامت دائمی شود.

    اگر تمایل دارید در مورد کیمیلیک کارت ترکیه بیشتر بدانید می توانید مقاله زیر را مطالعه کنید.

    حداقل قیمت خرید ملک در مهم ترین شهر های ترکیه

    میانگین خرید ملک در ترکیه، به خصوص در شهرهای بزرگ و گران‌قیمتی چون استانبول و ازمیر، حدودا 7000 لیر (معادل 24 میلیون تومان) می‌باشد. گرچه بسته به محله‌ای که انتخاب می‌کنید، این قیمت افزایش و یا کاهش نیز خواهد یافت.

    قیمت خانه ارزان در ترکیه به پول ایران

    قیمت خرید ملک در ترکیه به پول ایران

    در جدول زیر می توانید قیمت حدودی ملک در شهرهای مختلف ترکیه به لیر و تومان را مشاهده کنید.(توجه داشته باشید که قیمت ها به صورت حدودی است و با توجه به محله می تواند متفاوت باشد.)
    نام شهرقیمت متوسط برای یک ملک 100 متری
    استانبولحدود 4 میلیون لیر (7.2 میلیارد تومان)
    ازمیر حدود 3.750 هزار لیر (6.7 میلیارد تومان)
    آنتالیا3.600 هزار لیر (6.4 میلیارد تومان)
    بورسا2.770 هزار لیر (4.9 میلیارد تومان)
    آیدین4.480 هزار لیر (8 میلیارد تومان)
    شاید به این مطلب هم علاقمند باشید  اصطلاحات کاربردی خرید ملک در ترکیه

    برای خرید ملک ارزان در استانبول این محله ها را پیشنهاد می کنیم:

    • محله اسن‌یورت

    قیمت خرید خانه از متری 2500 لیر (8.5 میلیون تومان) و اجاره در حدود 1200 تا 3500 لیر در ماه

    میانگین قیمت خرید به ازای هر مترمربع حدود 4000 لیر (13.5 میلیون تومان) و اجاره از 1200 تا 5000 لیر در ماه

    متوسط قیمت خرید در حدود 3200 لیر (10 میلیون تومان) و اجاره از 1000 تا 5000 لیر در ماه

    در این بخش می توانید در مورد خرید و قیمت آپارتمان در استانبول بیشتر مطالعه کنید و شرایط و قیمت محله های مختلف استانبول را به تفکیک مشاهده کنید.

    اگر تمایل دارید در مورد قیمت خرید ملک در ترکیه بیشتر بدانید می توانید مقاله زیر را مطالعه کنید.

    سوالات متداول در مورد خرید ملک ارزان در ترکیه

    آیا اقامت ترکیه با خرید ملک ارزان ممکن است؟

    شما با هر قیمتی می توانید در ترکیه ملک بخرید و اگر این ملک زیر 250 هزار دلار آمریکا باشد و  شما زمانی می ­توانید اقامت دائم ترکیه را بگیرید که ۵ سال گذشته باشد ولی امکان دریافت پاسپورت ترکیه یا شهروندی برای شما وجود ندارد.

    آیا خرید آپارتمان ارزان در ترکیه با 100 میلیون تومان ممکن است؟

    بگذارید به این سوال پاسخ منفی بدهیم. با این مبلغ نمی‌شود ملکی درخور پیدا کرد، اگر هم پیدا شود، در مناطق نامناسب و به دور از هر گونه امکانات رفاهی خواهد بود.

    میانگین قیمت خرید ملک ارزان در ترکیه چقدر است؟

    میانگین قیمت خرید آپارتمان ارزان در ترکیه و در شهرهای استانبول و یا ازمیر، چیزی حدود 5000 تا 7000 هزار لیر به ازای هر مترمربع خواهد بود.

    برای خرید آپارتمان ارزان در استانبول ترکیه به کدام محله‌ها باید سر زد؟

    محله‌های اسن‌یورت، عمرانیه و قاضی عثمان پاشا، به نسب امکاناتی که ارائه می‌دهند، قیمت کمتر و معقول‌تری داشته و برای خرید ملک ارزان در ترکیه مناسب می‌باشند.

     

    4/5 - (2 امتیاز)

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *