بهترین شهر برای خرید خانه در ترکیه

بهترین شهرها برای خرید ملک در ترکیه

در ادامه مقاله های خرید ملک در ترکیه در این بخش به معرفی بهترین شهرهای ترکیه برای خرید ملک  در 2024 می پردازیم؛ و اینکه هر شهر چه مزایایی دارد؟ کدام شهرها برای سرمایه گذاری مناسب ترند؟ کدام شهرها برای یافتن شغل بهترند؟ کدام شهرها آرام ترند؟ استانبول همراه در این مقاله به پرسش های مطرح شده پاسخ خواهد داد.

تیم مشاوره و کارشناسان « استانبول همراه » در امور خرید ملک در ترکیه، اخذ اقامت ترکیه، شهروندی و پاسپورت ترکیه، ثبت شرکت در ترکیه، تحصیل در ترکیه، خرید خودرو در ترکیه، کلیه امور بانکی و گرفتن نمایندگی برند های برتر ترکیه در کنار شماست.





    چرا خرید ملک در ترکیه؟

    خرید ملک در ترکیه از سریعترین راه های اخذ شهروندی ترکیه و مهاجرت به این کشور است. از جمله مزایای خرید ملک در ترکیه این است که شما با خرید ملک به ارزش 250 هزار دلار آمریکا می توانید در ترکیه سرمایه گذاری کنید و موفق به دریافت پاسپورت ترکیه شوید.

    گرچه با مبالغ پایین تر هم می توان اقدام به خرید ملک کرد. اما در این صورت تنها می توانید اقامت دائم ترکیه را پس از 5 سال دریافت کنید.

    در ادامه به معرفی شهرهای مناسب جهت خرید ملک در ترکیه می پردازیم.

    معرفی بهترین شهرها برای خرید خانه در ترکیه

    در جدول زیر شهرهای مناسب برای خرید خانه در ترکیه به طور خلاصه توضیح داده شده است.
    نام شهرمزیت ها
    استانبولاگر به دنبال سرمایه گذاری در ترکیه هستید، خرید ملک در استانبول یکی از بهترین روش ها است.
    آنکارا(پایتخت ترکیه و دومین شهر بزرگ ترکیه)بهترین شهر برای کسب و کار است. اگر می خواهید یک شرکت تاسیس کنید یا به دنبال کار صنعتی و تجاری هستید، آنکارا بهترین گزینه است. این شهر امنیتش بالاست و کاملا برای زندگی در ترکیه مناسب است.
    ازمیرازمیر بهترین جا برای داشتن یک زندگی ساده و کسب و کارهای مرتبط با تجارت های دریایی است .
    آنتالیااگر می خواهید کسب و کاری مرتبط با توریست ها داشته باشید، زندگی در آنتالیا برای شما مناسب است. همچنین این شهر بین تمامی شهرهای ترکیه برای سرمایه‌گذاری و خرید ملک رشد زیادی داشته و امکانات خوبی دارد.
    شاید به این مطلب هم علاقمند باشید  اصطلاحات کاربردی خرید ملک در ترکیه

    قیمت خرید ملک در ترکیه به پول ایران

    در جدول زیر می توانید قیمت حدودی ملک در شهرهای مختلف ترکیه به لیر و تومان را مشاهده کنید.(توجه داشته باشید که قیمت ها به صورت حدودی است و با توجه به محله می تواند متفاوت باشد.)
    نام شهرقیمت متوسط برای یک ملک 100 متری
    استانبولحدود 4 میلیون لیر (7.2 میلیارد تومان)
    ازمیر حدود 3.750 هزار لیر (6.7 میلیارد تومان)
    آنتالیا3.600 هزار لیر (6.4 میلیارد تومان)
    بورسا2.770 هزار لیر (4.9 میلیارد تومان)
    آیدین4.480 هزار لیر (8 میلیارد تومان)

    استانبول یکی از بهترین شهرهای ترکیه برای خرید خانه

    استانبول، محبوب ترین و مشهور ترین شهر ترکیه است؛ شهر استانبول در شمال غربی ترکیه و منطقه مرمره Marmara قرار دارد؛ و در میان آسیا و اروپا قرار گرفته است. استانبول بزرگترین و پرجمعیت ترین شهر ترکیه ست که تاریخ غنی، معماری شهری و طبیعت بکر حومه که باعث شده گردشگرای زیادی را جذب کند؛ بنابراین برای زندگی مهاجران بسیار مناسب است.

    اگر به دنبال سرمایه گذاری در ترکیه هستید، خرید ملک در استانبول یکی از بهترین روش ها است.

    وجود بنادر بازرگانی متعدد، جاذبه های گردشگری بسیار، دانشگاه های معتبر و مراکز خرید متنوع باعث رونق اقتصادی استانبول شده است. گرچه هزینه خرید ملک در استانبول نسبت به بقیه شهرها کمی بالاتر است. اما به همان نسبت یافتن شغل در استانبول بسیار آسانتر است.

    هزینه خرید ملک در استانبول

    قیمت هر متر مربع به لیر ۴۴۳۲ لیر و به پول ایران هر متر مربع ۱۵ میلیون تومان می باشد. در شهر استانبول در محله های متوسط  مثل کایتانه می توانید یک خانه ۱۰۰ متری دو خوابه نوساز را با مبلغ سه و نیم میلیارد تومان به بالا خریداری کنند.

    قیمت حدودی خرید خانه در  محله های مختلف استانبول

    قیمت آپارتمان در استانبول 2024

    توجه داشته باشید که در ترکیه خرید آپارتمان بر اساس متر نیست و قیمت هایی که در پایین ارائه دادیم حدودی و در جهت آشنایی شما عزیزان با حدود قیمت ها در استانبول می باشد.
    🏘️ نام محله💰 قیمت هر متر مربع
    محله بشیکتاش 101.000 لیر
    محله باهچلی اولر 28.100 لیر
    محله بیلیک دوزو24.900 لیر
    محله کوچوک چکمجه 29.150 لیر
    محله اسکودار 55.600 لیر
    محله اسنیورت 17.900 لیر
    محله شیشلی 51.900 لیر
    محله بیکوز 83.700 لیر
    محله ساری یر 110.000 لیر
    محله باکرکوی/آتاکوی73.000 لیر
    محله عمرانیه 37.500 لیر

    برای اطلاعات بیشتر می توانید به مقاله خرید خانه در استانبول مراجعه کنید.

     

    شهر استانبول از بهترین شهرهای ترکیه برای خرید ملک

    ارزان‌ترین شهرهای ترکیه کدام شهرها هستند؟

    شهرهای ارزان ترکیه تا حدودی ناشناخته مانده‌اند؛ برای زندگی در ترکیه و یا خرید ملک، همواره شهرهایی چون استانبول و آنکارا و آنتالیا و ازمیر مطرح هستند؛ اما باید این نکته را هم در نظر داشت که این شهرها، جز گران‌ترین شهرهای ترکیه هستند.

    شاید به این مطلب هم علاقمند باشید  قیمت خرید ملک در ترکیه به پول ایران در 2024

    در این بخش، فهرستی از ارزان‌ترین شهرهای ترکیه را مشاهده خواهید کرد:

    • طرابزون
    • سامسون
    • مانیسا
    • دنیزلی
    • وان
    • سیواس
    • ادیرنه

    این شهرها همگی در زمره‌ی شهرهای کوچک و البته زیبای ترکیه، قرار می‌گیرند. به نسبت کلان‌شهرهایی چون استانبول و آنکارا، بسیار خلوت‌تر هستند و روال زندگی در آن‌ها، با آرامش بیشتری همراه است، البته فاصله‌ی چندانی نیز با این شهرها ندارند. به علاوه، این شهرها برای خرید ملک در ترکیه نیز ایده‌آل هستند؛ زیرا قیمت ملک در آن‌ها تا حد چشمگیری پایین‌تر است.

    شهر آنکارا از بهترین شهرهای ترکیه برای خرید ملک

    شهر آنکارا که پایتخت ترکیه می باشد ، مرکز استان آنکارا و دومین شهر بزرگ این کشور بعد از استانبول است . این شهر پایتخت سیاسی کشور ترکیه و از مهم ترین شهرهای آن است. آنکارا به واسطه رونق ساخت  ساز، وجود سفارتخانه های متعدد و دانشگاه های معتبر از جمله بهترین شهرها برای خرید ملک در ترکیه است.

    خرید ملک در آنکارا، به خصوص برای افرادی که قصد سرمایه گذاری در ترکیه را دارند مناسب است. از مزایای خوب دیگر شهر آنکارا، هزینه پایین تر خرید ملک نسبت به دیگر شهرها است. این شهر بهترین شهرهای ترکیه برای خرید خانه است.

    آنکارا،  بهترین شهر برای کسب و کار است. اگر می خواهید یک شرکت تاسیس کنید یا به دنبال کار صنعتی و تجاری هستید، آنکارا بهترین گزینه است. این شهر امنیتش بالاست و کاملا برای زندگی در ترکیه مناسب است.

    اگر تمایل دارید در مورد  خرید ملک در آنکارا بیشتر بدانید می توانید مقاله زیر را مطالعه کنید.

    شهر آنکارا از بهترین شهرهای ترکیه برای خرید خانه

    خرید ملک در شهر آنتالیا

    آنتالیا در جنوب غربی ترکیه در میان رشته کوه های توروس و دریای مدیترانه قرار دارد. بزرگ ترین شهر سواحل مدیترانه در بیش از ۳۰۰ روز از سال آفتابی است. آنتالیا از جمله شهرهای توریستی ترکیه است.

    آنتالیا به واسطه دهکده توریستی آلانیا و ساحل زیبایش بسیار مورد توجه است. آنتالیا را مرکز تفریحات آبی ترکیه هم می نامند. این شهر در زمستان آب و هوای معتدلی دارد و در تابستان کمی گرم است. آنتالیا نیز به واسطه جاذبه های گردشگری اش، اقتصاد پر رونقی دارد. به علاوه چشم انداز اکثر خانه های این شهر بسیار زیبا است. به علاوه آنتالیا از جمله شهرهای آرام و بی دغدغه ترکیه است؛ و یکی از بهترین شهرهای ترکیه برای خرید خانه است.

    اگر می خواهید کسب و کاری مرتبط با توریست ها  و صنعت داشته باشید، زندگی در آنتالیا برای شما مناسب است. همچنین این شهر بین تمامی شهرهای ترکیه برای سرمایه‌گذاری و خرید ملک رشد زیادی داشته و امکانات خوبی دارد.

    هزینه خرید ملک در شهر آنتالیا

    هزینه ملک در آنتالیا، قیمت هر متر مربع  ۴۱۰۰ لیر و به پول ایران هر متر مربع ۱۲ میلیون تومان می باشد.

    شاید به این مطلب هم علاقمند باشید  آشنایی با محله عمرانیه استانبول؛ سرسبزترین محله آسیایی استانبول

    اگر تمایل دارید در مورد  خرید ملک در آنتالیا بیشتر بدانید می توانید مقاله زیر را مطالعه کنید.

    خرید ملک در شهر ازمیر

    شهر ازمیر، سومین شهر بزرگ ترکیه و در ساحل دریای اژه و در غرب کشور واقع شده است. اگر از شلوغی و هیاهوی استانبول فراری هستید و دلتان سکوت و آرامش می خواهد ازمیر گزینه ای عالی است.

    شهر ازمیر، از بهترین شهرهای ترکیه برای خرید ملک است. ازمیر از جمله شهرهای ترکیه است که از نظر تاریخی اهمیت زیادی دارد. در ازمیر 2 منطقه آزاد تجاری و 13 شهرک صنعتی موجود است. دقیقا به همین سبب  سرمایه گذاران و شرکت هایی در زمینه صادرات و واردات فعالیت دارند ،در ازمیر حضور فعالی دارند.

    نمایشگاههای بین المللی گوناگونی در شهر برگزار می شوند که خود باعث اشتیاق سرمایه گذاران خارجی برای سرمایه گذاری می شود. همچنین ازمیر فضای امنی دارد.

    ازمیر بهترین جا برای داشتن یک زندگی ساده و کسب و کارهای مرتبط با تجارت های دریایی است

    هزینه خرید ملک در ازمیر

    در سال های اخیر بر اساس آمار، حدود ۸۰۰۰ ملک در ازمیر به اتباع خارجی فروخته شده است .  قیمت هر متر مربع ملک در ازمیر  ۳۵۶۹ لیر و به پول ایران هر متر مربع ۱۱ میلیون تومان می باشد.

    اگر تمایل دارید در مورد  خرید ملک در ازمیر بیشتر بدانید می توانید مقاله زیر را مطالعه کنید.

    خرید ملک در شهر وان

    شهر وان در شرق ترکیه است و فاصله چندانی تا مرزهای ایران ندارد. و از شهرهای مرزی پر رونق ترکیه است. این شهر زیبا معمولا یکی از مقاصد افرادی است که از راه های زمینی به ترکیه وارد می شوند. این شهر از نظر تاریخی هم ارزش زیادی دارد. هزینه مواد غذایی به طور قابل توجهی نسبت به شهرهای استانبول و ازمیر پایین است. 

    قیمت خرید ملک در وان ترکیه

    قیمت از متری ۲۰۰۰ لیر شروع می شود و تا ۵۰۰۰ لیر هم می رسد. بر ای خرید آپارتمان در وان هم همین شرایط حاک است. به یاد داشته باشید که برای اخذ اقامت دائم ترکیه، ملک خریداری شده باید ۲۵۰ هزار دلار آمریکا ارزش داشته باشد.

    اگر تمایل دارید در مورد  خرید ملک در شهر وان ترکیه بیشتر بدانید می توانید مقاله زیر را مطالعه کنید.

     

    شهر وان

    بهترین شهر برای خرید خانه در ترکیه کدام است؟

    اینکه در چه شهری ملک بخرید بیشتر بستگی به هدف شما دارد؛ اما در حال حاضر در سال 2024، شهر استانبول یکی از بهترین و پررونق ترین شهرهای ترکیه می باشد  و از بهترین شهرهای ترکیه برای خرید خانه می باشد.

    لینک منبع

    5/5 - (2 امتیاز)

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *